Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
1101/1174 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittää reittä ja kysyy "jaksaisitko?". Kaikki halu katoaa kyllä saman tien.

Toinen on pussailun aikana korvaan puhaltaminen ja sinne kuiskuttelu. Tuntuu ihan tosi kamalalta ja tunnelma lässähtää samoin tein.

Vierailija
1102/1174 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saalin miehiänne! Toivottavasti jonain päivänä jäätte kiinni niille tästä paskanjauhannasta.

Tällä palstalla pörrää kyllä niin vastenmielisiä naisia, että en voi tajuta miten teillä ei hajoa päät kun keskenänne väsäättä tänne näitä miesvihalla kyllästettyjä aivopierujanne.

Ottakaa ero miehistänne ja muuttakaa jonnekin periferiaan keskenänne lesboilemaan...

Laatta lentää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1174 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vain rohkeasti. Exäsi kuvaus oli niinkin tarkka, että jos sinulla vain on joku esim. valokuva hänestä, niin jakoon vaan.

Vempele kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies riisuitui alasti ja veti nahkasaappaat jalkaan, marssi ympäri makuuhuonetta, alkoi huudella käskyjä saksaksi ja teki hitler-tervehdyksiä. Tämä oli vielä ihan okei, mutta jutut alkoi levitä myös makuuhuoneen ulkopuolelle, joten en kestänyt ja jätin sen. Nykyään hän vaikuttaa Sons of Odin ryhmässä, josta en yllättynyt yhtään, kun tulivat kadulla vastaan muiden vajakkien kanssa. Onneksi ei ehditty tehdä lapsia.

Arvostaisi , jos näitä yksityis asioita ei puitaisi pitkin internettiä. Sinullakin oli omat juttusi, enkä minä niistä huutele palstoilla.

Vierailija
1104/1174 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vempele kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies riisuitui alasti ja veti nahkasaappaat jalkaan, marssi ympäri makuuhuonetta, alkoi huudella käskyjä saksaksi ja teki hitler-tervehdyksiä. Tämä oli vielä ihan okei, mutta jutut alkoi levitä myös makuuhuoneen ulkopuolelle, joten en kestänyt ja jätin sen. Nykyään hän vaikuttaa Sons of Odin ryhmässä, josta en yllättynyt yhtään, kun tulivat kadulla vastaan muiden vajakkien kanssa. Onneksi ei ehditty tehdä lapsia.

Arvostaisi , jos näitä yksityis asioita ei puitaisi pitkin internettiä. Sinullakin oli omat juttusi, enkä minä niistä huutele palstoilla.

Arvoisa Vempele, mitä tutkin aikaisempia viestejäsi (olettaen että olet se Pohjois-Helsingissä vaikuttava isänmaantoivo), et ole exäni. Asumme hieman pohjoisemmassa. Mielenkiintoiseksi toki asian tekee se, että olit tunnistavinasi itsesi viestistä. Teitä on siis useampia aikuisia miehiä, joilla on samat perverssiot.

Vierailija
1105/1174 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten äsryttää kyselemättömyys eli haluttomuus.

Vierailija
1106/1174 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees vattalleen. Arpi auki.

Vierailija
1107/1174 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehken tämä ,saanko koittaa tai nuolla,ei kiinnosta, kun ei seiso kumminkaan.

Vierailija
1108/1174 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 27: Tsintsinataaks?

Ei uskalla puhua seksistä edes omalla termillään

Vierailija
1109/1174 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, huomasin tästä keskustelusta, että onhan minullaki maneeri! Itse silitän miehen vatsaa D:

Miehellä ei kyllä oikein ole mitään tämmöisiä, yleensä itse teen aloitteet ja mies taas saattaa yhtäkkiä suudellessa innostua, eikä hänen kyllä muutenkaan tarvii "viritellä" aiheesta keskustelua, olen aina halukas.

Vierailija
1110/1174 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot blokee!

Näin siis raumalla

Vierailija
1111/1174 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu vauvan äänellä ja osoittelee rintoja ja alapäätä. Kyselee vauvan äänellä että mitä toi on ja mitä tosta tapahtuu. Kuolaa välillä ja räplää pippeliä. Kun huomaa etten oikein syty niin tarttuu kurkusta kiinni ja yrittää pakottaa hampaat irvessä ja naama punaisena. Yleensä tässä vaiheessa korotan ääntäni ja riuhtaisen itseni irti. Sitten nukutaan erihuoneissa.

Vierailija
1112/1174 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaushan sellainen on et mies tulee yhtäkkiä sisään tai kun olet nukkumassa

eei ole tervettä tuollainen, kamalaa että joku tekee noin

Vierailija
1113/1174 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kattoneet vähän liikaa jotain ällöromanttisia leffoja, kun vaaditte niin paljon? Odotatteko että mies järjestää teille makuuhuoneeseen ruusuilla koristellun sängyn kuohuviinipulloineen? Kyllä mäkin myönnän, että nää jutut täällä nauratti mua, mutta en todellakaan jaksaisi vetää hernettä nokkaan tollasesta vaan olisin teinä vain onnellinen, että mies haluaa seksiä! Meilläkin mies saattaa kysyä suoraan, että pannaanko, imetkö mun munaa tms yhtä suoraa mutta mua ei haittaa. Vaikka en sillä hetkellä olisi niin kiihottunut, niin äkkiäkös sitä kiihottuu kun hommiin alkaa. N21

Vierailija
1114/1174 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies kysyi aamuisin, että "onko tänään seksipäivä?" tai "saako illalla pillua?" Kuulemma hyvä tietää jo etukäteen, niin ei pety illlalla.

Vierailija
1115/1174 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista vähän lämmittelee positiiviselle fiilikselle tai kuulostelee sen olevan sellaisella, sitten kaappaa vaan kysymättä hänet kantoon kesken mitä olikaan tekemässä, kantaa ja heittää sängylle tai vaikka sohvalle. Vaatteet pois ja koskettelua/kourintaa ehkä vähän pusuttelua. Joskus vastustelee pikkusen leikillään mutta yleensä vaan kihertelee. Mun resepti.

Vierailija
1116/1174 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko kattoneet vähän liikaa jotain ällöromanttisia leffoja, kun vaaditte niin paljon? Odotatteko että mies järjestää teille makuuhuoneeseen ruusuilla koristellun sängyn kuohuviinipulloineen? Kyllä mäkin myönnän, että nää jutut täällä nauratti mua, mutta en todellakaan jaksaisi vetää hernettä nokkaan tollasesta vaan olisin teinä vain onnellinen, että mies haluaa seksiä! Meilläkin mies saattaa kysyä suoraan, että pannaanko, imetkö mun munaa tms yhtä suoraa mutta mua ei haittaa. Vaikka en sillä hetkellä olisi niin kiihottunut, niin äkkiäkös sitä kiihottuu kun hommiin alkaa. N21

Joku kertoi yhdessä keskustelussa että on aivan ihanaa, kun mies lupia kyselemättä kiskoo hänet hiuksista makuuhuoneeseen. Monet yläpeukuttivat eli samanhenkisiä löytyy. Mutta löytyy niitäkin jotka ottaisivat eron saman tien.

Mitä jos vain annetaan toisten innostua ja ärsyyntyä mistä kukin itse haluaa? Oletuksena nimittäin on, että se kumppani pitäisi tuntea ja tietää mikä toimii. Täällä kirjoittavat ihmiset jotka ovat olleet yhdessä vuosia. Siinä ajassa pitäisi esim. tuntea toisen huumorintajun rajat tai jos ei kerta kaikkiaan äly siihen riitä, niin sitä olisi pitänyt kysyä jo ajat sitten. Kyllä se piittaamattomuus ärsyttää, jos toinen jatkuvasti tekee jotakin minkä tietää tai pitäisi tietää olevan turn off sille kumppanille.

Vierailija
1117/1174 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on outoja.

Vierailija
1118/1174 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa vielä mitä ihmettä te olette päätyneet yhteen tämmöisten ällötysten kanssa tai miksi jatkatte suhdetta??? En vaan tajuu...

Vierailija
1119/1174 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki anelut, kyselyt ja tiedustelut on feministisen aatteen tulosta. Joka tuutista kuulee, että naiseen saa koskea vasta sitten kun on saanut luvan. Mies haluaisi oikeasti vaan repiä naiselta vaatteet pois kyselemättä, mutta valitettavasti se ei ole luvallista. 

Vierailija
1120/1174 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muutaku hävetä noin junttejen miesten puolesta. Mä ite oon ujo, mutta en sentään urpo. Toisen nautinnosta saa itekkin nautintoa, yhteispuuhaahan se on eikä ykspuolista.

M24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän