Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
1141/1174 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa muna esille ja alkaa runkata kiivaasti edessäni. Saattoi tapahtua vaikka iltakävelyllä, jolloin jouduin nolona käskemään häntä laittamaan vehkeensä piiloon.

:Dddd hyi

Vierailija
1142/1174 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä luettavaa, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.. :D mä saan ukkoni helposti kiimaseks vähän ku vilauttelee, vinkkailee tai koskettaa. Miehet on tosi visuaalisia ja "helppoja" ja se pätee minunkin ukkoon. 

Naiset ei vaan toimi niin.

Tässä keskustelussa on sadoittain viestejä siitä, miten mies tekee aloitteen ja miten tökeröä se on kun jotain löysää dikkiä heilutellaan nenän edessä tai ehdotetaan jotain tyyliin Tuuppas tähän päälle kyl se pimppi ny kelpais

W-t-f. Keneen toi toimii? Tuoko on esileikkiä? Jos ette miehet ole sitä vielä tajunneet niin kyllä, naiset todellakin tarvitsevat sitä esileikkiä syttyäkseen. Ja se ei ole mikään kullinheiluttelu. 

Naiset ovat tässä asiassa keskenään aika samanlaisia. Vai voiko joku nainen sanoa, että pitkä (hyvä) esileikki ei muka kiihota? Kullilla kun ukko vähän tökkii ja heiluttelee niin alakerrassa on niagaran putoukset? :D 

Läheisyys kiihottaa. Koskettelu, joka ei ole suoraan alkuun sitä tissien tai pyllyn/alakerran kourimista vaan vaikka reiden tai vyötärön hivelyä. Suudelmia kaulalle, hartioille. Sellainen kiusoittelu toimii minulla ainakin todella hyvin. 

Sitten siitä voi siirtyä vaikka klitorikseen, älkää herttinen alottako sitä vaginan himosormettamista heti kun pääsette siihen käsiksi. Aloittakaa *hitaasti*, klitorikselta. KIUSOITELKAA. 

Ongelmana on se, että siirtyminen yhdyntään tapahtuu liian nopeasti. Varatkaa aikaa naisen syttymiselle, kun se on jo tutkittu fakta, että nainen syttyy hitaammin, saavuttaa orgasmin hitaammin, näin yleisesti.

Ei siinä ole mitään prinsessamaista, että halujen syttyminen tapahtuu erilailla.

Onneksi oma mies kuuntelee neuvojani ja tekee parhaansa miellyttääkseen minuakin. Ei se oikeasti edes ole hankalaa. Nämä herrat, joiden mielestä "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan" ja jotka kestävät siinä (yhdynnässä ilman esileikkiä) sen 5min, juu koita siinä sitten naisena nauttia ja jopa tulla :D 

Jos ette viitsi huomioida naista seksissä, se on teidän ongelmanne. Iso kiitos kaikille niille miehille, jotka ymmärtävät ja hyväksyvät miten naisen seksuaalisuus toimii.

Minä kiihotun kyllä peniksen näkemisestä enkä ole kiinnostunut pitkästä esileikistä. Varmaan vähemmistössä, mutta en minä ainut tällainen nainen ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1174 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä luettavaa, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.. :D mä saan ukkoni helposti kiimaseks vähän ku vilauttelee, vinkkailee tai koskettaa. Miehet on tosi visuaalisia ja "helppoja" ja se pätee minunkin ukkoon. 

Tässä keskustelussa on sadoittain viestejä siitä, miten mies tekee aloitteen ja miten tökeröä se on kun jotain löysää dikkiä heilutellaan nenän edessä tai ehdotetaan jotain tyyliin Tuuppas tähän päälle kyl se pimppi ny kelpais

W-t-f. Keneen toi toimii? Tuoko on esileikkiä? Jos ette miehet ole sitä vielä tajunneet niin kyllä, naiset todellakin tarvitsevat sitä esileikkiä syttyäkseen. Ja se ei ole mikään kullinheiluttelu. 

Naiset ovat tässä asiassa keskenään aika samanlaisia. Vai voiko joku nainen sanoa, että pitkä (hyvä) esileikki ei muka kiihota? Kullilla kun ukko vähän tökkii ja heiluttelee niin alakerrassa on niagaran putoukset? :D 

Läheisyys kiihottaa. Koskettelu, joka ei ole suoraan alkuun sitä tissien tai pyllyn/alakerran kourimista vaan vaikka reiden tai vyötärön hivelyä. Suudelmia kaulalle, hartioille. Sellainen kiusoittelu toimii minulla ainakin todella hyvin. 

Sitten siitä voi siirtyä vaikka klitorikseen, älkää herttinen alottako sitä vaginan himosormettamista heti kun pääsette siihen käsiksi. Aloittakaa *hitaasti*, klitorikselta. KIUSOITELKAA. 

Ongelmana on se, että siirtyminen yhdyntään tapahtuu liian nopeasti. Varatkaa aikaa naisen syttymiselle, kun se on jo tutkittu fakta, että nainen syttyy hitaammin, saavuttaa orgasmin hitaammin, näin yleisesti.

Ei siinä ole mitään prinsessamaista, että halujen syttyminen tapahtuu erilailla.

Onneksi oma mies kuuntelee neuvojani ja tekee parhaansa miellyttääkseen minuakin. Ei se oikeasti edes ole hankalaa. Nämä herrat, joiden mielestä "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan" ja jotka kestävät siinä (yhdynnässä ilman esileikkiä) sen 5min, juu koita siinä sitten naisena nauttia ja jopa tulla :D 

Jos ette viitsi huomioida naista seksissä, se on teidän ongelmanne. Iso kiitos kaikille niille miehille, jotka ymmärtävät ja hyväksyvät miten naisen seksuaalisuus toimii.

Minä kiihotun kyllä peniksen näkemisestä enkä ole kiinnostunut pitkästä esileikistä. Varmaan vähemmistössä, mutta en minä ainut tällainen nainen ole.

Hyvä. Uskon Vaimoni olevan samaa kategoriaa. Lähettelen hänelle usein kuvia peniksestäni ja joka kerta hän jää niitä pitkään tuijottamaan. Ei vastaa mitään. Sit kun kysyn että tekiskö illalla mieli tätä meisseliä niin tulee vain ujosti että joo..ja sydämen kuva. Sitten illalla meno on aikamoista kun hän pääsee meisselillä viimein leikkimään.

Olen myöskin pannut merkille pienen hymyn joka yleensä nousee hänen huulilleen kun tulen suihkusta ja kuivailen tukkaa huolettomasti ja puolittain erektiossa olevan penis on siinä hänen edessään liki kädenulottuvilla. Tuolloin harvoin teen aloitetta vaan annan himojen kasvaa. Tuon jälkeen Illalla ei sitten tartte hirveesti houkutella..

1144/1174 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama :) Eli et ole ainut nainen täällä. En jaksa uskoa, et vähemmistöä ollaan :)

Tuohon "Naiset ovat tässä asiassa keskenään aika samanlaisia. Vai voiko joku nainen sanoa, että pitkä (hyvä) esileikki ei muka kiihota? Kullilla kun ukko vähän tökkii ja heiluttelee niin alakerrassa on niagaran putoukset? " voin sanoa, et ei todellakaan naiset ole keskenään aika samanlaisia.

Kyllä mulle ainakin toimis toi kul.lilla tökkiminen tai heiluttelu hyvin. Jos olis jo vaikka päivän mittaan ollut vihjailuja ni ei siinä hirveen pitkään tarvii alkaa hiplaamaan ja "kiusoittelu" olis lähinnä ärsyttävää siinä vaiheessa, ku pitäis alkaa hommiin.

Mut joo, nauratti vähän lukea tätä ketjua :D

Mulla ei ole tohon aloitukseen mitään omakohtaisia kokemuksia ärsyttävistä ehdotuksista.

Niiden puute on ärsyttävämpää :)

Mut lukiessa huomasin kanssa sen, et naiset ei todellakaan ole keskenään samanlaisia ja toiselle ärsyttävä ehdotus voi saada toisen syttymään. Toimiviakin löytyi paljonkin täältä :)

Ihan ehdottomasti ärsyttävimmältä kuulosti toi vauvaäänellä sängyssä puhuminen :D Aika paha.

N46

Vierailija
1145/1174 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudellisena neuvona kehotan varomaan sellaista, ettei kysyttäisi etukäteen suostumusta,mielelläään verifioitavalla tavalla.

Vierailija
1146/1174 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, niin ei voi muuta kuin todeta, että kovin erilaisista asioista naiset syttyy tai sammuu seksuaalisesti. Vaimoni esim. syttyy kun tulen illalla suihkusta, ja menen hajareisin hänen rinnan päälle ja laitan jo jonkin verran paisuneen kullini hänen huulille. 999 kertaa tuhannesta hän tarttuu pakaroistani kiinni, imaisee minut suuhunsa, haluaa joko imeä minut tyhjäksi, tai hetken imuttelun jälkeen haluaa panna.

Vierailija
1147/1174 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tulee vaan alastomana sänkyyn, eikä se tapahdu illalla, vaan päivällä tai milloin vain. Usein tulee sängyn viereen vaan heiluttamaan munaa. Ei ärsytä , vaan kiihottaa kovasti. Usein siitä sitten toki jatkuu..

Vierailija
1148/1174 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mankuu naurettavan lapsellisia ilmaisujen kanssa, kuten: Mitenkäs  olis piluliiniin kikuliinia? Sovitettaisko avainta lukkoon? Miten olis pylly pyllyä vasten bumbum? Huhuu, mehiläinen odottaa kukkaa. jne

Sitten voi myös mankua  vaihteeksi eri lasten salakielillä: Noitoisko kantti? Vessittaisko nude.

Vierailija
1149/1174 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pillu paljaaksi ja ketarat levälleen!

Vierailija
1150/1174 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään, minkä vuoksi pitää mitään kenellekään 'ehdotella' tai jotain ihme vihjailuita keksiä. Melko uskomatonta selittelyä, sekä miesten että naisten puolelta kun näitä juttuja tsekkailin. Tosin en myöskään halua tässä ketään tuomita tai yrittää mitään neuvoskella. Olen kyllä itsekin jäänyt ilman seksiä monet kerrat suhteessani, milloin mistäkin syystä - tosin mikään niistä ei ole johtunut koskaan mitään epämääräisestä vauvaäänellä vihjailusta, vaan ihan ettei toista nyt juuri ole kovin haluttanut tai sitten olen ollut vaikka vaan ärsyttävä - toisinkin päin ollut...ehkä kerran :)

No, tässä ote jostain keskustelusta lähipäivinä vaimon kanssa, jos jotakuta kiinnostaa....tämä siksi, kun noh ehkä joku ymmärtää poinitin halutessaan:

Minä: rakas, mua haluttaa.... oon katellu sua koko päivän, tiedät miten mä sua haluu. Noi sun muodot, kattelin aamulla kun pelkissä pikkareissa tossa touhuilit. Ah mikä nainen oot aina vaan... Seisoo koko ajan... Tuu, mennään.

Hän: Kiva kun sanoit, mut nyt on jo kiire.. pitää x ja y ja z tehdä.... nautitaan myöhemmin jooko

Minä: (petyn vähän, mutta ok siis nyt ei, myöhemmin joo)

Myöhemmin ( ja kaikki hommat tehty, mitä agendalla oli, hyvän tuulen virittelyä, viiniä ja rouva saa olla rauhassa hetken) :

Minä: kulta, nyt pakko saada sut, tuu ....panettaa...oot kaunis...haluun sua

hän: Onko sun nyt ihan pakko just nyt...ollaan hetki vaan tässä

Minä (puhhhh....)

hän: (loukkaantuneen näköisenä puhinastani, tulee se marttyyri-ilme, miehet tietää)

Minä (jaksan vielä vähän ja oon ystävällinen) Ok, mikäs nyt tuus nyt vaan.

Hän: No on tuolla vielä kaikkea, lumityöt yms tekemättä ja sitä ja tätä

Minä: menee hermo... no mitä vtua ne lumityöt tähän seksiin nyt liittyy...haluutko että kolaan ne sängyn viereen?

Hän: SÄ oot _AINA tollane, et tiedä miltä tuntuu kun koko ajan on sellanen olo

Minä: no mikä olo?

hän: no että pitäis jotain palkintoseksiä antaa kaikesta....

Minä: Pidä seksis, mitä hemmetin palkintoseksiä...olis ees jotain seksiä

Minä (ulkona juoma ja sikari...ihmettelen että mitä ihmeen palkintoseksiä oon pyytänyt, alotin aamupäivällä kehumalla häntä kauniiksi yms....toivoin seksiä ihan suoraan ja HÄN ehdotti että myöhemmin kun sitä ja tätä)

Hän: (myöhemmin juteltiin) No musta olis kiva että sä vaan silleen menisit suoraan asiaan välillä, eikä olis sellanen olo että pitää jostain palkita

Minä: no mutta mähän halusin sut ja sä itse vetelit siihen niitä että pitää tehdä a-ö jutut ja sit myöhemmin

Hän: aina sä jotenkin osaat kääntää jutut mun syyksi

Minä: ( itsekseni....huhhuh...tää taitaa taas olla joku niistä ihepäivistä Intiassa....ei hyvää päivää, antaa homman olla)

hän muutama tunti myöhemmin parin viinin jälkeen: tykkäätsä musta enää....musta tuntuu että sä et haluu ymmärtää mua....

Minä: ( nyt ihan vaan kuuntele)

LOL.... tämä oli ihan tosijuttu lauantailta :)

Vierailija
1151/1174 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tietää tyttö että olisi patukkaa tarjolla.

Vierailija
1152/1174 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läähättää ja osoittaa sormella pimppiäni.

Vierailija
1153/1174 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kaksi suurinta valituksen aihetta seksissä:

1. Liikaa

2. Liian vähän

Vierailija
1154/1174 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kaksi suurinta valituksen aihetta seksissä:

1. Liikaa

2. Liian vähän

Niin miehillä kun on 50% vähemmän:

1. Liian vähän.

Vierailija
1155/1174 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittäiskö lääkärileikkejä?

Kuulostaa niin lastenleikeiltä että menee halut.

Vierailija
1156/1174 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaimo pierettimet esille!

Vierailija
1157/1174 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, se on mies joka ehdottelee. Aina pitäisi mennä naisen ajatusten mukaan, ei helvetti. Tee sitä ja tee tätä, ennen kuin olen halukas. Itselläni menee fiilikset jos seksiä saa vain ehdollisena, jonka eteen täytyy toisen pelkästään tehdä asioita. Ei ole mikään ihme, että miehet etsivät liittojen ulkopuolista seuraa.

Vierailija
1158/1174 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö?? Ei saa ehdotella, ei saa vihjailla, ei saa mennä suoraan asiaan eikä tulla iholle ns. "valmiustilassa". Kertokaa nyt hyvät naiset, mikä on oikea tapa miehen ilmoittaa naiselle, että mieli tekis, tekiskö sun?

Vierailija
1159/1174 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkös tyttö, että nyt olisi patukkaa tarjolla?

Ja sitten hihittelee kuin joku teinipoika kuullessaan, kun joku sanoi pippeli.

Vierailija
1160/1174 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö?? Ei saa ehdotella, ei saa vihjailla, ei saa mennä suoraan asiaan eikä tulla iholle ns. "valmiustilassa". Kertokaa nyt hyvät naiset, mikä on oikea tapa miehen ilmoittaa naiselle, että mieli tekis, tekiskö sun?

No ihan tuollai., tekiskö nyt mieli? Tai vain mennä ja ottaa kiinni ja vaikka pussata tai jotain. Meillä ei ikinä kysellä, meillä toimitaan ja ikinä ei kyllä kielletä toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi