Heh, 12 vuotiaani on lähdössä huomenna ekaa kertaa treffeille!
Niin se aika kuluu. Poikani oli pyytänyt siis tyttöä josta pitää kanssaan elokuviin. Kysyi minulta tietenkin ensin luvan voiko pyytää ja viedä ja voinko kuskata jos tyttö saa kotoaan luvan. Niin sööttiä :. Nyt on aivan hermostuksissaan ja miettii mitä laittaa päälle! Poika joka yleensä viisveisaa vaatteistaan :D. Menevät katsomaan sen nälkäpelin. Vähän kyllä mietityttää itse elokuva, kun siitä on ollut niin paljon negatiivista palautetta, mutta tuskin jännitykseltään edes keskittyvät koko leffaan! Muakin oikein jännittää pojan puolesta!
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2012 klo 20:22"]
Heh, naurettiin kun se jo viidennellä mainosti fb.ssä olevansa parisuhteessa. On kuulemma seurustellut monen pojan kanssa. Kulkee jo jakorasian nimellä, vaikka en usko, että se on seksiä oikeasti harrastanut. Kunhan pussaillut ja treffaillut iltaisin.
Vähän sitä tyttöä vältellään ja kukaan ei oikein halua olla sen kans. On sillä kotonakin kait isoja ongelmia ja ne heijastuu tähän varhaiseen poikiin ripustautumiseen.
Eikä leiki nukeilla ja on kiinnostunut pojista
Vaikea uskoa sua kenenkään äidiksi kun oot noin ilkeämielinen. Aito juoruakka. Juoruilee ja kuuntelee juoruja. Kuinkahan kieroon se sun poikas on kasvanut kun kuuntelee tuollaista paskanpuhumista koko ajan. Terkuin Ei kenkään äiti!
ja toi siis sulle nro 24.
minä leikkisin 12 vuotiaana, vielä jopa 14 vuotiaana ylä-asteella barbeilla, joskus nukeilla. Silti eka poikaystävä oli 12-vuotiaana, leirikoulun jälkeen poika kysyi, että alanko olee ja niin me alettiin, ei taidettu ees kädestä saatika pussattu mut mielestämme niin seurusteltiin. Oikeasti aloin seurustelemaan 15-vuotiaana jolloin tuli muitakin juttuja kuvioihin, mutta ennen sitä oli paljon noita "aletaax olee- juttuja" ja silti saatoin ihan leikkiä. Surullista, että pojan ja tytön treffailu 12 vuotiaana on joidenkin mielestä lapsuuden loppu.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2012 klo 16:37"]Onpa kauhean paha, jos poika menee tytön kanssa elokuviin 12 v. Mitä sitten? Ihan normaalia ihastumista, mikä ei tarkoita heti seksiä/alkoa/plus muuta mitä av-mammat kuvittelee sairaassa päässään. Jos äiti opettaa lapselleen, että hyi hyi olet saastainen, jos ihastut johonkin, niin tuollainen sanominen tekee traumoja lapselle ja hän alkaa hävetä itseään! Ja vaikka lapsi olisi ihastunut, se ei tarkoita, etteikö lapsi olisi yhä lapsi ja leikkisi jne. Mutta se ihastuminen on myös normaalia ja usein on tekstareita, moikkaamisia ja lappusia. Ei sen vakavampaa. Itse oli useinkin ihastunut 11-13-vuotiaana, se oli lähinnä kirjeiden lähettelyä ja moikkaamista ja korkeintaan halaamista. Silti leikin vielä jne. Ekan kerran suutelin 17-vuotiaana ja seksiä harrastin 19-vuotiaana ja ekan lapseni synnytin 32- vuotiaana.
[/quote]
Peesi!!
Ei 12-vuoitaan kuulu käydä treffeillä! En olisi omaa tytärtäni päästänyt.
Ihan kamalaa. Lapsi vasta. Kyllä mun mielestä treffailut, pussailut ja seurustelut kuuluvat aikaan rippikoulun jälkeen. Tiedän, että olen aikaani jäljessä, mutta toivoisin näin. Nyt lapset aikuistuvat mielestäni liian aikaisin. Tai lapset käyttäytyvät, yrittävät käyttäytyä, kuin aikuiset, siitähän on kyse.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 17:35"]Ihan kamalaa. Lapsi vasta. Kyllä mun mielestä treffailut, pussailut ja seurustelut kuuluvat aikaan rippikoulun jälkeen. Tiedän, että olen aikaani jäljessä, mutta toivoisin näin. Nyt lapset aikuistuvat mielestäni liian aikaisin. Tai lapset käyttäytyvät, yrittävät käyttäytyä, kuin aikuiset, siitähän on kyse.
[/quote]
No minä "seurustelin" 12vuotiaana 12 v. Pojan kanssa. Kävimme leffoissa jne. Ihan viatonta. Ihastuminen tuossa iässä normaalia. Jos sinä opetat lapselle että siinä on jotain kamalaa, kokee hän itsensä epänormaaliksi. Ps. Alkoa join ekan kerran 19 v. tupakoinut en ole koskaan ja seksiä harrastin ekan kerran 20 v.
Mun 9v. on ollut jo tyttöystävä. Sanoi että menee kaupalle juoksentelemaan. Mun piti pyyhkiä sen toppahousut puhtaiksi. Se seurustelu oli pientä ja viatonta. Nyt se on jo ohi. Lähinnä tyttö soitteli pojalleni. Ovat samalla luokalla. Ensinnäkin poikani on hauskan näköinen kilpaurheilija. Tulee tytöt sen kimpussa olemaan aina.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2012 klo 14:56"]AP:n poika on menossa elokuviin tytön kanssa ja täällä siitäkin saadaan likaista ja rumaa aikaiseksi. Poika on osannut toimia ihan oikein, kysynyt luvan vanhemmiltaan ja miettii vaatteitaan, jotta osaisi pukeutua oikein. Mikä siinä nyt on niin kamalaa? Toki ymmärrän, että AP:n lapsi on vielä 12-vuotias, mutta eihän tosiaan se elokuvissa käynti vielä tarkoita seksiä ja aborttia!
TÄtä palstaa kun lukee ei voi välttyä ajattelemasta sitä, miten rumia jotkut ihmiset ovat sisältäpäin. Kuinka joku voi haukkua oman lapsen luokkatoveria jakorasiaksi?!? Tai ylipäätään arvostella toisten lasta, jota ei edes tunne. Tai AP:ta tai hänen lastaan? Jotenkin näistä alatyylisistä kommenteista saa sen kuvan, että AV-mammat on tämän yhteiskunnan alinta pohjasakkaa, jotka elämäänsä kyllästyneinä kylvävät myrkkyä tavallisten ihmisten elämään. Pahinta on se, että AV-mammat eivät erotu kaupoissa, koululla, tarhassa ja muualla kodin ulkopuolella. Osaisi välttää kaikkea kanssakäymistä niiden AV-mammojen kanssa, joilla ei ole mitään hyvää sanottavaa muista ihmisistä. Eihän silloin voi itsestäkään pitää...
[/quote]
Peesi
86 jatkaa.. Ette voi olla noin tyhmiä. Lapset seurustelee ja se ei tarkoita välttämättä edes sitä halailua ja pussailua. On todellakin viatonta. Omani leikki tytön kanssa muutaman kerran ja soittelivat. Kerroin pojalle että se seurustelu vaatii sitä että pitäisi puhua puhelimessa ja tavata. Jos et halua puhua tytön kanssa niin pitäisikö seurustelun loppua. Poika sanoi että ei koska ei halua loukata tyttöä. Poikani on siis 9v.
Kaverin poika alkoi seurustella vakavasti 12-vuotiaana. Viettää edelleen monta iltaa viikossa tytön kanssa tämän kotona, kotiin päästyään kontaktit jatkuu iltamyöhään chatissa. Kaverini ja muiden tuttujenkin mielestä tämä on ihan jees. Tyttö on samanikäinen, nyt 13, vaikuttaa varhaiskypsältä tupakkatouhuineen yms. Itseäni tämä nykymaailman vauhti kylmii, mut olen kai pahasti jäljessä ajastamme. :(
Voi kun ihanaa :) Minäkin olin 12-vuotiaana ekoilla treffeilläni, käytiin leffassa ja mäkkärissä yhdessä ja oltiin niin ihastuneita... Seksiinhän se myös johti mutta ei se minua haitannut
Muista laittaa pojalle kumit mukaan. Nuorten touhu ei oikeasti ole niin viatonta kuin se mammjen pumpulisilmälasien läpi näyttää. Kyllä jo omina teiniaikoina reilu 10 v sitten elvisteltiin jos neitstyydestä oli päästy eroon 12-vuotiaana. Nykymaailmassa lienevät asiat vielä pahemmin.
Kortsut mukaan, tuossa iässä saattaa joku tyttö jo pullahtaa paksuksi. Niinkuin tällä palstalla kaikki päivystävät tytsyt tietää, tiätsä. Ei se mitään jos mennään leffaan ym ym, mitään pitemmälle menevää en suosittele tuolla iällä. Mukavahan se on tietysti 12 - 13 vuotiaana oppia mitä on kun toinen lähtee toisen mukaan tai ite aloittaa kierteen jossa heila vaihtuu vähän väliä mistäkin syystä. Tuon ehtii aloittaa 20+ vuotiaanakin.
Oliko hyvä pano? Nyt olet paljon parempi ihmisenä kuin ne, jotka eivät melanupotusta vielä tuossa vaiheessa pelanneet?
Itse suosittelen rohkaisemaan ja kasaamaan samasta sukupuolesta olevan kaveriverkoston ja pitämällä sitä yllä kannustamalla leffailtoihin ym. Jos on visio voi lastaan ohjailla vielä tuossakin vaiheessa vaikka mihin, mutta monet lopettaa lapsensa kasvatuksen vaippojen vaihtamiseen. Lukiovaiheessa toistasukupuolta messiin. Itse olen tyytyväinen siihen, että mulla on vielä 30+ ikäisenä 5 tosi hyvää kaveria kouluajoilta, kokoonnumme yhteen vieläkin. Ja varmaa on että sama sakki on koossa 60+ ikäisenä, joskin perintötekijät vaikuttavat siihen että sakki alkaa siinä vaiheessa harvenemaan. Teiniiän aikaisista tytsyistä ei mitään havaintoo, olis voinu jättää toisin sanoen ne kaikki ihan hyvin väliinkin.
On hienoo ottaa tauko kotoa ja lähteä toisten rakkaiden ihmisten kanssa viettämään aikaa. Eikä ole huono oma tunto melan heiluttamisesta tai että menisi krapulassa takaisin omien poikien leikkeihin takaisin päästyään.
Sen vaan sanon että ihmissuhdekiemurat on alle 18 v iälläkin pirun mutkikkaita. Toiset selviää paremmin, toiset huonommin.
Hei hei nyt. Kyllä se 12 v poika osaa ottaa tytön tarpeet huomioon ja mukavahan se on tuollaiselle urholle menettää neitsyytensä, lapsetkin sitten tehdään saman kaverin kanssa 30 vuotiaina. Äiti varmaan opastaa poikaansa miten tyttö lämmitellään ja missä vaiheessa kortsu laitetaan... harjoittelemallahan se paranee, harmi vaan että tyttöset joutuu olemaan panopuina opetuspuuhissa.
Nimimerkki "Barbeja joululahjaks vanhemmilta, melaa poikakaverilta"
No sama täällä! Lapseni on 15v. ja hänellä on tyttöystävä. Sanoin että haluan nähdä hänet ennen kun mitään enemmän tapahtuu... hän toi tytön kotiin ja näin tytön. Hän oli mukava ja kohtelias minua kohtaan. Minua ei haittaa vaikka sukupuolileikit olisikin aloitettu jos he molemmat ovat olleet siihen valmiita! Hei vanhemmat lapsi päättää milloin on siihen valmis ja tämän ikäinen on minun mielestäni valmis päättämään siitä!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2012 klo 14:41"]
Oliko ollut mukavaa ja hyvä leffa? :)
[/quote]
Hei, törmäsin vanhaan ketjuuni :)
Treffit meni mukavasti, tapasivat pari kertaa sen jälkeenkin. Kuitenkin poika huomasi että seurustelujutut ei oikein vielä ole häntä varten, ei ole edelleenkään käynyt sen jälkeen treffeillä. Jotain pieniä ihastumisia on toki ollut, on nyt jo yläkoulussa, mutta ne on sellaisia kaveriporukalla pyöritään välkällä yhdessä -juttuja.
Eli teille jotka olitte huolissanne, ei tullut ruokkoja :D
ap
Mä olen 10 ja mulla on poikaystävä. Ei kai se nyt niin kamalaa ole!?
hei halooaikuiset oon itse 12 Ja meen 6. Tykkään leikkii välillä monster high nokeilla ja olla lapsellinen :) mut kyl mä oon ollut ja tuun olee poikien kaa ja käydä tietyn henkilön kanssa leffassa ihan treffienkin mieles mut ei me mitää vakampaa olla ... kun aikuiset eivät ymmärrä juuri mitää lapsien jutuista niin miksi jotkut vanhemma eivät anna lasten lolla onnellisia! :/ en käsitä kun kaverin vanhemmat eivät anna olla yhed mut se on silti ja on umpirakastunut ja niin on poikakin! Yrittäkää ymmärtää että vaikka poskipusu ei tarkoita heti .. no sitä että niin tässä on perus lapsen mieli pide . ja muutrn tosi söpöö lpojalle kun uskals pyytää :3