Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JJs house kokemuksia?

Vierailija
14.05.2013 |

Onko kukaan tilannut JJs housesta häämekkoa tai muita mekkoja?

Oletteko olleet tyytyväisiä tilaukseenne? Entä kuinka nopeasti paketti tuli perille? jos tilasitte saksan kautta, niin tuliko silti tullimaksua?

Kiitos vastauksista.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin niiltä tuosta tullikysymyksestä, englanniksi ja vastaus tuli 24 h sisällä (kuten lupaavat) ja sanoivat että mekot tehdään maaner-kiinassa, josta lähetetään eteenpäin.

Tullit ja postimaksut tulee asiakkaan maksettaviksi. En ole vielä tilannut, harkitsen vielä mutta saatan lähteä Viroon shoppaamaan mekkoa. :)

Minuakin hämäsi tuo Saksa mutta ei se toimi niin ettei joudu maksamaan tullia. :D

Vierailija
2/69 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksestasi. Itse harkitsen myös vakavasti, mutta sitten löytyi englanninkielinen sivusto, jossa haukuttiin pystyyn. Mutta hinnat kyllä halpoja, eikä tullimaksutkaan hintaa tuo hirveästi lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri itse tuolta pari mekkoa ja aivan täydellisiä olivat!! tulivat nopeasti ja hinta-laatu-suhde todella hyvä :)

Vierailija
4/69 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuit tullauksen kanssa, lähinnä saitko heiltä saapumisilmoituksen, jonka avulla pystyit itse tullaamaan?

Vierailija
5/69 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 2 vastaa noin kokoa 32

4 kokoa 34

6 kokoa 36 jne...

Vierailija
6/69 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama paikka kuin JenJen house? Itse olen tilannut JenJenistä pari kertaa. Mittataulukko pitää hyvin paikkaa ja värikartta myös. Toinen mekko tuli viikossa perille, toisessa meni 3 viikkoa, kun halusin vähän speciaalimman värin. Tullauskustannuksia tuli noin 20€ maksettavaksi, muistaakseni. Tullausta varten piti lähettää henkilötiedot, paketti tuli sittenm suoraan kotiovelle.

Vierailija
7/69 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JJsHouse on kiinalainen bulkkifirma. Kopioi kuvat muilta sivuilta ja toimittakaa asiakkailleen mekkoja, jotka ovat sinnepäin. Värit, kankaat ja koot ovat erilaisia kuin kuvissa. Englanninkielisillä sivuilla on paljon pettyneiden asiakkaiden kirjoituksia. Kannattaa lukea niitä ennen tilaamista ja jättää sitten kokonaan tilaamatta.

Tilatut tavarat tulevat kyllä, siinä kohtaa firma pitää sanansa. Mutta sitten alkavat ongelmat: tuote ole toivotun kaltainen ja rahoja et saa takaisin. Rahojen saaminen on vaikeaa myös silloin, kun perut kaupan 24 tunnin sisällä. 

Kuljetusmaksun joudut maksamaan kaksi kertaa: ensin tilatessasi tuotetta, toisen kerran UPS:n kuljettajalle. Firma ei maksa UPS:lle vaikka niin lupaa. 

Tulli on 50 eurosta ylöspäin per mekko.

Firma seuraa aktiivisesti SiteJabber -sivustoa, joka on englanninkielinen sivusto. SiteJabberiin voi kirjoittaa kokemuksistaan ao. firmasta julkisesti jopa niin, että laittaa tilausnumeron mukaan. JJsHouse ottaa silloin asian hoitaakseen: kiinasta tulee puheluita ja sähköpostia. Siinä kohtaa palvelu paranee, sillä mainettaan he eivät halua menettää julkisesti. Kirjoita siis sinne oma tarinasi, jos olet saanut huonoa palvelua tai olet pettynyt. Muuten firma ei anna palauttaa tai rahoja takaisin! 

Se mikä tässä firmassa toimii, on ns. asiakasapalvelu. Firmalla on armeijallinen työntekijöitä, joiden päätyönä on vastailla asiakkaille valmiilla englanninkielisissä viesteillä ja soitella perään, jos joku Site Jabberilla heistä valittaa. Älä hämäänny näistä nopeista vastauksista. Niiden tarkoitus on vain vaientaa valittavat asiakkaat! 

Jos kuitenkin tilaat, tilaa luottokortilla. Silloin voit saada rahasi takaisin pankin kautta peruuttaessasi tilauksen 24 tunnin sisällä.

Kivijalkakaupat Helsingissä (Mecco, Zazabella ym) ovat saman hintaisia, palvelu pelaa ja saat juuri sopivan mekon. 

Vierailija
8/69 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaisin kesällä 2013 iltapuvun ja oli upea. Kankaat ja viimeistely paljon paremmat kuin osasin odottaa. Toimitus kesti sen pari kolme viikkoa muistaakseni, kuten sivuilla on mainittu. Tullit tuli toki maksettavaksi, jolloin loppuhinta on jo lähellä Suomen hintoja. Kannattaa etukäteen miettiä tarkasti minkä mallinen mekko sopii, sillä palautus ei ole mahdollista. Omassani yläosa oli hieman liian korkea, mutta ei haittaavasti. Toisenmallisessa mekossa se olisi varmaan haitannut. Kannattaa tilata suoraan omien mittojen mukaan, jos et ole täysin valmismittojen mittainen, vaikka tuleekin pieni lisämaksu. Meinaan nyt tilata uuden mekon.

Vierailija
9/69 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin mekon omilla mitoilla. Toimitus oli nopea, n. kaksi viikkoa. Lisämaksuja tuli tulli, alv ja upsin käsittelymaksu, jotka olivat n. 250 tilaukselle muutaman euron päälle satasen. Mekko on mielestäni hyvälaatuinen ja tykkään todella paljon, MUTTA on liian lyhyt!! Mihin lie unohtunut se "viiden sentin korkkarivara, jonka lisäävät kaikkiin mekkoihin". :D Matalilla kengillä pituus ok.

Vierailija
10/69 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpuku tilattu, saapui alle kahdessa viikossa.
Suhtaudun erittäin skeptisesti mutta otin tietoisen riskin.
Yllätyin positiivisesti, puku on taidokkaasti tehty, materiaali laadukasta.
Ei häpeä yhtään kalliiden liikkeiden puvuille.
Alle 150 euron tilauksesta ei käsittääkseni mene tullia, alv ja ups:n kulut joutuu maksaan. Eli kaikkiaan edullista ja luotettavaa, suosittelen lämpimästi!

Vierailija
11/69 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kooto menevät Uskaltaako tilata kokoa 8, jos on kokoa 36?

Vierailija
12/69 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin mulle rippimekko jj's housesta. Tilauksesta 3 viikon päästä mekko tuli kotiovelle (siitä ajasta mekko oli pari päivää tullissa ja välissä oli vielä juhannuksen pyhätkin). Mekko oli kokotaulukon mukainen ja sopivan kokoinen, muutenkin siisti ja hyvänlaatuinen. Jopa nätimpi kuin netin kuvissa! :)

Vierailija
13/69 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia ko liikkeestä?

Vierailija
14/69 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin tuore kokemus, mutta olen tilannut pitkän iltapuvun, johon olin tosi tyytyväinen. Helmaa jouduin lyhentämään, se oli kyllä tiedossa. Materiaali oli paksua ja tyylikästä, ei halvan näköistä. Olen kokoa 34 ja tilasin muistaakseni koon 4. 

Vierailija
15/69 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasimme kesällä JJHousesta tyttären rippimekon. Tilaus tuli kotiovelle parissa viikossa ja mekko on upea, se näytti Suomen kesäisissä oloissa jopa paljon hienommalta kuin kuvissa. Etenkin materiaalit ovat hyvälaatuisempia kuin osasimme odottaa. Koon valitsimme kokotaulukossa annettujen mittojen mukaan ja toimi hyvin.

Vierailija
16/69 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JJhouse kysyy liian vähän mittoja räätälöityjä pukuja varten. Tulos VOI olla ok, mutta saattaa olla että ei ole. Harkitsin ja epäröin pitkään ennen kuin kun tein juhlamekkotilauksen jjhouselle. Paketista otettaessa puku näytti kauniilta, mutta heti kiinnitin huomiota että ei ollut rakenteeltaa ollenkaan niin siro kuin kuvassa. Mekko ei ollut mitoiltaan oikeanlainen. Yläosa oli liian lyhyt, kun vyötärö tuli paikoilleen, hartioista kiristi, muuten vyötärö nousi liian korkealle. Vyötärö oli liian löysä mutta yläkropasta vetoketju ei olisi mennyt laihduttamatta kiinni. Mitat otti ammattiompelija jjhousen mittausneuvoilla. JJhousella on se suurin moka, että räätälöidyissä puvuissa ei kysytä ollenkaan yläselän pituutta, siis kaulakuopasta vyötäröön -pituutta, mikä kalliimmissa mittatilausompelimoissa ilman muuta kystytään. Ihmisten seläthän ovat eri mittaisia. Oma moka. Olisi pitänyt kuunnella vaistojaan.

Vierailija
17/69 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jjhousesta tyttärelleni mekon. Kaikki meni hyvin, mekko saapui noin kahden viikon kuluttua tilauksesta. Mekko oli aivan loistava ja oli mittausten mukainen. Otin tytöltä mitat ennen tilausta, ja tilasin yhtä nroa isomman.

Maksoin mekon tilaushetkellä visakortilla.

Suosittelen +++

Vierailija
18/69 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin coctailmekon. Tuli suht nopeasti.
En ollut tyytyväinen, jouduin muokkauttamaan mekkoa ompelijalla. Siirtämään olkaimia ja kuromaan kaula-aukkoa kiinni.

Vierailija
19/69 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Tilasin jjs houselta leningin häihin,ei tarvinnu tehdä mitään korjauksia.Otin mitat itsestäni ja lähetin tilauksen 10 päivää tilauksesta,paketti tuli koti ovelle. Olen erittäin tyytyväinen valintaani.

Vierailija
20/69 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hääpuvun jjshouselta pari viikkoo sit ja tänään tuli! Pelkäsin ett puku ois huono monien huonojen kommenttien takia, mutta ei, puku on ihana! Sain ihanan hääpuvun halvalla. Materiaali on varmaan halpaa, mutt ei näytä kyl yhtään halvalta :) Hyvä kokemus jäi jjshousesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi