Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
741/1174 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milä ihmeen sanalla sitä toosaanne sitten saa kutsua hekuman hetkellä jos ei "pillulla"?

pimppi?

emätin?

vagina?

Vai pitäisikö miehen sanoa aina "Sinä tunnut niin hyvältä"

vittu mitä paskaa. Ahdistukaa kuoliaaksi jos miehenne kehuu Teidän Pillua.

Laittakaa moinen Sika pihalle niin saatte mitä pyysitte eli jäätte yksin kaikessa paremmuudessanne.

Vierailija
742/1174 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milä ihmeen sanalla sitä toosaanne sitten saa kutsua hekuman hetkellä jos ei "pillulla"?

pimppi?

emätin?

vagina?

Vai pitäisikö miehen sanoa aina "Sinä tunnut niin hyvältä"

vittu mitä paskaa. Ahdistukaa kuoliaaksi jos miehenne kehuu Teidän Pillua.

Laittakaa moinen Sika pihalle niin saatte mitä pyysitte eli jäätte yksin kaikessa paremmuudessanne.

Hengitä syvään, kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta huomionarvoisia tässä ketjussa ovat jotkut miesten kirjoitukset joiden sanoma on että kauheaa; heidän _pitäisi feikata_ monta päivää hellyyttä ja tehdä kotitöitä ja olla vielä lastenkin kanssa että alkaisi herumaan.

Sitähän tuolla muutamat ovat vaatineet. Eivät toki suoraan vaan jättämällä sen ainoaksi vaihtoehdoksi todettuaan muiden kohdalla etteivät ne toimi.

Mulle tulis todella surullinen olo jos ainoa kumppanini tässä elämässä olisi tuollainen. Ettekö te osaa olla parhaita ystäviä puolisoittenne kanssa? Sitähän luulisi että haluaa tehdä kaikkensa jotta toisellakin olisi hyvä olla.

Sure. Toimii kivasti silloin kun homma on vastavuoroista ja sitähän se ei näytä monen täällä avautuneen naisen kohdalla olevan. Odottavat miehiltä henkilöpalvontaa vain siksi että miesten vehkeet ovat eri mallia.

Mä olen niin kiitollinen että oma mies on myös paras ystävä - ei ole tullut vastaan tilannetta että olis tarvinnut rakastella vasten tahtoa siinä pelossa että toinen muuten suuttuu/loukkaantuu/lähtee huoriin.

Olen kohtuullisen varma ettet myöskään käytä seksiä vallan välineenä suhteessasi. Se, että meininki on puolin ja toisin reilua ja rakentavaa on lähes yksin riittävä asia suhteen hyvänä pitämiseen. Tämä on asia jota monet naiset täällä eivät myöskään ymmärrä.

Asiaan liittymättömänä yleisenä kommenttina on "mukava" huomata että ollaan suhtautumiskulttuurillisestikin suomalaisnaisten foorumilla. Jos mies kyseenalaistaa perusteettoman prinsessakohtelun aiheellisuuden hänet nimitetään katkeraksi nillittäjäksi. Jos mies muistuttaa avautujia siitä että ovat vain ihmisiä kuten miehensäkin ja sitä saa mitä omalla toiminnallaan tilaa niin heti ollaan ehdottamassa psyykelääkehoitoa ja psykiatrin vastaanottoa. :D Naiset, kun annatte teelusikalla ja vaaditte lumikolalla niin on kohtalaisen varmaa että ette saa haluamaanne. Sama toki pätee miehiinkin, ei täällä kukaan saa mitään ilmaiseksi. Jokainen saa kuitenkin suhteessaan sen minkä ansaitsee.

Vierailija
744/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko sä rinnastat jokapäiväisen, jatkuvan kodin kunnossapidon, siivoamisen, ruuanlaiton, lastenhoidon, pyykkäämisen yms. yms. yms. siihen, että armollisesti suostut kaksi kertaa vuodessa vaihtamaan renkaat?!?! Toi on niin jumalattoman säälittävä veto, etten tiedä itkisinkö vai nauraisinko.

Kyllä se sun naises saa ne renkaat jossain liikkeessäkin vaihdatettua, siitä ei oo kiinni. Remontti- ja huoltohommiin voi palkata tekijän vaikka aviomiespalvelusta, jos oman ukon mielestä tuntuu turhan raskaalta ja epätasa-arvoiselta.

Ihan tiedoksi: mä olen toistaiseksi ihan itse osannut ruuvata verhotangot seinään, vaihtaa lamput, ripustaa taulut, kaivaa kukkapenkin, ajaa nurmikon ja huollattaa auton. Vielä en ole löytänyt yhdenkään työkalun käyttöohjeista vaatimusta, että käyttäjällä pitää olla kikkeli.

Vaikka olen yhteisten hommien suht. tasan hoitamisen kannalla, olisi ihan mielenkiintoista tietää missä ne duunit menee tasan. Miehet kun edelleen lähtökohtaisesti remontoivat, huoltavat ja mm. vaihtavat autosta renkaat. Jos kerran taloushommat muuten menee tasan, millä tavalla naiset tasaavat ne miesten remontti- ja huoltohommat?

Vierailija
745/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko sä rinnastat jokapäiväisen, jatkuvan kodin kunnossapidon, siivoamisen, ruuanlaiton, lastenhoidon, pyykkäämisen yms. yms. yms. siihen, että armollisesti suostut kaksi kertaa vuodessa vaihtamaan renkaat?!?! Toi on niin jumalattoman säälittävä veto, etten tiedä itkisinkö vai nauraisinko.

Kyllä se sun naises saa ne renkaat jossain liikkeessäkin vaihdatettua, siitä ei oo kiinni. Remontti- ja huoltohommiin voi palkata tekijän vaikka aviomiespalvelusta, jos oman ukon mielestä tuntuu turhan raskaalta ja epätasa-arvoiselta.

Ihan tiedoksi: mä olen toistaiseksi ihan itse osannut ruuvata verhotangot seinään, vaihtaa lamput, ripustaa taulut, kaivaa kukkapenkin, ajaa nurmikon ja huollattaa auton. Vielä en ole löytänyt yhdenkään työkalun käyttöohjeista vaatimusta, että käyttäjällä pitää olla kikkeli.

Vaikka olen yhteisten hommien suht. tasan hoitamisen kannalla, olisi ihan mielenkiintoista tietää missä ne duunit menee tasan. Miehet kun edelleen lähtökohtaisesti remontoivat, huoltavat ja mm. vaihtavat autosta renkaat. Jos kerran taloushommat muuten menee tasan, millä tavalla naiset tasaavat ne miesten remontti- ja huoltohommat?

Kerran kun otin esille kotitöiden epätasaisen jaon meidän perheessä, miehen valttikortti oli öljynvaihto. Voi JUMALAUTA nyt sentään. Välillä sitä miettii että tuli naitua ihan liian tyhmä mies. Luuleeko etten mä näe miten se lojuu tuijottamassa telkkaria tai tekee omia harrastusjuttujaan kun meikä pitää huushollin pystyssä.

Vierailija
746/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ton mielisairaan yksinmölinää tarvis tällä palstalla tukea.

Ihan mielenkiinnosta, kuka täällä on mielisairas ja mistä sinä tiedät että hän/he ovat mielisairaita? Miten se väittämäsi mielisairaus ilmenee?

Vierailija
747/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on vaan t--

Kerrotko kuinka naisena tiedät, että miehet eivät koe jotain tietynlaista seksiä kiihottavana.

En muuten löytänyt ketjusta yhtäkään viestiä, jossa joku nainen olisi sanonut, että haluaa vain lähetyssaarnaajassa takan edessä. Ei siis yhden yhtä viestiä, jossa olisi tuomittu eri seksiasennot tai seksin harrastamispaikat. Pari viestiä oli, joissa sanottiin, ettei pidetä seksistä miehen kanssa, mutta niissä suhteissa lienee ongelma jossain ihan muualla, kuin tämän ketjun aiheessa.

Vierailija
748/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitelkaa miltä näyttää kun keski-iän tukevoittama konttorityöntekijämies sanoo

GRRRRRRR, ja kynsäisee "käpälällä" ilmaa!

Nauroin kippurassa, mutta siis sympaten :D

Vierailija
749/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olen löytänyt fiksun suomalaisen miehen, joka tajuaa, ettei nainen syty sormia napsauttamalla ja joka jaksaa halia ja suukotella minua joka päivä ihan vaan halimisen ja suukottelemisen ilosta, ei seksin takia. Kun luin hänelle näitä miesten kosiomenoja, niin pienoinen myötähäpeän tuntu vaikutti olevan ilmassa.

Pelottaa ajatella millainen parisuhde minulla olisi tällaisen "perinteisen" suomalaisen miehen kanssa, joka tulee kullilla läpsimään naamaan ja alkaa hinkkaamaan ja tökkimään itseään kovalla kalulla perseeseen yms. esiin tulleita kosiomenoja, jos joskus joutuisin miehestäni eroamaan. Ensimmäinen yritys kyllä varmaan jää viimeiseksi ja hyvinkin mieleen, koska siitä kova kipu pikkuveitikkaan ja selibaatti. Jonkinnälöinen kunnioitus nyt puolisoansa, omien lapsiensa äitiä, kohtaan pitää olla. Eri asia sitten, jos joku oikeasti pitää tuollaisesta kohtelusta.

Ja kertokaa, miehet, yksi asia, joka aina tulee esille näissä "Saatanan suomi-akka pihtaa, vaihda thaimaalaiseen"-keskusteluissa, on kun mies haluaa seksiä, naisen kuuluu vastentahtoisesti antaa sitä. Mutta jos taas nainen haluaa, niin mies saa kieltäytyä ja matelujen ja anelujenkin jälkeen mies saa sanoa ei. Miksi naisen saa raiskata tällä tavoin, mutta miestä ei????

Vierailija
750/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo mies ja mä tykkään siitä että se yllättää mut tarttumalla takapuolesta kun teen esim. kotitöitä. Tykkään siitä että hän nappaa mut syliinsä ja kantaa makkariin.

Tänne tulleiden vastausten perusteella kaikki naiset eivät tällaisista tavoista pidä ja miksi pitäisikään pitää?

Mua ihmetyttää että äijät ottavat nokkiinsa heille tuntemattomien naisten kirjoituksista.

Jos mä sanon ettei tapa "a" saa mua syttymään, niin miks ihmeessä joku vetäisee herneet nokkaansa?!

Eipä ole kuitenkaan mun mies kyseessä, niin eipä pitäisi olla mitään syytä vinkua.

Saatanan "prinsessat" jos te ette osaa kohdella oikein naisianne, niin ei siihen auta mikään oikea lähestymistapa jotta saisi seksiä!!!

Kertokaas nyt sitten te kaikki seksitajuiset ihannenaiset, että miten se "lämmittely" täytyy tehdä. Joku hieronta on teidän mukaan vain hierontaa, suoraan ei saa ehdotella. Jos tulee sohvalle hieromaan reittä tai hiuksia niin ollaan liian väsyneitä ja sellainen läpsiminen ärsyttää muutenkin. Viikolla ei jaksa, koska on töitä ja viikonloppuisin ei viitsi, koska haluaisi vain levätä. Mitä vittua te selitätte?

Sängyssä ei saa tehdä aloitetta, koska siellä täytyy nukkua jne jne.

Teiltä puumilta niitä aloitteita sitten tuleekin niin, että eihän niissä pysy edes perässä. Menkää nyt jo itteenne.

Jos mies ehdottaa seksiä ihan millä tavalla tahansa, on hän sika. Jos mies odottaa, että nainen ehdottaa seksiä, on hän mielikuvitukseton homppeli.

Lopettakaa vaikka se Sinkkuelämän katselu. Ei teitä pihtareita kukaan ole viemässä Manhattanin hienoimpaan ravintolaan hevoskärryillä ja sen jälkeen 4 tunnin hieronnan jälkeen romanttisesti rakastelemassa.

Vierailija
751/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan samaa mieltä. Yleensäkin jostain kumman syystä sanapari "reilu peli" tuntuu hukkuvan monilta parisuhteessa, vaikka kavereina olisivatkin reiluja ja rentoja."

You don't say! No, en nyt voi sanoa että olisi mitään kauhutarinoita tarjolla. Ihan hyväntahtoisia nuo ovat olleet.

"Ymmärsit väärin. Tarkoitin tilannetta, että toinen leikkaa kantaa kiviä niska limassa ja toinen vetää sidukkaa kuistilla, kun niitä tiskejä ei tänään ollutkaan. Tai toisellä on imurointi, leipominen ja pyykit odottamassa, nukkumaankin pitäisi päästä, ja toinen katsoo DVD:tä. Normaali ihminen auttaa (tai ainakin tarjoutuu auttamaan), jos ei ole mitään hurjan tärkeää tehtävää, vaikka se oma nakki olisi jo suoritettu. Reilu peli, puolin ja toisin."

Ah, ok, jep, kannatan tuota systeemiä. Töitä tehdään silloin kun niitä on. Jos ei ole omia niin autetaan sitä toista. Jos toisella oli joku isompi projekti alla niin ei heti sen jälkeen vinguta sitä tekemään puolia omistakin hommista. Klassikko: Nainen on kotona lapsen kanssa, mies tekee täyden työpäivän. Vaihtoehto 1: Mies tulee kotiin, tivaa ruokaa ja istuu sohvalle television ääreen josta poistuu vain nukkumaan tai vessaan. Vaihtoehto 2: Miehen saavuttua kotiin nainen tyrkkää lapsen miehelle ja lähtee harrastamaan/nukkumaan/tekemään omia juttujaan. Mies hoitaa penskaa sen 3-4 tuntia. Nainen virkistyneenä palaa puolisonsa luoksen. Sitten valitetaan kun ukko ei halua tehdä "mitään" yhdessä.

Eräs nainen totesi ukolleen tuostakin viisaasti. En muista sanamuotoa mutta sisältö oli se, että ukko saa istua hetkeksi alas duunipäivänsä jälkeen ja ottaa vaikka sen yhden keskioluen ennen kuin osallistuu siihen perheen pyörittämiseen aktiivisesti. Tämä on taas niitä juttuja kun se nähdään mitä itse akuutisti koetaan ja jos toinen ei ollut paikalla niin sen tekemisiä ei sitten lasketa. "Työthän ovat lepäämistä." *ittu ne mitään lepäämistä ole jos ei ole jossain rakennustyömaan porttivahtina jalat pöydällä ja sormi nenässä...ja itse asiassa sekin toimettomuus on ihan tutkitusti henkisellä tasolla helvetin raskasta. :D

"Tämä menee vähän vaarallisille vesille. Itse pidän kyllä käytettyä aikaa mittarina, vaikka tietysti ei voi edellyttää, että toinen kantaa sohvaa kaksi tuntia, kun taas jotain pyykkejä voi sen kevyesti laitella. Jos lähdetään arvottamaan näitä, miten sitten painotetaan jotain henkisesti vativia juttuja, kuten vaikka lasten vanhempainillat ;)?"

Hyvä pointti. Ehkei pitäisi alkaa tekemään mitään kovin tarkkaa arvotusta noille. Tämäkin on varmaan taas niitä hommia joista pääsee hyvin eteenpäin jos molemmat arvostavat toisiaan eivätkä jaksa nillittää jokaisesta edes teoreettisesta työpanoksen epätasaisesta toteutumisesta. Tiskaamiseen minulla on itse asiassa ihan hyvä "ei näin"-esimerkki. Itsellä kuluu yksin ollessa kotona vain 1 lautanen, 1 juoma-astia ja 1 kpl. kutakin ruuan nauttimiseen ja valmistamiseen vaadittavaa "työkalua". Tiedän yhden mimmin joka ei juo kahdesti vettä samasta lasista jos on ehtinyt lasi välissä laskemaan käsistään. Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että "tiskivuorot" ovat sellaisessa suhteessa maailman huonoimpia ideoita. Jos en tiskannut heti kun ruoka oli syöty, jouduin tiskaamaan joka ikisen huushollista löytyvän astian viimeistään ennen nukkumaan menemistä, hän tiskasi huonolla tuurilla 2 ruokailuvälinettä, lautasen ja juomalasin joita olin käyttänyt. :D

"Varovainen ehkä, jos vain molemmat ovat tyytyväisiä antamaansa panokseen... Katkeruus ja tunne, että antaa paljon enemmän kuin saa pilaa suhteen nopeasti."

Ja juuri tuosta syystä ei lasketa sitä kumpi tekee enemmän vaan sitä onko se yhteinen panos riittävä. Se ei ole riittävä jos tuntuu että itse toimii kumppaninsa sisäkkönä ja seksinukkena, sukupuolesta riippumatta. Siitä huolimatta ei mennä laskemaan kumpi tekee enemmän vaan koitetaan delegoida niitä juttuja niin että kummallakin on hyvä fiilis. Yleensä koti on miehelle koti ja naiselle valtakunta. Suomeksi se ukko todennäköisesti ei ole niin tarkka siitä miten ne hommat siellä menee joten se voi tarvita hiukan ohjeita aina välillä. Toki homma voi mennä myös päinvastoin.

"Tämä menee aika syvälle biologiaan... Kyllä, miehen rooliin yhteiskunnassa liittyy aika paljon näitä kunniajuttuja. Miesporukassakin pitää olla vahva ja työelämässä samoin. Naiselle on sallitumpaa olla heikko. Toisaalta naisella on muita rajoitteita ja vaatimuksia (siveys, perheestä huolehtiminen jne)."

Juurikin noin. Siksi ei pitäisi unohtaa sitä, että sillä kumppanillakin on rooli jota ei sovi väheksyä vaikkei se olisikaan se sama mikä itsellä on.

"Moni mies katsoo tämän velvollisuudekseen samalla tavalla kuin aninen katsoo velvollisuudekseen mennä niihin vanhempainiltoihin. Ei se tarkoita, etä näin pitää olla tai että toinen ei selviäisi. Normi vaan on noin."

Aivan totta. Eihän mikään ole kiveen kirjoitettua noissa asioissa. Samalla tavalla on naisia joita tuntien romanttinen "miihailu" ei ennen seksiä nappaa ja miehiä jotka sitä haluavat, mutta se ei ole yleistä.

"Voi, mutta jos ei halua? jos menee huonosti, ei tee mieli edes lähteä hommaan, jos panetus ei ole ihan huomattavaa. Ja ainakin itselläni panetus tulee useimmiten kosketuksesta tai muusta vinkistä, ei niinpäin, että himottaisi ja siksi tekisi itse aloitteen. Tämä on varmasti sioimpia sukupuolten välisiä eroja, vaikka ei tietysti pädekään kaikkiin."

Pakko ei toki ole ja on tietenkin ymmärrettävää ettei monia kiinnosta esimerkiksi ns. sovintoseksi. Kuitenkin, jos alkaa käymään kauppaa seksillä, kuten jotkut tämänkin ketjun naisista selvästi tekevät, ei pitäisi valittaa ettei mies halua maksaa siitä niin paljon kuin "palvelun" tarjoava osapuoli haluaisi "veloittaa" lämmittelyjä. Minä saan loistavaa seksiä enkä silti ole tekemässä sen eteen mitään pellehyppyjä. Sen sijaan voin hieroa, siivota, kokata jne. jne. ihan muuten vaan. Jos aletaan edellyttämään joka kerta mieheltä tai naiselta jotain huikeaa rakkauselämystä ennen seksiä, niin homma menee helposti siihen, että ellei se seksi ole joka kerta tajunnan räjäyttävä kokemus, sitä vaivaa ei haluta nähdä koska masturbointi nyt vaan on paljon helpompi ja noilla oletuksilla parempi tapa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.

"EHkä noissa miehe vaan vonkaavat niin paljon, etä tilaisuutta aloitteiden tekemiselle ei tule? Tai nainen ei vaan halua. Tai ei uskalla panna itseään alttiikksi, pelkää näyttävänsä naurettavalta? Tai moraali on kotenkin niin tiukalla?"

Jos vonkaamisessa on minuutinkin tauko niin 100% varmuudella siinä ehtii aloittaa sen oman versionsa. Melko harva ukko todennäköisesti on kiinnostunut anomaan sitä seksiä naiseltaan kaiken yhteisen ajan.

Jos nainen ei halua tehdä aloitetta niin olisi hyvä miettiä mistä se johtuu. Jos se johtuu siitä että mies on väärä niin ehkä ei kannata jatkaa suhdetta. Muissa tapauksissa, pois lukien mahdollisten kokemusten tuottamat todelliset traumat, kyse on mielestäni puhtaasit itsetunto- tai asenneongelmasta. Molemmista pääsee eroon tekemällä asioita niiden ongelmien poistamiseksi päiväjärjestyksestä. Tässä asiassa ns. eniten vituttaa noi "en uskalla/kehtaa koska (vapaavalintainen tekosyy)"-selitykset. Kuitenkin nämä samat naiset valittavat jos mies/miehet eivät aloitteita tee heidän suuntaansa. Saman riskin ne miehetkin ottaa ja muut naiset.

"JOskus, kun on juteltu miehen kanssa siitä, mitä voisi parantaa seksin osalta, tuo aloitteelisuus on yksi, mitä hän toivoi. Toki teen niitä minäkin, ja mm. otan suihin ihan oma-aloitteisesti kuukautisten aikaan jne."

Menemättä teidän henkilökohtaisiin olosuhteisiinne jotka varmasti aiheuttavat omat haasteensa, tämä asenteesi on loistava. Juuri näin homman pitäisikin minun mielestäni mennä. Samalla tavalla toki, jos itseä ei vaikka kiinnosta pätkääkään, huolehdin kyllä siitä että tuo toinen puolisko saa haluamansa jos vain mahdollista. On hienoa huomata että maailmassa on noinkin hyvällä asennoitumisella varustettuja ihmisiä useampiakin ja olihan tässä ketjussa muistaakseni joku tai parikin muuta jotka toimivat ilmeisesti samalla ajatuksella.

"Tiedostan olevani onnekas. Meillä kyllä ei ole kovin siistiä ;P. Lisäksi kun itsekin ymmärtää remontista, tietokoneista yms. "teknisistä jutuista", on helpompi arvostaa ja tajuta miehen työpanos, joka menee noista huolehtimiseen."

Hienoa että arvostat miestäsi ja hänen panostaan, ilmeisesti samoin kuin hän sinua ja panostasi. Tosiaan, ymmärrys auttaa tuossa. Asia jota ei taas monikaan tule ajatelleeksi. Taitaa olla helpompi vain syyttää toista ja vedota omaan "tuskaan" kuin tosiaan pohtia sitä miten se homma sitten oikeasti menee. T. nimim. kerran entisen avokin huutoraivoamisen seurauksena laskujen maksuosuudet selvitettyäni ja tosiaan, hän ei maksanut 90% laskuista, minä maksoin yli puolet ja jatkoin mukisematta maksamista.

"Toivottavasti lainaukset on luettavia. Ei jaksa tarkistaa tuosta persesilmän kokoisesta editorista. (Pardon my French)"

Auttoi kun muisti mitä itse oli kirjoittanut. Tämä editori on lievästi sanottuna alimitoitettu siihen mitä sillä yritetään saada aikaiseksi.

Vierailija
752/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää että äijät ottavat nokkiinsa heille tuntemattomien naisten kirjoituksista.

Veikkaan että omakohtainen kokemus voi vaikuttaa asiaan. Myös se, että näiden täällä luettavissa olevien valitusten sisältö on usein puhtaasti saippuasarjoista assimiloidut odotukset joita tosielämässä ei pääse näkemään toteutettuina kuin ehkä 1% väestöstä. Kuitenkin niitä samoja Ridge Forrester-manöövereitä vaaditaan useimmilta ukoilta. Henkilökohtaisesti nuo nillitykset aloitteista ovat lähinnä vain naurun lähteitä.

Vierailija
753/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinnälöinen kunnioitus nyt puolisoansa, omien lapsiensa äitiä, kohtaan pitää olla.

Mitäs, pitäisikö vastaavaa kunnioitusta olla puolisoansa, omien lastensa isää kohtaan?

Ja kertokaa, miehet, yksi asia, joka aina tulee esille näissä "Saatanan suomi-akka pihtaa, vaihda thaimaalaiseen"-keskusteluissa, on kun mies haluaa seksiä, naisen kuuluu vastentahtoisesti antaa sitä. Mutta jos taas nainen haluaa, niin mies saa kieltäytyä ja matelujen ja anelujenkin jälkeen mies saa sanoa ei. Miksi naisen saa raiskata tällä tavoin, mutta miestä ei????

Kuka sanoi että oikeus kieltäytyä olisi vain yhdellä sukupuolella? Ero on usein siinä, ettei sitä miestä yksinkertaisesti huvita ja siinä että nainen, kuten täältäkin saa lukea, yleensä käyttää sitä vain kaupankäyntivälineenä. Jos ei nappaa niin ei nappaa. Sitten pitää vaan jokaisen omalla kohdalla arvioida itse se onko isompi tappio tyydyttää se kumppani vai riskeerata kierre jossa kumpikin kieltäytyy vuorollaan ihan vaan vittuillakseen sille toiselle.

Vierailija
754/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, etten jaksanut lukea viimeistä noin 400 viestiä, mutta pakko tähän väliin tuumia, että miehet siis käyvät ketjussa vinkumassa kun nainen ei tee ikinä aloitteita. OK.

Jos asiat muka ovat niin, että mies vonkaa ja nainen pihtaa, niin MIKSI (tähän teatraalinen huokaus) olen onnistunut löytämään Etelä-Suomen ainoan miehen, joka ei tee aloitteita ja torjuu mut ainakin 80-prosenttisesti..

Eikun hei, mies tekee aloitteita. Humalassa. Eli silloin hänelle kyllä seksi kelpaa. Ei sano mitään, kellistää minut sängylle ja tunkee puolen nyrkkiä sisääni ennen kuin ehdin edes tajuta mitä tapahtuu. Kun asiasta keskustellaan, mies suuttuu ja toteaa, että minähän halusin hänen olevan kerran elämässään aloitteellinen.

Suhteen alussa mies halusi minun olevan aloitteellisempi. Nyt teen aloitteen noin 2-4 iltana viikossa. Enää se ei kelpaakaan, mies ei halua seksiä.

Vierailija
755/1174 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, pitäisikö vastaavaa kunnioitusta olla puolisoansa, omien lastensa isää kohtaan?

Sun mielestä kumppanin kunnioitusta on se, että tullaan huiskimaan kullilla naamaan vaikka on miljoona kertaa sanottu, ettei se ole kivaa??

Kuka sanoi että oikeus kieltäytyä olisi vain yhdellä sukupuolella? Ero on usein siinä, ettei sitä miestä yksinkertaisesti huvita ja siinä että nainen, kuten täältäkin saa lukea, yleensä käyttää sitä vain kaupankäyntivälineenä. Jos ei nappaa niin ei nappaa. Sitten pitää vaan jokaisen omalla kohdalla arvioida itse se onko isompi tappio tyydyttää se kumppani vai riskeerata kierre jossa kumpikin kieltäytyy vuorollaan ihan vaan vittuillakseen sille toiselle.

Viimeisten muutaman vuoden aikana, jona olen seuraillut näitä keskusteluja eri palstoilla, asetelma on juuri tämä. Mies saa kieltäytyä seksistä, mutta nainen ei. Haluaisin nyt saada vastauksen, miksi naisen tulee joka kerta haluttomana osapuolena tyydyttää mies, mutta miehen ei tarvitse haluttomana osapuolena tyydyttää naista??

Vierailija
756/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

-- Yleensähän noihin tilanteisiin ei joudu jos osaa keskustella asioista asiallisesti. Nalkuttamalla ja päätään aukomalla tmv. nykypsykologian silmissä henkiseksi väkivallaksi laskettavalla ei yleensä saavuteta haluttua positiivista tulosta.

taas tarkoittaa sitä, että maailmassa ei ole yhtään keskustelutaidotonta miestä. Ainoastaan keskustelutaidottomia naisia.

Niinkö? Aika jännä että osaat sanoa mitä minä tarkoitan pätkällä joka ei edes viittaa kumpaankaan sukupuoleen erikseen. Kerrotko minulle samalla mitä mieltä minä olen esimerkiksi Viron poliittisesta tilanteesta tai Afrikan eteläkärjen suosituimman turistikohteen parhaiten arvostellun hotellin aamupalatarjoilusta?

Voin kertoa, että näin ei ole. Edellisessä suhteessani mies piti seksistä puhumistakin syntinä. Saati sen harrastamista. Eipä siinä paljon keskustelu auttanut, kun mies nolosteli jo suutelemisen näkemistä televisiosta. Ihmiselle, joka sulkee korvansa ja katselee kattoon, kun seksi mainitaan, ei juurikaan auta kertoa mistä pitäisi ja mistä ei.

Ai niinkö? Onko totta että on olemassa miehiäkin jotka eivät osaa/halua keskustella? Herran kiesus! Kaikkea sitä oppii.

Kuvauksesi mukaan ukkosi oli aika erikoistapaus. Jos nyt koitetaan pysyä näissä ns. tavallisissa miehissä tai sitten ottaa joku esimerkkitapaus ja puida vain sitä. Käviskö se sulle?

No, mies on eksä jo. Aika monen ihmisen eksä. Kuulemma kovin kova miesasiamies nykyään. Haaveilee aasialaisesta naisesta.

Kun minä olin penska, äippäni tapasi sanoa että on paras opetella sitä sun tätä kotihommaa koska en tule sellaista naista omana aikanani löytämään joka toimisi kuten hänen ikäpolvensa. No, väärässä oli, löysin, en vain halunnut sitä mimmiä. Sitten löysin toisen, hänen kanssaan homma toimi muuten niin hyvin ettei ollut mitään järkeä sotkea palettiin parisuhdetta. Näiden kahden naisen yhtenevä piirre, vaikka muuten ovat täysin eri maailmoista on se, että he kunnioittavat miestä miehenä siitä huolimatta etteivät ala kynnysmatoksi.

Äippä oli siinä mielessä puoliksi oikeassa että harvinaisiahan nuo ovat. Syy tähän on nykykasvatuskulttuuri. Edes oman ikäluokan naisia ei enää kasvatettu siihen ajatukseen että mies ja nainen ovat erilaisia ja kuitenkin tasavertaisia. Heidät kasvatettiin siihen ajatukseen että nainen on parempi kuin mies ihan vaan koska nainen on nainen.

Näin ollen ei ole kummoinen ihme että osa miehistä hakee mimminsä ulkomailta. Se kun on aika sama mistä muualta sen naisensa hakee jos ei sitä pohjoismaista hommaa. Kunnioituksella ei ole sinällään mitään tekemistä keskustelukyvyn kanssa saati kotitöiden jaon. Se vaikuttaa kuitenkin siihen miten normaali nainen tässä maassa asiansa ilmaisee miehelle.

Jos sillä miehellä on selkäranka niin ihan täysin riippumatta siitä miten hyvä tai huono puhumaan hän on, hän ei kuuntele sitä alentuvaa lässytystä tai alistusyrityksiä/manipulointia sieltä naisen suunnalta. Tämän hetken Suomessa kommunikaatio tökkii useammin siksi ettei sitä kanssakeskustelijaa kunnioiteta kuin siksi ettei kanssakeskustelija syystä tai toisesta halua/osaa puhua.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, kertoo sanonta. Tämä kirjoitukseni on suora vastapallo omaasi joten syytä vain itseäsi jos tuli paha mieli.

Jos ette kunnioita niitä miehiänne niin ihan turha on odottaa sitä kunnioitusta takaisinkaan. Jos ne miehet eivät teidän kanssanne haluaisi olla niin eiväthän ne teidän kanssanne seksiäkään haluasi. Eri asia sitten jos on jotain erikoisia asennoitumisia kuten nyt vaikka tämä mainitsemasi ukon omat sellaiset. Niille ei voi mitään ja jos ei niitä halua sietää niin sitten kumppani vaihtoon. Kuitenkin on hyvä muistaa että nainenkin on vain ihminen.

Vierailija
757/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ollen ei ole kummoinen ihme että osa miehistä hakee mimminsä --

Ethän vain vahingossa mennyt arvailemaan, että nainen automaattisesti nalkuttaa, jos mies ei osaa puhua? Ja kerrotko miksi ihmeessä tungit tähänkin viestinvaihtoon kotityöt mukaan?

Vierailija
758/1174 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa nyt saatana vastailemasta tolle trollille! Hauska ketju meni pilalle kun toi älykääpiö alkoi floodata tänne. Facepalm, olet häpeäksi sukupuolellesi!

Vierailija
759/1174 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHHAHAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vierailija
760/1174 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskan aiheen olette avannut, mutta väkisinkin pistää miettimään seuraavaa:

Miksi varattu mies käy huorissa?

Yleiskäsityshän on, että huorissa käyvät miehet ovat rumia ja vastenmielisiä luusereita jotka eivät muuten saa naista.

Suurin osa asiakkaista näyttää koostuvan varatuista miehistä. Perheenisistä, aviomiehistä, hyvinkoulutetuista ja työelämässä hyvin menestyneistä yksilöistä. Mikä ajaa sellaisen miehen käymään huorissa jolla ulkopuolisen silmin pitäisi kaikki olla elämässä hyvin? Mitä sellaista noiden kulissien takana on, että mies on valmis maksamaan seksistä?

Mielestäni suomalaiset naiset ovat liian vaativia. Miehen pitäisi elättää perhe, jaksaa kuunnella naisen murheita, vierailla naisen sukulaisilla ja ystävillä, tehdä kotitöitä ja paljon paljon muuta. Mitä mies saa tuosta kaikesta kiitokseksi? Nalkutusta, mököttämistä, arvostelua, haukkumista, muttei ikinä seksiä. Miksi? Mikä siinä on niin vaikeaa?

Yleisin ongelmahan suomalaisisten parisuhteissa elävien seksissä on se, etteivät seksuaaliset halut kohtaa. Milloin naista sitten panettaa? Silloin kun mies on töissä? Koska iltaisin tai aamuisin pillua ei heru. Eli ei ikinä silloin kun mies on kotona. On pääkipua, väsyttää, ei haluta tai muuta vastaavaa.

Silloin harvoin kun nainen on sillä tuulella niin mitä meille parisuhteessa eläville miehille on kotona tarjolla? Lahna joka makaa liikuttamatta evääkään, selluliittiä, läskiä ja karvoja. Sitten vielä ihmetellään, että miksi miehet ihailevat nuoria ja treenattuja tyttöjä. Suosittelenkin naisille jotka lukevat tätä tekstiä ottamaan käden pois sipsipussista, pyyhkäisemään suklaapatukan rippeet pois suupieliltä ja nousemaan stepperille. Jos tuntuu siltä, että se on liian raskasta niin askelkyykyn omalla painolla luulisi myös toimivan:)

Miksi sitten mies käyttää mielummin maksullisen palveluja kuin iskee naisen baarista? Kiinnijäämisen riski on paljon pienempi. Kukaan ei soittele perään. Kenenkään mieltä ei pahoiteta kun molemmilla on pelisäännöt selvillä. Tautiriski on paljon pienempi. (Känniset yksinhuoltajaäidit ja pikkupillut antavat pelimiesten ja maahanmuuttajien vetää paljaalla joka reikään. Palveluntarjoavat vaativat aina kondomia ja käyvät testeissä säännöllisin väliajoin.)

Miksi sitten huora? Jos minulla on hartiakipuja, menen hierojalle. Hiukset kasvaneet, menen parturiin. Jos minua panettaa niin miksi tyytyisin normaalin naiseen kun huoria on tarjolla?