Painatko nyt yhtä paljon kuin tavatessasi puolisosi?
Käytännön havainnointi osoittaa että suurin osa naisista lihoo ainakin n.10kg siitä kun olivat sinkkuja.
Kommentit (63)
Lasten myötä on jäänyt 9kg. Yritän kyllä päästä siitä eroon.
Mies on lihonut vähintään saman verran.En usko että kyse on sinkkuudesta, "käytännön havainnointi" (mitä ikinä se nyt tarkoittaakaan) on osoittanut että ihmiset lihovat vanhetessaan.
lapset ovat syyllisiä sun lihomiseen? LOPETTAKAA JO PASKANJAUHANTA RASKAUSKILOISTA, EI sellaisia ole olemassakaan! On olemassa ainoastaan liikaa syöviä ja liian vähän liikkuvia naisia!
7 vuotta yhdessä ja kaksi lasta ;)
Aikaa 12 vuotta, kaksi lasta.
Silloin n. 60 kg, tänään 62 kg. Välillä paino kävi 65 kg:ssa, mutta sain nipistettyä pari kiloa pois.
Senttejä on kyllä tullut lisää, varsinkin lantiolle ja vyötärölle.
Viisi vuotta sitten painoin 69 kiloa, nyt 62kg.
En ole tarkoituksella laihduttanut, paino on vain jostakin syystä laskenut.
Mies painaa kymmenen kiloa enemmän.
Parempi näin päin. :)
Eli silloin sen verran ja nyt 102... tosin oon raskaana viikolla 38, mutta 86 oli ennen tätä kolmatta raskautta.
Luulen, että miehelle sopis että painaisin sellaisen 75 kiloa. Mies taitaa painaa melkolailla saman, ehkä 5 kiloa enemmän.-
Seitsemän kiloa lisää.
Tosin silloin kun tapasimme olin lähes alipainoinen (57kg/176cm). Nyt olen mielestäni aika sopusuhtainen, tosin hieman voisin kiinteyttää.
nyt olen taas samassa painossa, kuin tavatessamme.
mieheni taas on 30 kiloa painavampi nykyään.
Ja olen tyytyväinen, silloin olin mielestäni vähän liian laiha. Mies on lihonut 15 kg, mutta on vielä normaalipainoinen.
pitkä. Tässä välissä olen vanhentunut 13 vuotta ja synnyttänyt kolme lasta. Olin aivan liian laiha tavatessamme, nyt lihottuanikin olen normaalipainoinen. Muutaman kilon haluaisin kyllä laihtua, 70kg olisi minulle sopiva paino.
Kun tavattii olin 17 vuotta urheilu-urani huipulla, en todellakaan odota olevani edelleen yhtä alipainoinen kuin silloin.
Tapasin puolisoni kun esikoiseni syntymästä oli kulunut 2kk, joten oli vielä jokunen raskauskilo jäljellä. En siis ole lihonut suhteen aikana, päinvastoin.
Painan varmaan 5kg vähemmän kuin alkaessamme seurustella ja about 15kg vähemmän kuin tavatessamme.
Painoa 10 kiloa aloituspainosta ja se tippuu, kokemuksesta tiedän, lapsia on useampi saatu.
Olin alle 20- vuotiaana tasasen paksu sohvaperuna (siiderillä kyllästetty bilehilu) ja innostuin urheilusta vasta lapsia saaneena eli oma mies sai naisen joka laihtui 20 kiloa ja tässä painossa on huomioitu myös lihaksien kasvu kun ensi tapaamisesta oli 10 vuotta.
Innolla odotan lenkkipolulle pääsyä kesäyönä, nuori minä haaveili kesäöistä terassilla kylmä sidukka edessä!
Mies on lihonut vähintään saman verran.En usko että kyse on sinkkuudesta, "käytännön havainnointi" (mitä ikinä se nyt tarkoittaakaan) on osoittanut että ihmiset lihovat vanhetessaan.
lapset ovat syyllisiä sun lihomiseen? LOPETTAKAA JO PASKANJAUHANTA RASKAUSKILOISTA, EI sellaisia ole olemassakaan! On olemassa ainoastaan liikaa syöviä ja liian vähän liikkuvia naisia!
KYllä raskaus lisää ruokahaluja.. toisilla alkaa heikottamaan heti, jos verensokeri pääsee laskemaan. Ei mulla sellaisia heikotuksia ole, jos en ole raskaana. Kun en ole raskaana, pystyn olemaan vaikka päivän syömättä eikä olo ole yhtä huono kuin raskaana ollessa yhden aterian jäädessä välistä. En siis ollut tämän pätkän aloittaja, mutta tiedoksi vain että RASKAUSKILOT on olemassa!
Ne mitä tuli, lähti heti ja lapsen myötä vielä 15kg extraakin katosi johonkin.
Mulle tullut lisää painoa 16 kg, 2 lasta. Kuopuksesta kaikki raskauskilot lähteneet. Tästä korkeintaan -5 kg, niin olen parhaimmillani.
tällä hetkellä painoa on tullut 50% lisää eli painan 75kg, tosin olen raskausviikolla 38 :D...
Suhteen alussa painoin 50kg ja siihen on kyllä tullut juurikin tuo 10kg lisää. Omasta mielestäni olen ihanne painossa n. 57 kg eli synnytyksen jälkeen pitäisi saada n.18kg pois...
n.+10kg tullut lisäpainoa (2 lasta) ja hyvä niin, olin reilusti alipainoinen tavatessamme.
Täälä hetkellä tosin +20kg lähtötilanteeseen (raskaana kun olen, kolmas lapsi tulossa).
On tuo mieskin saanut lihaa luiden ympärille (+15kg).
ne oli 5v sitten ja nyt epätoivoisesti laihiksella :(