Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, 12 vuotiaani on lähdössä huomenna ekaa kertaa treffeille!

Vierailija
27.03.2012 |

Niin se aika kuluu. Poikani oli pyytänyt siis tyttöä josta pitää kanssaan elokuviin. Kysyi minulta tietenkin ensin luvan voiko pyytää ja viedä ja voinko kuskata jos tyttö saa kotoaan luvan. Niin sööttiä :. Nyt on aivan hermostuksissaan ja miettii mitä laittaa päälle! Poika joka yleensä viisveisaa vaatteistaan :D. Menevät katsomaan sen nälkäpelin. Vähän kyllä mietityttää itse elokuva, kun siitä on ollut niin paljon negatiivista palautetta, mutta tuskin jännitykseltään edes keskittyvät koko leffaan! Muakin oikein jännittää pojan puolesta!

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Tästä olen ihan samaa mieltä. Täysin normaalia toiseen sukupuoleen tutustumista. Eikä se todellakaan tarkoita, että heti sänkyyn hypättäisiin.....

Kyllä tuo ihan normaalilta ja ihanalta kuulostaa :)Itse elin teini-ikää 10-13 -vuotiaana, jolloin murrosikä oli pahimmillaan ja silloin tosiaa oli ne ekat treffitkin :)hienoa aikaa, eikä todellakaan mitään epänormaalia!

Jokainen kehittyy aikanaan. Toiset 12- ja toiset 17-vuotiaana. Naurettavaa alkaa arvostelemaan ketään!

Vierailija
42/96 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kauhean paha, jos poika menee tytön kanssa elokuviin 12 v. Mitä sitten? Ihan normaalia ihastumista, mikä ei tarkoita heti seksiä/alkoa/plus muuta mitä av-mammat kuvittelee sairaassa päässään. Jos äiti opettaa lapselleen, että hyi hyi olet saastainen, jos ihastut johonkin, niin tuollainen sanominen tekee traumoja lapselle ja hän alkaa hävetä itseään! Ja vaikka lapsi olisi ihastunut, se ei tarkoita, etteikö lapsi olisi yhä lapsi ja leikkisi jne. Mutta se ihastuminen on myös normaalia ja usein on tekstareita, moikkaamisia ja lappusia. Ei sen vakavampaa. Itse oli useinkin ihastunut 11-13-vuotiaana, se oli lähinnä kirjeiden lähettelyä ja moikkaamista ja korkeintaan halaamista. Silti leikin vielä jne. Ekan kerran suutelin 17-vuotiaana ja seksiä harrastin 19-vuotiaana ja ekan lapseni synnytin 32- vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunut joistain pojista ja lähetin kaverin kanssa jonkun viestin pojan pulpettiin. Neitsyyden menetin sitten 18-vuotiaana vasta. Omas tytttöni on kohta 12 ja tapailee yhtä poikaa kaverinsa kanssa, käyvät puistossa jne. En mitä on, onko treffailua vai mitä lie. Toki olen huolissanikin, en kiellä. Yritän ohjeistaa vain kuinka oikein toimitaan. Ja niin, kyllä hän kovasti vielä leikkiikin.

Vierailija
44/96 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuljettiin salaa yhden pojan kanssa käsi kädessä ja pussailtiin. Ekan kerran harrastin seksiä 21-vuotiaana ja lapset tein nelikymppisenä, joten ei se nyt ihan niin mene, että jos aikaisin alottaa niin huonosti käy. Sitäpaitsi leikin kyllä ihan 14-vuotiaaksi asti, joten ei nekään asiat sulje toisiaan pois.

Vierailija
45/96 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:n poika voi mennä samanikäisen tytön kanssa elokuviin ilman, että ap kuvittelee tämän deittailevan..??!

Meidän pojalla on aina ollut sekä tyttö-, että poikakavereita ja hui kauheaa: 10 v. poikani on ollut jopa UIMASSA kahdestaan samanikäisen tytön kanssa..! IIIK!

Vierailija
46/96 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Oon 12v ja leikin yhä nukeilla pikkusiskojeni kanssa, asun kaupungissa ja minulla on poikaystävä jonka kanssa käyn treffeillä! En "eksynyt" tänne keskustelupalstalle vaan halusin vinkkejä treffeille.

Vierailija
47/96 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanikäisen pojan kanssa kaksi kuukautta. Pidettiin kaksi kertaa toisia kädestä ja muuten vaan kuljeskeltiin puistossa tai katsottiin telkkaria jomman kumman kotona. Viidennellä luokalla kävin myös katsomassa Karate Kid-elokuvan yhden mun luokkalaisen söötin pojan kanssa. Vanhemmat kuskasivat mennen tullen. Neitsyys meni 15-v ja lapset tein 31 ja 35-vuotiaana. Isäsuhde on vähän normaalia kehnompi. Vanhempani erosivat ollessani ekaluokalla ja isäni on alkoholisti.

Vierailija
48/96 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja samaan aikaan leikin vielä Barbeilla.

Vierailija
49/96 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin "treffeillä" 11 vuotiaana ihastukseni kanssa ja muistan vieläkin kuinka jännittävää se oli. "Seurusteltiin" pitkän aikaa ja vaihdettiin muutamat pusut pari kertaa pihalla. Se oli niin viatonta ja aika kaverillista, enkä todellakaan miettinyt mitään seksiä. Kavereiden kanssa kuitenkin leikin että en yrittänyt esittää aikuista.

Vierailija
50/96 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kanssa.

On tyttö kertonut, että joku hänen luokaltaan muka seukkaa. Oli sitä mieltä, että on typerä, että ehtii myöhemminkin.

Ja tosiaan, leikkii vielä ihan täysillä ja laskee mäkeä ja puuhastelee muutakin lastenjuttuja toisten tyttöjen kanssa.

Mutta tosiaan, tytön luokalla on ns. kovisjengi, joka meikkaa ja on niin teinejä ja vaatteet on ihan aikuisten vaatteita shortseineen ja napapaitoineen. Mutta mitäpä siihen puuttumaan jos vanhemmat sen sallii.

Mutta täällä maalla ollaan kyllä lapsellisempia varmaan kuin kaupungissa ja ei se kyllä minusta paha asia ole.

viidennellä ja kuudennella jotkut "oli kimpassa". ja me jotka ei oltu, oltiin kyllä myös ihastuneita poikiin, mutta epäcooleja. joten kukaan ei halunnu olla meijän kaa. SIKSI uskoisin että meki on sanottu että onpas typerää leikkiä seurustelua. :D mutta joo, tuskin on vaarallista kumminkaan päin. ehtiihän sitä ja toisaalta saahan sitä leffassa käydä. kuhan eivät keksi seksiäkin leikkiä. sitäkin tapahtuu valitettavasti.

Meidänkin pienessä maaseutukoulussa lähes 15 vuotta sitten seukattiin aktiivisesti. Kuka oli kenenkäkin kanssa aina viikon tai pari, jotkut jopa pussaili. Silti samojen ihmisten kanssa laskettiin mäkeä ja pelattiin pesistä, leikittiin rosvoa ja poliisia. Ja olihan niitäkin, joita ei sellaset asiat juuri kiinnostaneet. Oma seurusteluni oli pitkäkestoinen, mutta vähäeleinen, lähinnä läheteltiin toisillemme lappuja ja ostettiin joululahjat. Ja ihan hyvin osasin vielä leikkiäkin silloin.

Vierailija
51/96 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelailua ja ulkona juoksentelua.

Vierailija
52/96 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompana taitaa. Nyt näyttää mammoista södeltä mutta entäs parin vuoden päästä?

Vierailija
53/96 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompana taitaa. Nyt näyttää mammoista södeltä mutta entäs parin vuoden päästä?

Joo siis rakkaus on ihan saatanasta ja kamala asia! Kaikkea siihen liittyvää tulee välttää. Rakkaus ja ihastuminen saavat suorastaan raivostumaan.

Vierailija
54/96 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 10-13 vuotias tyttö ja meil kun on koulussa välillä disco niin pojat pyytää tanssimaan hitaita, mut ei vielä treffejä. ( :

Vierailija
55/96 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 10-13 vuotias tyttö ja meil kun on koulussa välillä disco niin pojat pyytää tanssimaan hitaita, mut ei vielä treffejä. ( :

Vierailija
56/96 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 10-13 vuotias tyttö ja kun koulussa on välillä discon niin pojat pyytää tanssimaan hitaita, mutta ei vielä treffejä. ( :

Vierailija
57/96 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäpeli on hieno elokuva :D. Mukavaa kun kuskaat ja välität.

Vierailija
58/96 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ne viestit tuli 3 kertaa!

Vierailija
59/96 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2012 klo 20:22"]

Heh, naurettiin kun se jo viidennellä mainosti fb.ssä olevansa parisuhteessa. On kuulemma seurustellut monen pojan kanssa. Kulkee jo jakorasian nimellä, vaikka en usko, että se on seksiä oikeasti harrastanut. Kunhan pussaillut ja treffaillut iltaisin.
Vähän sitä tyttöä vältellään ja kukaan ei oikein halua olla sen kans. On sillä kotonakin kait isoja ongelmia ja ne heijastuu tähän varhaiseen poikiin ripustautumiseen.

Eikä leiki nukeilla ja on kiinnostunut pojista

Vaikea uskoa sua kenenkään äidiksi kun oot noin ilkeämielinen. Aito juoruakka. Juoruilee ja kuuntelee juoruja. Kuinkahan kieroon se sun poikas on kasvanut kun kuuntelee tuollaista paskanpuhumista koko ajan. Terkuin Ei kenkään äiti!

Vierailija
60/96 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi