Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90% nykyään myynnissä olevista farkuista ei sovi 90%:lle naisista!

Vierailija
28.03.2012 |

Jokin tässä yhtälössä mättää. Kaupat tursuavat tiukkoja tai hyvin kapealahkeisia farkkuja. Pahimmillaan farkkujen lahje vielä loppuu nilkan yläpuolelle.

Tavalliset naiset taas tursuavat sen verran muotoja tai ihan rehellistä läskiä, etteivät tuollaiset farkut yksinkertaisesti sovi heille. Voidakseen käyttää katu-uskottavasti pillifarkkuja naisen olisi oltava erittäin hoikka ja muodoton - ja mielelläään alle 25 v.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fransan mallistosta. Istuu reisistä ja perseestä ja ihme kyllä, myös vyötäröstä -yleensä siihen viimeistään jää tyhjä lerpake selkään löpöttämään. Farkut on ihanan ohuet, mutta napakat bootcutit ja mukana vähän lycraa, niin ettei ahista vaikka heittäis spagaatit välillä. Harmittaa vaan etten ostanu useempia kerralla.

Vierailija
22/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos farkun vyötärö nousee korkealle. Sitten ne makkarat vasta pullistuvat ja tekevät uimarengasvaikutelman... ei missään nimessä. Toki liian matala mallikaan ei ole hyvä, jos vatsareppu tippuu housun kauluksen yli...karseen näköistä sekin. Liputan Espritin nettimyymälän puolesta ennen kaikkea pitkien lahkeiden ja moninaisten mallien takia. Ja farkut pitää olla reisistä tiukahkot, ei mitään suorat housut vaikutelmaa. Mutta pillifarkut ei sovi kovin monelle, mutta yllättävän paljon niitä näkee kaduilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just eilen kävin sovittamassa farkkuja Espritissä. Tosi paljon kivoja hyvänmallisia farkkuja. Pillejä, suoria, leveitä lahkeita. Matalaa vyötäröä ja korkeaa vyötäröä.

Espritin farkkuja kehutaan aina hirveästi näissä keskusteluissa!

Ehkäpä espritin farkut sitten ovat niitä parhaiten suominaiselle sopivia, koska itse olen hoikkaa x-vartalomallia, eivätkä espritin housut ole koskaan sopineet minulle. Lököttävät vyötäröltä ja reisistä, jos takapuolen saa housuihin. Mielestäni muodottoman tasapaksulle alavartalolle sopivia.

Ymmärrän kyllä, että noin koosta 42 ylöspäin voi olla vaikeaa löytää hyvinistuvia farkkuja, mutta sellaista se vain on, että farkut eivät näytä kovin hyvältä, jos on kovin tuhdit jalat. Sen sijaan näen kaupungilla hirveästi farkkujalkaisia nuoria naisia. Ehkä he edustavat sitä 10 prosenttia, kun eivät ole vielä lihoneet 90%:n muotoisiksi.

Vierailija
24/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes löysin ellokselta nämä

http://www.ellos.fi/d/Alaosat-Farkut/jsfn/_/N-1z141rwZ1z141i6?Nr=232411

aivan mahtavat farkut! olen itse 169/69 ja kilot ovat reisissä ja perseessä. Farkut istuvat kuin valetut!

Vierailija
25/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ärsyttää etten mistään löydä nykyään sopivia farkkuja, ennen pillejä oli lähinnä vain noita bootcut-mallisia kaikilla, niistä löytyi sentäs joskus istuviakin. Nyt jos haluaa edes jotenkin muodikkaat farkut, on vaan noita pillejä, jotka ei istu sitten millään, puristaa ja ahistaa lahkeista, ja tällanen latinomallin perä näyttää hehtaarin kokoiselta, mutta housut kuitenkin valuu persettä pitkin alas, kun vyötärön ympärys on niin iso..

Vierailija
26/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokoja on esim. XXS, XS, S, M, L, XL ja XXL eli yhteensä 7 eri kokoluokkaa. Oletus: koot on naisten kesken jakautuneet tasaisesti, jolloin yhden koon määrä on 1/7. Tällöin kokoja, jotka eivät sovi tietyn kokoiselle henkilölle on 6/7 = 86%. Eli vähän alle 90% jäädään.

Vierailija
27/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(175/70kg) mutta silti en löydä kunnon farkkuja. Reiteni ovat liian paksut ja vatsani liian suuri suhteessa taas liian pieneen takamukseen. Jalkani liian pitkät. En löydä kauniita farkkuja. Lisäksi usein kulahtavatkin nopeasti muodottomiksi vaikka ostettaessa napakat. Tämä pätee niin kalliisiin kuin halvempiin merkkeihin.

Jos päästää vartalonsa huonoon kuntoon, niin ei ole kyllä aiheellista syyttää vaatevalmistajaa. Haluaisitko siis takapuolettomia farkkuja, joissa on pussi edessä?

Hanki korsetti.

Vierailija
28/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kauppaan tahansa menee, niin on (kaupasta riippuen) ainaki muutamia tai sitten jopa kymmeniä eri malleja. Pitää vaan ajan kanssa kokeilla monia ja etsiä ne parhaat mitkä istuvat itselle parhaiten.

Tummia värejä enemmän tarjolla syksyllä ja keväällä vaaleampia värejä.

Ja särmää pukeutumiseen saa monella tavalla. Jos vaikka ajatellaan niin perusasia kun siniset bootcut farkut ja valkoinen t-paita, tuollaisenkin asun saa asustettua klassiseksi (esim. hillitty huivi, helmikorut, klassinen laukku ja hillitty bleiseri sekä hillityt matalakorkoiset kengät) rock-henkiseksi (tennarit, nahkatakki, ketju roikkumaan vyönlenkistä ja palestiinalaishuivi ja niittejä ranteisiin) tyttömäiseksi (vaalenpunaiset ballerinat, pinkki laukku, vaaleanpunainen neulepusakka) tai sitten "rohkeaksi" (persoonallinen laukku, punaiset korkeat korkokengät, sähkönsininen neuletakki ja musta "capone" hattu päähän).

Eli jos haluaa pukeutua tiettyyn tyyliin, niin kannattaa ostaa esim. farkuista ihan perusfarkut jos ei oman tyylisiä omalle kropalle sopivia löydy ja tuoda muilla vaatteilla/asusteilla sitten omaa tyyliä esille.

Vierailija
29/47 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mallia hoikka tasapaksu, eli lantion ja vyötärön välillä ei ole kuin joku 25-30 cm eroa.

Mulle ne sopii.

just eilen kävin sovittamassa farkkuja Espritissä. Tosi paljon kivoja hyvänmallisia farkkuja. Pillejä, suoria, leveitä lahkeita. Matalaa vyötäröä ja korkeaa vyötäröä.

Espritin farkkuja kehutaan aina hirveästi näissä keskusteluissa! Ehkäpä espritin farkut sitten ovat niitä parhaiten suominaiselle sopivia, koska itse olen hoikkaa x-vartalomallia, eivätkä espritin housut ole koskaan sopineet minulle. Lököttävät vyötäröltä ja reisistä, jos takapuolen saa housuihin. Mielestäni muodottoman tasapaksulle alavartalolle sopivia. Ymmärrän kyllä, että noin koosta 42 ylöspäin voi olla vaikeaa löytää hyvinistuvia farkkuja, mutta sellaista se vain on, että farkut eivät näytä kovin hyvältä, jos on kovin tuhdit jalat. Sen sijaan näen kaupungilla hirveästi farkkujalkaisia nuoria naisia. Ehkä he edustavat sitä 10 prosenttia, kun eivät ole vielä lihoneet 90%:n muotoisiksi.

Vierailija
30/47 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sopivanpituisia farkkuja on äärettömän vaikea löytää kun lhkeen pituus pitäisi olla vähintään 86-87cm. Mielellään pari senttiä pidempi.

Olen 170cm pitkä ja pitkäjalkainen.

Tosi paljon löytyy muuten hyvinnistuvia housuja. Pituus on ainut mikä mättää.

Vierailija
31/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuvat farkut ovat napakat ja pitävät muodot kurissa toisin kuin kangashousut, joissa näkyy kaikki makkarat.

jos kroppa ei ole ihan timmi ja täydellisessä kunnossa, niin farkut ei anna yhtään anteeksi. suurimmalla osalla yli 25-vuotiaista kroppa ei ole ihan täydellinen. Siksi hyvät suorat housut näyttää paljon paremmilta. Ja on paljon mukavammat jalassakin.

Vierailija
32/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin naiselle...

Vierailija
33/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella epänaiselliset

Vierailija
34/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(175/70kg) mutta silti en löydä kunnon farkkuja. Reiteni ovat liian paksut ja vatsani liian suuri suhteessa taas liian pieneen takamukseen. Jalkani liian pitkät. En löydä kauniita farkkuja. Lisäksi usein kulahtavatkin nopeasti muodottomiksi vaikka ostettaessa napakat. Tämä pätee niin kalliisiin kuin halvempiin merkkeihin.

Vierailija
35/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi laiha tyttö. Mutta olenpa onnistunut löytämään housuja (farkkuja), jotka ovat hänellekin liian tiukat, vaikka koko pitäisi olla ihan oikea :O Saatiin myös lahjaksi housut (merkkiä en muista), joissa oli jopa vähän kasvuvaraa, mutta ne oli liian TIUKAT! Jos housut ei mahdu tuolle ruikulalle, niin ei ne mahdu kenellekään.

Ja tyttö on siis niin hoikkanen, että kouluterkka sanoo, että pitäisi antaa täysrasvaista maitoa ja muutenkin energiapitoisia ruokia.

Vierailija
36/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä olen ainakin löytänyt todella hyviä farkkuja, jotka istuvat joka puolelta... Lyhyt olen ja hoikka eli en siis ainakaan pituuden osalta muistuta mitään Heidi Klumia eikä ole tarvinnut edes yksiäkään farkkuja lyhentää.

Liikalihavuus taitaa olla yksi syy miksei hyviä istuvia farkkuja löydy ihan normikaupasta! On kuitenkin olemassa isoille naisille suunnattuja liikkeitä joista VARMASTI löytyy hyviä ja istuvia!

Vierailija
37/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan harvalla. Ihan normaalipainoisenkaan on vaikea ahtautua noihin housuihin. Kyllä taas naurattaa parin muutaman vuoden päästä nuo kuvat, joissa naiset ahtautuneet noihin kirkuvan värisiin pillihousuihin.

Kyllä suorat housut istuvat yleensä paremmin ja antavat vähän anteeksi. Reitevälle ihmiselle ei farkut vaan sovi.

Vierailija
38/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kropalle bootcut-farkku on todella pukeva, vyötärö ei saa olla matala tai on heti kauhea muffini. Espritin farkuista löytyy.

Vierailija
39/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla, jotta pysyvät hyvin ylhäällä.

T: Ikä 37, mitat 165/49 ja muodot löytyy. Onneks kuulun siihen 10 prosentiin.

Vierailija
40/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm pitkä ja mulla lahjepituus pitäisi olla farkuissa 36, mutta aika usein ostan vielä lahkeenpituutta 34 kun sekin sopii jotenkin. Varsinkin ns. nuorison tai halvemmissa farkkukaupoissa törmää tilanteeseen, että myymälässä heillä ei ole edes pituutta 34 vaan kaikki on sitten sitä 32 ja alle. Todella kiva "etsiä" itselleen edullisia housuja kun tarvin pillifarkut tai ainakin tiukasti istuvat.

Joskus sitten osassa housuista on sellainen ongelma, että kun lahkeenpituus on sopiva niin koko on muuten sitten järkyttävän iso ja niihin housuihin mahtuisi ainakin kolme meikäläistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä