Milaisia asioita salarakkaasi kertoo sinulle vaimostaan?
Kommentit (34)
SalaPANO tai salainenhoito, ovat oikeita termejä näille "lohduttajille"
synnytäpä itse ja hoida tuollaista alle vuoden ikäistä, nähtävästi yksinäsi, ja katso kuinka paljon seksi kiinnostaa...ja tollaselle paskalle sinäkin annat ja uskot sen juttuja, voi jösses!
vaimonsa on vihainen, ärtynyt, itseensä tyytymätön tyranni. Seksielämää heillä ei kuulemma enää ole. Ovat yhdessä vain vielä kouluikäisten lasten ja jäljellä olevien lainojen vuoksi. Nukkuvat useimmiten eri huoneissa. Eivät ikinä käy yhdessä missään: vaimo kuulemma tahtoo olla vain kotona eikä jaksa lähteä mihinkään. Kulissit pidetään silti kunnossa erityisesti omien vanhempien ja sisarusten aikaan. Sukujoulut ovat miehen mielestä yhtä tuskaa ja näyttelemistä.
Mies pakenee "töihinsä", eli joko ihan oikeasti töihinsä tai vaihtoehtoisesti minun luokseni.
Mies kärsii suunnattomasta hellyydenkipeydestä ja purkaa sitä minun seurassani. En valita. ;)
miehet tosin tietävät, että jos kertoisivat että vaimon kanssa menee hyvin, vaimo on ihana ja upea, mutta että tykkään välillä panna muitakin - tällöin voisi olla hankalampaa pitää salasuhdetta, koska se kakkosnainen luultavimmin jaksaisi kuunnella kehuja vaimosta :)
tarvitsee tukea mieheltään, silti urheilullinen ja todellinen urakiituri. Huippuälykäs, kuvista päätellen ihan ok näköinen (täsmälleen samannäköinen kun miehen aiempi tyttöystävä ja 1. vaimo:D). Lapset ja perhe on kaikki kaikessa, mieskin henkisellä tasolla.
Ei ole koskaan sanonut suoraan ettei heillä ole fyysistä puolta avioliitossaan mutta se tulee rivien välistä esiin - esim kadehtii huomaamattaan mun ja mun mieheni aktiivista ja monipuolista seksielämää tai paljastaa "ei meillä vaan, saisin korvilleni jos edes ehdottaisin" jne. Puheissa paistaa läpi myös se katkeroituminen kun mies on tajunnut olevansa vain kodinhoitaja ja lompakko.
Olemme olleet ystäviä jo niin kauan (siis jo vuosia ennen suhdetta) etten usko hänen tarpeettomasti valehtelevan vaimostaan puhuessaan. Aina puhuu kauniisti ja rakastavasti pettymyksestään huolimatta
jo aikaa. Mua inhotti kun kertoi esim vaimonsa jotain henk.koht ominaisuuksia. Oli muka niin hyvä mies kotona, muttei vaimoaan sen vertaa kunniittanut et olis pitänyt hänen intiimin elämänsä heidän välisenään.
miten tapasivat, mitä hän harrastaa, kertonut luonteesta, tavoista, mistä tykkää ja mistä ei,
seksistä ei kuulema tykkää kun sattuu liikaa ja paljon muitakin yksityiskohtia.Varsinkin suhteemme alussa puhui, nykyisin ei enää , enempi puhelee muista asioista. Tuntuu että alussa miehellä oli lämpöisempiä tunteita vaimoaan kohtaa, mutta ovat etääntyneet miehen pettymykseksi.
Enemmän me höpötetään kyllä kaikkea muuta, mutta jutellaan me omista puolisoistakin.
Että seksi vaimon kanssa on urautunutta ja tylsää. Periaatteessa kaikki kotona ok.
Vaimo on hänen makuunsa kuulemma liian laiha nykyään. Perheessä tehdään asiat monessa kohtaa vaimon ehdoilla, mies seuraa kiltisti. Ja tulee välillä mun luo.
alkuaikoina varsinkin, nykyisin ei enää niinkään. Mut kaikki on kuultu, seksistä, ystävistä, tavoista ja luonteesta.
Inhottaisi, jos musta kerrottaisiin kaikkea noin yksityiskohtaista jollekin kolmannelle osapuolelle.
- vaimo käy säännöllisesti läpi hänen puhelimensa ja tiliotteensa
- seksiä ei juuri ole
- vaimo ei anna tavata edes omaa siskoa, koska on niin mustasukkainen
Noi tuli mieleen salarakasajalta. Sittemmin on kertonut kaikenlaisia juttuja.
Mutta ovat mestareita olemaan tekemättä asioille mitään.
mies puhuu rakastajattarelle, kun olettaa että niitä tämä haluaa kuulla. Vaimo ei vaan ymmärrä, ei anna ja kyttää tekemisiä... hah! Ollaan yhdessä vaan lasten ja sukulaisten takia...