Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB-kiusaaja, miten päästä eroon!?!

Vierailija
27.03.2012 |

Minulla oli yksi kaverin (vanha ystävä, joka osoittautui selvästi narsistiksi, ja alkoi mm. fb:ssäkin aivan suoraan solvaamaan ja nälvimään minua).

Hän alkoi muutenkin käyttäytymään facessa todella agressiivisesti, mutta tuolloin en pahemmin itse käyttänyt/päivitellyt facea, kun oli oikeassakin elämässä muita huolia. Joten ei sitten tullut poistettua häntä ystävälistalta.

Noh, hän sitten yhden sekopäisen käytöksensä jälkeen poistui itse facesta ihan kokonaan, ja hyvä niin. Mutta kuulinkin yhdeltä tutulta, että hän käy silloin tällöin esim. öisin rekisteröitymässä uudestaan faceen, jolloin hänen vanha kaverilistansa on säilynyt (jolla siis minäkin olen), ja sillä tavoin käy kyttäämässä esim. minunkin seinää ja kuulumisia. Ja kun hän aina saman tien taas itsensä irtisanoo sieltä, niin itse en pääse koskaan enää bongaamaan häntä kaverilistaltani, ja poistamaan siitä. Vaan hän säilyy siellä haamuna. :(

En taida saada mitenkään poistettua häntä kaverilistaltani? :(

Niin kieroa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pystyykö???

Kokeilen...

ap

Vierailija
2/6 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten henkilön voi blokata, jos hän ei näy kaverilistalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ainakin toimii

Vierailija
4/6 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se ei tosiaan ole tällä hetkellä rekisteröityneenä facessa.

Poistui siis kokonaan facesta, mutta silloin tällöin kuumella öisim käy rekosteröitymässä uudestaan, jolloin hänen vanha kaverilistansa on säilynyt siellä muistissa, jolla minäkin olen, ja tällä tavoin pääsee minun seinääni katselemaan, ja sitten taas poistuu kokonaan facesta.

Eli nyt kun menin tuonne yksityisyysasetuksiin, ja "Estä käyttäjä", niin ei häntä pysty estämään, kun häntä ei ole facessa ollenkaan. :(

Vierailija
5/6 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee listat kenelle päivitykset näkyvät

tuo ainakin toimii

Tuo olisi varmaan ainoa vaihtoehto.

ap

Vierailija
6/6 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän henkilön sähköpostiosoitteen, voit blokata sen ja niin koko henkilön. Itsellä oli joskus samankaltainen ongelma..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi