Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milaisia asioita salarakkaasi kertoo sinulle vaimostaan?

Vierailija
27.03.2012 |

Tai heidän suhteestaan muuten?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies puhuu rakastajattarelle, kun olettaa että niitä tämä haluaa kuulla. Vaimo ei vaan ymmärrä, ei anna ja kyttää tekemisiä... hah! Ollaan yhdessä vaan lasten ja sukulaisten takia...

Vierailija
22/34 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SalaPANO tai salainenhoito, ovat oikeita termejä näille "lohduttajille"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytäpä itse ja hoida tuollaista alle vuoden ikäistä, nähtävästi yksinäsi, ja katso kuinka paljon seksi kiinnostaa...ja tollaselle paskalle sinäkin annat ja uskot sen juttuja, voi jösses!

Vierailija
24/34 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimonsa on vihainen, ärtynyt, itseensä tyytymätön tyranni. Seksielämää heillä ei kuulemma enää ole. Ovat yhdessä vain vielä kouluikäisten lasten ja jäljellä olevien lainojen vuoksi. Nukkuvat useimmiten eri huoneissa. Eivät ikinä käy yhdessä missään: vaimo kuulemma tahtoo olla vain kotona eikä jaksa lähteä mihinkään. Kulissit pidetään silti kunnossa erityisesti omien vanhempien ja sisarusten aikaan. Sukujoulut ovat miehen mielestä yhtä tuskaa ja näyttelemistä.

Mies pakenee "töihinsä", eli joko ihan oikeasti töihinsä tai vaihtoehtoisesti minun luokseni.

Mies kärsii suunnattomasta hellyydenkipeydestä ja purkaa sitä minun seurassani. En valita. ;)

miehet tosin tietävät, että jos kertoisivat että vaimon kanssa menee hyvin, vaimo on ihana ja upea, mutta että tykkään välillä panna muitakin - tällöin voisi olla hankalampaa pitää salasuhdetta, koska se kakkosnainen luultavimmin jaksaisi kuunnella kehuja vaimosta :)

Vierailija
25/34 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsee tukea mieheltään, silti urheilullinen ja todellinen urakiituri. Huippuälykäs, kuvista päätellen ihan ok näköinen (täsmälleen samannäköinen kun miehen aiempi tyttöystävä ja 1. vaimo:D). Lapset ja perhe on kaikki kaikessa, mieskin henkisellä tasolla.

Ei ole koskaan sanonut suoraan ettei heillä ole fyysistä puolta avioliitossaan mutta se tulee rivien välistä esiin - esim kadehtii huomaamattaan mun ja mun mieheni aktiivista ja monipuolista seksielämää tai paljastaa "ei meillä vaan, saisin korvilleni jos edes ehdottaisin" jne. Puheissa paistaa läpi myös se katkeroituminen kun mies on tajunnut olevansa vain kodinhoitaja ja lompakko.

Olemme olleet ystäviä jo niin kauan (siis jo vuosia ennen suhdetta) etten usko hänen tarpeettomasti valehtelevan vaimostaan puhuessaan. Aina puhuu kauniisti ja rakastavasti pettymyksestään huolimatta

Vierailija
26/34 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo aikaa. Mua inhotti kun kertoi esim vaimonsa jotain henk.koht ominaisuuksia. Oli muka niin hyvä mies kotona, muttei vaimoaan sen vertaa kunniittanut et olis pitänyt hänen intiimin elämänsä heidän välisenään.

Vierailija
27/34 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tapasivat, mitä hän harrastaa, kertonut luonteesta, tavoista, mistä tykkää ja mistä ei,

seksistä ei kuulema tykkää kun sattuu liikaa ja paljon muitakin yksityiskohtia.Varsinkin suhteemme alussa puhui, nykyisin ei enää , enempi puhelee muista asioista. Tuntuu että alussa miehellä oli lämpöisempiä tunteita vaimoaan kohtaa, mutta ovat etääntyneet miehen pettymykseksi.

Vierailija
28/34 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän me höpötetään kyllä kaikkea muuta, mutta jutellaan me omista puolisoistakin.

Vierailija
29/34 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että seksi vaimon kanssa on urautunutta ja tylsää. Periaatteessa kaikki kotona ok.

Vierailija
30/34 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on hänen makuunsa kuulemma liian laiha nykyään. Perheessä tehdään asiat monessa kohtaa vaimon ehdoilla, mies seuraa kiltisti. Ja tulee välillä mun luo.

Vierailija
31/34 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuaikoina varsinkin, nykyisin ei enää niinkään. Mut kaikki on kuultu, seksistä, ystävistä, tavoista ja luonteesta.

Inhottaisi, jos musta kerrottaisiin kaikkea noin yksityiskohtaista jollekin kolmannelle osapuolelle.

Vierailija
32/34 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaimo käy säännöllisesti läpi hänen puhelimensa ja tiliotteensa

- seksiä ei juuri ole

- vaimo ei anna tavata edes omaa siskoa, koska on niin mustasukkainen

Noi tuli mieleen salarakasajalta. Sittemmin on kertonut kaikenlaisia juttuja.

Vierailija
33/34 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asian vierestä.

Vierailija
34/34 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ovat mestareita olemaan tekemättä asioille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi