Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
781/1174 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ei tee aloitetta seksiin. Olenpa jäänyt tässä odottelemaan. Mua on alkanut ärsyttää se että miksi se olen aina minä,joka aloitteen tekee.En enää viitsi olen mieluummin ilman tai sit teen yksin.

Meillä kans niin että jos sitten kuivan viikon päästä mies olis valmis köyrimään vaikka potkukelkkaa,ja minä satun olemaan hieman haluttomampi kuin hän niin se aloite on: "Väsyttääkö sinua?" Siis se kysymys sisältää kaiken. Usein sanon rehellisesti että väsyttää, kun kerran nukkumaan ollaan menossa, mutta ei se silti tarkoita sitä etten voisi alkaa kiinnostua jos toisella olisi halua nostattaa sitä halua, mutta mieheni vain sitten kääntyy pois ja sanoo:"No ei sitten." Tässä siis mua ärsyttää se että mun pitäis niinkuin olla ajatustenlukija ja tietää että tuohon kysymykseen sisältyy enempi merkitystä eli suomeksi sanottuna - haluaisin rakastella,haluatko sinä?

Sitten toinen juttu on että eihän monestikaan toinen kumppaneista halua valmiiksi just kysymyshetkellä, siis ole yhtäkkiä kuin niagaranputous,samalla hetkellä kun kysymys isketään tiskiin. Jos sanon että ei nyt just haluta, niin mieheni ei tajua että vois yrittää herätellä niitä haluja.Esim kun se joskus työntää sormen pilluun ja toteaa:"Jaa, ei sua taida haluttaakaan", kun se ei ole heti valmis ja märkä. Mulla muutenkin kastuu huonommin kuin normaalisti.

Olisi ihanaa,jos hän joskus aloittaisi yläpäästä. Nää on vaikeita juttuja,mutta mulla itsellä ainakin on tosi paljon vähentänyt haluja alkaa koko touhuun. Joudun itse kokonaan virittelemään itseni siihen fiilikseen, jos se ei biologisista syistä ole siellä valmiina(ovulaatio).

Nyt ennenkuin joku kysyy että miksi et ole puhunut tai sanonut suoraan, niin olempa muutaman kerran sanonut ja siitä on tullut sanomista,eli:"Jaa,mää en sitten mitään osaa tehdä oikein,olenpa mitätön mies, mene hakemaan uusi".

T uusperheen äiti

Vierailija
782/1174 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää joka kerta yhtä paljon. Tosin se ei varmaan tiedä sitä, kun saa kuitenkin;) Ei se sentään niin paljoa ärsytä että halut menis... Ja niin, musta se että ehdotellaan etukäteen on joskus tosi ihanaa. Pöksyt märkänä jo valmiiksi kun sit pääsee hommiin;) Eri asia toki miten ehdottelee, että onko se vaikutus sitte tuo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1174 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tekee paljon juttuja kotona: siivoaa, pääosin hoitaa pyykit, laittaa ruokaakin. suurin piirtein puoliksi menee kotihommat.

en tiedä johtuuko se sitten siitä vai jostain muusta, mutta multa on herunut useimmilla näillä taktiikoilla, joita täällä parjattu. Helpoimmin homma käy niin, että joko mies heittää housut pois ja automaattisesti mä teen saman, tai mies kysäilee "pannaanko?" ja minä siihen, että "pannaan, pannaan " ja niin tehdään kanssa. Mulle käy myös ne kourimiset, lätkyttelyt ja muut :)

Vierailija
784/1174 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" anna mun vähän pumppaa"

Vierailija
785/1174 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut että älä kysy etukäteen vaan tule illalla viereen sohvalle makoilemaan tai tule vaikka antamaan pusu ja sano että nyt mennään makkariin. Että tulee ja vie, eikä anna mun vikistä vastaan. Mutta ei se perkele opi.

Mä oon kans yrittäny saada ukkokultaani ymmärtämään ton, et välil olis kiva ku se tulis ja veis. Olis se MIES joka näyttää kaapin paikan. Melko toivotonta tuntuu olevan. Yleensä sängyssä tarrautuu joko tisseihin tai perseeseen ja luulee, et ne paikat riittää. Oon muutamaan otteeseen maininnut, et ne ei oo ne kipinänappulat. Mut ei tunnu menevän peril.

ja se että se vaan toistuu ja toistuu luulis että menis tuhannella kerralla kaaliin niin ei.

Vierailija
786/1174 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla se oikea tapa sitten?

Täällä ei hyväksytty suoraa puhetta, ehdottelua, fyysistä kontaktia (hieronta, hyväily/kouriminen), eikä edes munaa naamalle :D

Mitä muita vaihtoehtoja jää? :D

Vierailija
787/1174 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla se oikea tapa sitten?

Täällä ei hyväksytty suoraa puhetta, ehdottelua, fyysistä kontaktia (hieronta, hyväily/kouriminen), eikä edes munaa naamalle :D

Mitä muita vaihtoehtoja jää? :D

on yh-den nai-sen kir-joit-ta-ma.

Hablas español?

Francais?

Italiano?

Svenska?

English?

Latinum?

Vierailija
788/1174 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauhean kaukaakin pystyy läpsimään, ehkä kannattaisi XD

Vierailija
789/1174 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hauska ketju ja löytyi kaikki klassikot :) meillä ainakin on saatu hauskaa huumoria näistä letkautuksista, meillä niitä harrastaa molemmat.

Mies esim kysyy "mentäiskö vähän muhinoimaan", tämä osuu usein sellaiseen kohtaan että lapset on nukkumassa tai kylässä ja meillä on hetki kaksin. "no okei" sanon. Mies hihkuu makuuhuoneeseen ja menen perässä yrittäen miettiä alastonta rugbyjoukkuetta suihkussa. Saapuessani makuuhuoneeseen mies makaa sängyssä alasti (vaikka etumatkaa on siis ollut vain viitisen sekuntia) muna pystyssä. Pysähdyn katsomaan häntä jolloin hän väläyttää leveimmän hymynsä ja sanoo "tässä mä nyt olen". ja sitten naurattaa niin ettei seksistä meinaa tulla mitään :D

Omia letkautuksia on ollut kun esim kuukautisten aikana olen ahdistellut miestä takaapäin kun hän on ollut laittamassa ruokaa ja kysynyt "haluisitsä vähän puolukkahilloa".

Suppojuttu on kuultu täälläkin, samaten tuo munalla tökkiminen. Lisäksi miehelläni on hassu tapa ottaa pehvastani valokuvia salaa kun pyllistelen keittiössä tai muutoin kotona. Myös joka reissulta kun selaan lomakuvia niin siellä se on:pehvakuva!

Vierailija
790/1174 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pehvakuvien ottaminen myös ihana.

Vierailija
791/1174 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minulla on myös tapana tökkiä miestäni peukalolla peppuun jos hän kumartuu tai pyllistelee kotitöitä tehdessään tai vaikka autoa korjatessaan. Meillä on molemmilla ärsyttävä tapa laittaa peukalo toisen pehvan alle kun toinen istuu alas. Vanhetessa ja kilojen kertyessä se alkaa tietenkin olla vähän riskaabelia, peukalolle ainakin :D

meillä oliivi- ja ruokaöljyjä sanotaan peppuöljyksi. Arvaatte varmaan miksi :D

mies vihjailee vähän väliä "putkien rassauksesta" tai "yskänlääkkeestä". Minulle tarjotaan usein myös makkaraa tai kermaviiliä. Meillä alkaa armoton virnistely aina kun näemme sellaisen pitkulaisen kermaputkilon mitä saa ruokakaupoista. Tullut varmaan liikaa leikittyä :D

Vierailija
792/1174 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan tuo ei onnistu

Vierailija
793/1174 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kirjoitusta, vähemmän valitusta, enemmän munaa suuhun ja olkaa onnellisia että miehenne teitä vielä jaksaa edes panna.

Fakta elämässä, jos sä et ota mieheltäsi suihin, joku toinen ottaa.

Vierailija
794/1174 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen revennyt viimeksi ensisynnytyksessä, joskin hiukan tätäkin ketjua lukiessani.

Vierailija
795/1174 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaanko? (tyyliin, että istutaan sohvalla, keittiössä... eikä asiasta ole sitä ennen ollu mitään puhetta)

Vierailija
796/1174 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun lapset ovat poissa jaloista, aamulla, päivällä tai illalla, mies ilmoittaa vain, nyt sitä römpsää.

Vierailija
797/1174 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
798/1174 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vastata tähän ketjuun luettuani teidän muiden kommentteja. 

Minun mieheni ei ole koskaan tehnyt mitään kahden ekan sivun esimerkkejä. Meillä minä itse taidan olla se tökeröin seksin ehdottaja.

Vierailija
799/1174 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 08:05"]

Olen sanonut että älä kysy etukäteen vaan tule illalla viereen sohvalle makoilemaan tai tule vaikka antamaan pusu ja sano että nyt mennään makkariin. Että tulee ja vie, eikä anna mun vikistä vastaan. Mutta ei se perkele opi.

Miehillä on joku sisäänrakennettu juttu tuon kanssa ilmeisesti. Olen sanonut sen tuhat kertaa että älä sano tai kysy päivällä/iltapäivällä että "no miten olisi seksi" tms.koska silloin siitä tulee minulle vähän sellainen olo että se olisi sitten pakko.

Olen pyytänyt että olisi spontaani aloitteissaan, eikä kysyisi ja ehdottelisi pitkin päivää. Mulle tulee ihan oikeasti silloin sellainen olo että se seksin harrastaminen on sitten PAKKO tehdä sinä iltana..

Mutta ärsyttävimmät tavat miehellä on kaivaa penis alushousuistaan ja näyttää sitä minulle, joo tosi eroottista. En ihan oikeasti kiihotu peniksen näkemisestä. Toisena tulee ehdotus "pikkusen seksiä".

Joku kysyi että millaisia aloitteita itse teemme:

Viimeksi toissapäivänä (nyt on menkat niin en pysty tekemään mitään, edes suihinottoa) tein aloitteen niin että kun mies oli makaamassa mahallaan sängyssä ja lukemassa kirjaa, aloitin hieromaan hänen jalkojaan, siitä selkää, hartioita ja sitten aloin näykkimään hänen kaulaa ja korvia. Sitten vedin kieltä hänen kylkeään pitkin jne...

Aika monella keskustelupalstalla annetaan ohjeeksi vihjailla pitkin päivää, eikä käydä suoraan käsiksi. Tää on taas just sitä että meitä on moneen junaan.

Tommosesta hieromisella aloittamisestakin on huonoo palautetta tullut. Vaikka homma oli ihanaa, kun kiusasin hulluuden rajoille, oli aloite huono. Hierontaa ja seksiä kun ei kuulemmma voi vaan sekottaa.

Vierailija
800/1174 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksänä ja syystä on miehiä, joille nainen on vain kassien tyhjennysalusta. Jostain syystä ne aina jää perään soittelemaan ja vonkumaan ;). Nykyinen tekee välistä nuita munan heilutteluja, mutta enemmän huumorimielessä kuin tosissaan. Ei osaa oikein tehdä aloitteita, mutta en ole asiasta ahdistunut, koska on aivan mahtava mies muuten. Osaa esileikit ja on varsinainen peto sängyssä ;). Aloitteiden teko on 90% minulla, enää sekään ei haittaa. Syy ei ole minussa, sillä saan päät käännettyä kaupungilla vaivatta ja moni on kehunut, että on saanut kanssani parasta seksiä ikinä. Otan suihin, jos haluan ja niin edelleen (ja useimiten haluan), osaan antaa maailman parasta käsihoitoa (kuulemma) jne.

Mutta ei se arvon miehet vain niin mene, että nainen on joku hemmetin spermapankki, johon tyydytetään päivän tarpeet. En ikinä enää harrastaisi seksiä miehen kanssa, joka ei osaisi elää normaalia parisuhde-elämää, eli antaa ja saada hellyyttä, huomiota, keskustella, kokea ja elää elämää kanssani. Jos ei parisuhteeseen halua panostaa, voi siirtyä maksullisiin tai runkata pönttöön. Minä en runkkualustaksi rupea, en ole koskaan harrastanut yhden illan juttujakaan, koska seksi ja seksuaalisuus on minulle myös tunne-asia. Kuten myös miehelleni. Olen ihan tarkoituksella hakenut itselleni ei_perinteistä_suomalaista_junttia. Haluan älykkään miehen, en mitään luolajunttia, joka ei tajua munaansa pidemmälle asioista yhtään mitään.

Junttien mielestä tällainen mies, joka puhuu ja pussaa, on tietenkin nössö, fruittari, tossun alla ja ties mitä muuta. Mieheni on myös mies, jonka nainen haluaa häntä palavasti, säännöllisesti ja on valmis tekemään moniakin asioita miehensä eteen. Kehun häntä usein ja osoitan hellyyttä, päivittäin. Ja saan hellyyttä, kauniita sanoja, rakkautta ja huomiota. Kun haluaa myös itse antaa ja asettua alttiiksi, saa. Jos olettaa, että homma toimii vain saamispuolella, voi seksi kuihtua olemattomiin. Sitten on turha itkeä, jos peiliin ei osata katsoa ja kaikki asiat kuitataan toteamalla:"Minä olen mies ja biologiani toimii tällä tavalla!" Paskat, ole se mies ja ota vastuu elämästäsi ja parisuhteestasi, olet ihminen etkä mikään alkueliö.

Ai niin, kun kysyttiin, miten MINÄ teen sen aloitteen:
1) menen määrätietoisesti miehen luo, painaudun häntä vasten, suutelen kiihkeästi ja leikittelen, aika nopeasti käyn kiinni penikseen. Katson syvälle silmiin niin kiimaisella katseella kuin osaan.
2)Puen jotain seksikästä ylleni ja menen kekkuloimaan miehen luokse.
3)Sanon suoraan, että panettaa ihan älyttömästi.
4)Joinakin kertoina olen saattanut käydä suoraan vain unisen miehen penikseen kiinni joko käsin tai suulla (huom. mieheni on kertonut pitävänsä tästä, muuten en tekisi!)
5)Ei varsinainen seksivonkaus, mutta yleensä mieheni innostuu ihan vain nähdessään minun masturboivan. Olen ehkä aikaisemmin ajatellut, että panettaa, mutta en jaksa nähdä enempää vaivaa, joten hoitelen itseni, josta mieheni sitten innostuu ja minä innostun hänen innostumisestaan.
6)Voin myös laittaa kesken päivän jotain tuhmia viestejä.

Tosiaan naisille, miehen ei aina tarvitse olla se ainut aloitteen tekijä, eikä siitä kannata ottaa itseensä, jos tuntuu, että naisena on aktiivisempi osapuoli. Syy ei välttämättä ole naisessa, miehissä on valtavasti eroja. Kaikki miehet eivät halua 24/7 seksiä ja sekin on ihan okei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan