Heh, 12 vuotiaani on lähdössä huomenna ekaa kertaa treffeille!
Niin se aika kuluu. Poikani oli pyytänyt siis tyttöä josta pitää kanssaan elokuviin. Kysyi minulta tietenkin ensin luvan voiko pyytää ja viedä ja voinko kuskata jos tyttö saa kotoaan luvan. Niin sööttiä :. Nyt on aivan hermostuksissaan ja miettii mitä laittaa päälle! Poika joka yleensä viisveisaa vaatteistaan :D. Menevät katsomaan sen nälkäpelin. Vähän kyllä mietityttää itse elokuva, kun siitä on ollut niin paljon negatiivista palautetta, mutta tuskin jännitykseltään edes keskittyvät koko leffaan! Muakin oikein jännittää pojan puolesta!
Kommentit (96)
Heh, naurettiin kun se jo viidennellä mainosti fb.ssä olevansa parisuhteessa. On kuulemma seurustellut monen pojan kanssa. Kulkee jo jakorasian nimellä, vaikka en usko, että se on seksiä oikeasti harrastanut. Kunhan pussaillut ja treffaillut iltaisin.
Vähän sitä tyttöä vältellään ja kukaan ei oikein halua olla sen kans. On sillä kotonakin kait isoja ongelmia ja ne heijastuu tähän varhaiseen poikiin ripustautumiseen.
Eikä leiki nukeilla ja on kiinnostunut pojista
on monesti syy varhaisiin seksisuhteisiin tytöillä. Haetaan sitä turvaa ja rakkautta liian nuorena kun kotona on epävarma ilmapiiri.
Kauhea haloo aina jonkun 12v:n treffeistä. Ettekö te mammat tiedä, että monet jo ala-asteella "ovat yhdessä" vaikka eivät mitään teekään? Sellaista viatonta ihastumista.
Ja newsflash, arvon rouvat: ei se kasvatus siihen vaikuta, milloin lapsi alkaa kiinnostua toisista ja jopa ihastuukin. Murrosikä alkaa toisilla aiemmin kuin toisilla.
Heh, naurettiin kun se jo viidennellä mainosti fb.ssä olevansa parisuhteessa. On kuulemma seurustellut monen pojan kanssa. Kulkee jo jakorasian nimellä, vaikka en usko, että se on seksiä oikeasti harrastanut. Kunhan pussaillut ja treffaillut iltaisin. Vähän sitä tyttöä vältellään ja kukaan ei oikein halua olla sen kans. On sillä kotonakin kait isoja ongelmia ja ne heijastuu tähän varhaiseen poikiin ripustautumiseen.
Eikä leiki nukeilla ja on kiinnostunut pojista
on monesti syy varhaisiin seksisuhteisiin tytöillä. Haetaan sitä turvaa ja rakkautta liian nuorena kun kotona on epävarma ilmapiiri.
Kauhea haloo aina jonkun 12v:n treffeistä. Ettekö te mammat tiedä, että monet jo ala-asteella "ovat yhdessä" vaikka eivät mitään teekään? Sellaista viatonta ihastumista. Ja newsflash, arvon rouvat: ei se kasvatus siihen vaikuta, milloin lapsi alkaa kiinnostua toisista ja jopa ihastuukin. Murrosikä alkaa toisilla aiemmin kuin toisilla.
No, onneksi sulla on poika niin poika selviää vain ruokkojen maksulla ja sulla ei mummona tule mitään velvollisuuksia.
että tyttö ja poika käy elokuvissa. Ne on mun mielestä kaksi ihan eri asiaa.
Mun 15v pojalla on esimerkiksi kaveri, tyttö, kenen kanssa viettää aikaa. Eikä ne ole treffit. He ovat hyviä kavereita, koska ovat olleet sitä jo eskarista asti.Eli itse ap ylpeilit sillä, että sun 12v pojalla on treffit. Munkin lapsilla on eri sukupuolta olevia kavereita, mutta ei ne silti v ielä 12v, eikä välttis vanhempanakaan treffaile niitä.
kavereiden kanssa.
On tyttö kertonut, että joku hänen luokaltaan muka seukkaa. Oli sitä mieltä, että on typerä, että ehtii myöhemminkin.
Ja tosiaan, leikkii vielä ihan täysillä ja laskee mäkeä ja puuhastelee muutakin lastenjuttuja toisten tyttöjen kanssa.
Mutta tosiaan, tytön luokalla on ns. kovisjengi, joka meikkaa ja on niin teinejä ja vaatteet on ihan aikuisten vaatteita shortseineen ja napapaitoineen. Mutta mitäpä siihen puuttumaan jos vanhemmat sen sallii.
Mutta täällä maalla ollaan kyllä lapsellisempia varmaan kuin kaupungissa ja ei se kyllä minusta paha asia ole.
se, että poika ja tyttö käy yhdessä elokuvissa siis meinaa sitä, että lapset ovat aikuisia eivätkä enää leiki tai ole lapsia. Justjust. Haloo edelleenkin.
ap
en voi muuta todeta kuin voi pyhä yksinkertaisuus! Treffithän ne on vaikkei lapsi sitä sanaa käyttäisikään! Tykätään ja halutaan mennä yhdessä elokuviin. Jos se sinun harmaita hiuksiasi vähentää, niin voidaan puhua toisen sukupuolen edustajan kanssa menemisestä elokuviin ettei sulla tule mitään sairaita mielleyhtymiä päähän jostain sanasta treffit. Sinä olet sairas.
niin jo on seksiä harrastettu ja vauvoja tulossa ja poika joutuu ruokkoja maksamaan.
:DDDDDD
ostavat suosiota myös hyvin nuorena seksillä. Jos ei vielä 12v niin 13 v on jo ekat kerrat kokeiltu.
Muistelkaapa itse kouluaikojanne. Ne tytöt, jotka "seukkas" jo vitosella, oli jo seiskalla hakemassa ekaa aborttia.
No, onneksi sulla on poika niin poika selviää vain ruokkojen maksulla ja sulla ei mummona tule mitään velvollisuuksia.
että tyttö ja poika käy elokuvissa. Ne on mun mielestä kaksi ihan eri asiaa. Mun 15v pojalla on esimerkiksi kaveri, tyttö, kenen kanssa viettää aikaa. Eikä ne ole treffit. He ovat hyviä kavereita, koska ovat olleet sitä jo eskarista asti. Eli itse ap ylpeilit sillä, että sun 12v pojalla on treffit. Munkin lapsilla on eri sukupuolta olevia kavereita, mutta ei ne silti v ielä 12v, eikä välttis vanhempanakaan treffaile niitä.
kavereiden kanssa. On tyttö kertonut, että joku hänen luokaltaan muka seukkaa. Oli sitä mieltä, että on typerä, että ehtii myöhemminkin. Ja tosiaan, leikkii vielä ihan täysillä ja laskee mäkeä ja puuhastelee muutakin lastenjuttuja toisten tyttöjen kanssa. Mutta tosiaan, tytön luokalla on ns. kovisjengi, joka meikkaa ja on niin teinejä ja vaatteet on ihan aikuisten vaatteita shortseineen ja napapaitoineen. Mutta mitäpä siihen puuttumaan jos vanhemmat sen sallii. Mutta täällä maalla ollaan kyllä lapsellisempia varmaan kuin kaupungissa ja ei se kyllä minusta paha asia ole.
se, että poika ja tyttö käy yhdessä elokuvissa siis meinaa sitä, että lapset ovat aikuisia eivätkä enää leiki tai ole lapsia. Justjust. Haloo edelleenkin. ap
en voi muuta todeta kuin voi pyhä yksinkertaisuus! Treffithän ne on vaikkei lapsi sitä sanaa käyttäisikään! Tykätään ja halutaan mennä yhdessä elokuviin. Jos se sinun harmaita hiuksiasi vähentää, niin voidaan puhua toisen sukupuolen edustajan kanssa menemisestä elokuviin ettei sulla tule mitään sairaita mielleyhtymiä päähän jostain sanasta treffit. Sinä olet sairas.
että tyttö ja poika käy elokuvissa. Ne on mun mielestä kaksi ihan eri asiaa. Mun 15v pojalla on esimerkiksi kaveri, tyttö, kenen kanssa viettää aikaa. Eikä ne ole treffit. He ovat hyviä kavereita, koska ovat olleet sitä jo eskarista asti. Eli itse ap ylpeilit sillä, että sun 12v pojalla on treffit. Munkin lapsilla on eri sukupuolta olevia kavereita, mutta ei ne silti v ielä 12v, eikä välttis vanhempanakaan treffaile niitä.
kavereiden kanssa. On tyttö kertonut, että joku hänen luokaltaan muka seukkaa. Oli sitä mieltä, että on typerä, että ehtii myöhemminkin. Ja tosiaan, leikkii vielä ihan täysillä ja laskee mäkeä ja puuhastelee muutakin lastenjuttuja toisten tyttöjen kanssa. Mutta tosiaan, tytön luokalla on ns. kovisjengi, joka meikkaa ja on niin teinejä ja vaatteet on ihan aikuisten vaatteita shortseineen ja napapaitoineen. Mutta mitäpä siihen puuttumaan jos vanhemmat sen sallii. Mutta täällä maalla ollaan kyllä lapsellisempia varmaan kuin kaupungissa ja ei se kyllä minusta paha asia ole.
se, että poika ja tyttö käy yhdessä elokuvissa siis meinaa sitä, että lapset ovat aikuisia eivätkä enää leiki tai ole lapsia. Justjust. Haloo edelleenkin. ap
Tuossa iässä minä leikin vielä nukeilla saman ikäisten kavereitteni kannssa. Ikävää, että lapset alkavat jo tuossa iässä käyttäytä kuin pikkuaikuiset.
Tietysti jos kotona ihannoidaan pissiksiä niin sitten.
12v ovat kutosella, menevät yläasteelle eivätkä tosiaan leiki nukeilla
Ja se oli aikuisten mielestä söpöä, kun yritettiin salaa pussata sitä poikaa leikkimökin takana. Miten tämä eroaa siitä? Tämä on ihan sama tilanne vielä, viatonta ja söpöä. Parin vuoden päästä tilanne onkin sitten jo varmaan ihan toinen.
Toivon vilpittömästi, että pojan treffit menivät hyvin :)
Kuka ihme tässä on seksistä puhunut? Aika sairasta vetää johonkin niinkin söpöön kuin lasten ihastumiseen ja treffeillä käymiseen seksi mukaan..
Kavereita he kuitenkin ovat käytännössä vielä. Kai heille voidaan se suoda? Eikö ole hyvä, että ihmiset, myös tuon ikäiset, osaavat olla luontevasti toisenkin sukupuolen kanssa? Ja eikös elokuvat nyt ole aika turvallinen vaihtoehto heidän "treffeilleen"? En tarkoita, että vanhempien pitäisi olla liian sinisilmäisiä, mutta miksi tehdä asiasta liian suurta numeroa?
Mitä jos nämä kaksi lasta olisivat olleet parhaat kaverit jo vuosia ja nyt he haluasivat mennä elokuviin? Kieltäisivätkö vanhemmat lähtemisen sen vuoksi, että heidän ystävyytensä juuri tässä vaiheessa ja ehkä vain vanhemppien mielestä muuttuu seurusteluksi?
niin jo on seksiä harrastettu ja vauvoja tulossa ja poika joutuu ruokkoja maksamaan.
:DDDDDD
pikkaisen sairasta sakkia liikkeellä tänään taas. Vinkkinä kaikille voisitte vähän miettiä omaa sairasta mieltänne.
ap
12v leikkiä vaan pitää jo mennä treffeille.
Kuten tuolla joku sanoi, että jos vanhemmat ihailee pissismeininkiä yms. niin lapset elää vanhempien toivomalla tavalla.
ja hän kävi poikaystävänsä kanssa katsomassa tuon Nälkäpelin eilen. Heillä oli ollt kivaa. Minä en yhtään ihmettele että seurustelevat. Itsekin seurustelin jo tuon ikäisenä eikä siinä seksistä ollut kyse alkuunkaan. Voimakasta ihastumista se on ja niin viatonta. Minä tulin äidiksi 32-vuotiaana eli onko se nyt tulosta nuorella iällä aloitetusta seurustelusta!?
Omaa tyttöäni tämä lähes ahdistaa, hän haluaa olla vain kaveri myös poikien kanssa - ja hän todellakin pitää "pissiksinä" niitä, jotka seukkaavat ala-asteella. Hankalaa tämänkin, kun pitää ala-asteella opetella sanomaan, että "oot mulle vain kaveri niinkuin luokan muutkin pojat".
12v leikkiä vaan pitää jo mennä treffeille.
Kuten tuolla joku sanoi, että jos vanhemmat ihailee pissismeininkiä yms. niin lapset elää vanhempien toivomalla tavalla.
Mikä estää tyttöä halutessaan leikkimästä vaikka nukeilla, vaikka onkin käynyt elokuvissa pojan kanssa? Jos aikuiset ei tekis tällaisesta asiasta liian suurta, lapset voisivat olla kavereita toisenkin sukupuolen kanssa ilman paineita seksuaalisuuteen, josta ei voi olla vielä kyse kuitenkaan? Ja silti tietysti vanhempien pitää seurata tilannetta, mutta niinhän pitää seurata lasten muitakin kaverisuhteita? Aikuiset pilaa liian monta hyvää kaverisuhdetta lapsilla, kun toisen sukupuolen kanssa ei saakaan olla ilman seurustelun leimaa.
Kauhea haloo aina jonkun 12v:n treffeistä. Ettekö te mammat tiedä, että monet jo ala-asteella "ovat yhdessä" vaikka eivät mitään teekään? Sellaista viatonta ihastumista.
Ja newsflash, arvon rouvat: ei se kasvatus siihen vaikuta, milloin lapsi alkaa kiinnostua toisista ja jopa ihastuukin. Murrosikä alkaa toisilla aiemmin kuin toisilla.
Kuka tässä mistään seksisuhteista puhui? Ala-asteikäisten "seurustelu" on lähinnä jotain tekstareiden lähettelyä ja yhdessä hengailua välitunneilla. Hyvä jos edes pusuja vaihtavat. Mitä sinäkin oikein luulet :D Aika epäkehittynyt saa lapsi olla, jos ei edes 12-vuotiaana ole vielä ihastunut koskaan kehenkään. Minä olin ala-asteella useinkin ihastunut ja eri poikiin, mutta en koskaan ollut kenenkään kanssa, koska en ollut suosittu. Sen sijaan ne nätimmät ja suositummat tytöt sitten "seurustelivat". Kukaan ei ollut huonoista kotioloista, koska emme asuneet missään slummissa.
kyl varmaa kaks vanhint poikaa alkaa käydä jollei käy jo ei kannata nostaa siitä isoa juttua jos poika tuo tytön näytille on nimittäin pojalle ja tytölle noloa jos alkaa hirveesti kyselee kun toin oman "tyttöystävän"näytille meinasin hävetä silmät päästä kun vanhemmat alko kyselee mitäs ollaan tehty ja vitsaili olaanko pussattu jne ei ne varmaan mitään pahaa tarkottanu mut kuitenki ärsytti ku ei tienny miten tyttö suhtautu eli kun poika tai tyttö kertoo ja tuo tyttö tai poika ystävän kannattaa ajatella vähän lastakin ihan vinkkinä vaan