Milaisia asioita salarakkaasi kertoo sinulle vaimostaan?
Kommentit (34)
Aatteletteko että se salarakas voi joskus kertoa teistä samoja asioita?
Siis asian vierestä.
On kertonut edellisestä salarakkaastaan tosi paljon. Tämä nainen oli heittäytynyt hankalaksi, uhkaillut milloin käräyttämisellä ja milloin itsemurhalla, stalkannut miestä ja perhettä. Lähetellyt vaimolle nimettömiä tekstiviestejä ja soitellut killereitä. No, itse en moiseen aio alentua, mutta ei tosiaan olisi kivaa jos mun elämää ruodittaisiin jonkun naisen sängyssä :/
On kertonut edellisestä salarakkaastaan tosi paljon. Tämä nainen oli heittäytynyt hankalaksi, uhkaillut milloin käräyttämisellä ja milloin itsemurhalla, stalkannut miestä ja perhettä. Lähetellyt vaimolle nimettömiä tekstiviestejä ja soitellut killereitä. No, itse en moiseen aio alentua, mutta ei tosiaan olisi kivaa jos mun elämää ruodittaisiin jonkun naisen sängyssä :/#6
mies on luonteeltaan tuollainen lörppä, niin miksi ihmeessä se ei sinua ruotisi seuraavalle naiselle? Koska olet niin erityinen? Millä tavalla?
Eivät juuri mitään. Jotkut kehuu, jotkut ei puhu juuri mitään ja yksi oli aika kypsähtänyt rouvaansa. Eivät puhu seksielämästään tai arjestaan oikein mitään.
Että suhde vaimon kanssa on vaan hiipunut. Että yhdessä asutaan lähinnä kämppispohjalta. Toisaalta että vaimo kyttää ainakin ajoittain miestä mustasukkaisesti. Seuraa puhelimenkäyttöä, tutkii kuitteja jne. Olen ajatellut, että tämä on yksi puoli suhteesta, jonka minä kuulen. Jotenkin mies perustelee itselleen, miksi pitää salasuhdetta yllä. Oikeasti uskon, että ihan vaan hyvän seksin takia.
mutta mä löysin kerran listan missä mies oli verrannut mun ja silloisen vaimonsa hyviä ja huonoja puolia. nykyään minä olen se vaimo.
Vaihtaako vaiko eikö.
Tuollaisessa tilanteessa olisi masentavaa kyllä tajuta että aina on olemassa joku parempi ja jos mies tuolla periaatteella vaihtaa naista, niin ennemmin tai myöhemmin sitä vaimoksi muuntunut salarakaskin jää kakkoseksi toiselle naiselle ja niin edelleen.
jos miehellä on kerran salasuhteita useampiakin?
Mies kävi terapeutilla joka käski sen tehdä näitä listoja. Mulle se näytti joskus sellaisen, missä oli listannut omia toiveitaan loppuelämästä.
mutta mä löysin kerran listan missä mies oli verrannut mun ja silloisen vaimonsa hyviä ja huonoja puolia. nykyään minä olen se vaimo.
Vaihtaako vaiko eikö. Tuollaisessa tilanteessa olisi masentavaa kyllä tajuta että aina on olemassa joku parempi ja jos mies tuolla periaatteella vaihtaa naista, niin ennemmin tai myöhemmin sitä vaimoksi muuntunut salarakaskin jää kakkoseksi toiselle naiselle ja niin edelleen.
On kertonut edellisestä salarakkaastaan tosi paljon. Tämä nainen oli heittäytynyt hankalaksi, uhkaillut milloin käräyttämisellä ja milloin itsemurhalla, stalkannut miestä ja perhettä. Lähetellyt vaimolle nimettömiä tekstiviestejä ja soitellut killereitä. No, itse en moiseen aio alentua, mutta ei tosiaan olisi kivaa jos mun elämää ruodittaisiin jonkun naisen sängyssä :/#6
mies on luonteeltaan tuollainen lörppä, niin miksi ihmeessä se ei sinua ruotisi seuraavalle naiselle? Koska olet niin erityinen? Millä tavalla?
mutta mies on ehkä kokenut mun olevan hyvä kuuntelija, enkä tuomitse kenenkään tekemisiä. Oon itsekin sählännyt joskus kaikenlaista, etten oikeestaan hätkähdä enää mistään. Voihan olla, että mun elämääni vatvotaan tälläkin hetkellä jossain, mutta en mielelläni haluaisi tietää siitä. Miesystäväni ei ainakaan ole niissä puuhissa, siihen voin ainakin luottaa.
Esim että vaimo ei saa koskaan orgasmia. Luulen että mies on kyllä yrittänyt kaikenlaista.
vaimonsa on vihainen, ärtynyt, itseensä tyytymätön tyranni. Seksielämää heillä ei kuulemma enää ole. Ovat yhdessä vain vielä kouluikäisten lasten ja jäljellä olevien lainojen vuoksi. Nukkuvat useimmiten eri huoneissa. Eivät ikinä käy yhdessä missään: vaimo kuulemma tahtoo olla vain kotona eikä jaksa lähteä mihinkään. Kulissit pidetään silti kunnossa erityisesti omien vanhempien ja sisarusten aikaan. Sukujoulut ovat miehen mielestä yhtä tuskaa ja näyttelemistä.
Mies pakenee "töihinsä", eli joko ihan oikeasti töihinsä tai vaihtoehtoisesti minun luokseni.
Mies kärsii suunnattomasta hellyydenkipeydestä ja purkaa sitä minun seurassani. En valita. ;)
En edes tiennyt hänen olevan naimisissa...
Kerran hän taisi mainita jostain "hyvästä ystävästään", joka oli keskoshoitajana ja kuinka kovasti hän arvostaa tämän ystävänsä työtä...
Myöhemmin selvisi, että tämä hyvä ystävä olisin hänen vaimonsa. Lopetin suhteen siihen.
Tai heidän suhteestaan muuten?
vaimonsa on vihainen, ärtynyt, itseensä tyytymätön tyranni. Seksielämää heillä ei kuulemma enää ole. Ovat yhdessä vain vielä kouluikäisten lasten ja jäljellä olevien lainojen vuoksi. Nukkuvat useimmiten eri huoneissa. Eivät ikinä käy yhdessä missään: vaimo kuulemma tahtoo olla vain kotona eikä jaksa lähteä mihinkään. Kulissit pidetään silti kunnossa erityisesti omien vanhempien ja sisarusten aikaan. Sukujoulut ovat miehen mielestä yhtä tuskaa ja näyttelemistä.
Mies pakenee "töihinsä", eli joko ihan oikeasti töihinsä tai vaihtoehtoisesti minun luokseni.
Mies kärsii suunnattomasta hellyydenkipeydestä ja purkaa sitä minun seurassani. En valita. ;)
heidän "surkeasta kulissiliitostaan" ; )
Voisi olla opettavaista kuulla myös se toinen totuus.
- Vaimo ei anna, seksiä mies harrastaa vain minun kanssa
-Vaimo tutkii puhelinta, facebookkia
- Uhkaa viedä 8kk ikäsen vauvan kauas jos eroavat, ettei mies näkisi sitä säännölliseti, tässä myös syy siihen miksi mies ei uskalla tunnustaa vaimolleen pettämistä, vaikka käytännössähän vaimo tietää.
vaimonsa on vihainen, ärtynyt, itseensä tyytymätön tyranni. Seksielämää heillä ei kuulemma enää ole. Ovat yhdessä vain vielä kouluikäisten lasten ja jäljellä olevien lainojen vuoksi. Nukkuvat useimmiten eri huoneissa. Eivät ikinä käy yhdessä missään: vaimo kuulemma tahtoo olla vain kotona eikä jaksa lähteä mihinkään. Kulissit pidetään silti kunnossa erityisesti omien vanhempien ja sisarusten aikaan. Sukujoulut ovat miehen mielestä yhtä tuskaa ja näyttelemistä. Mies pakenee "töihinsä", eli joko ihan oikeasti töihinsä tai vaihtoehtoisesti minun luokseni. Mies kärsii suunnattomasta hellyydenkipeydestä ja purkaa sitä minun seurassani. En valita. ;)
Tää kuulostaa kyllä just siltä, mitä mun exä olisi voinut kertoa meidän pystyyn kuolleesta liitosta. Seksiä oli kyllä, kunhan join pohjiksi pari lasia viiniä, selvinpäin siihen ällöttävään läjään en voinut koskea... Vihainen ja ärtynyt olin, no onko ihme, sellaisen pomottelevan, itsensä jalustalle nostaneen mulkun seurassa! Ei todellakaan käyty yhdessä missään, mulla oli parempaakin seuraa tarjolla. =) Ja jos vaihtoehtona oli vain lähteä miehen kanssa, niin kyllä, mieluummin olin kotona. Kulissit pidettiin pystyssä, mutta ennen kaikkea miehen lapsuudenperheen vuoksi. Oma perheeni kyllä tiesi totuuden väkivallasta, miehen luonteesta, piikittelystä, vihasta, julmuudesta... Mutta hei, sekin oli taas mun näkökulmani asiaan. ;)
Eli todellakin kyseessä on yksi näkökulma suhteeseen. Tiedän, että mieheni osasi olla hurmaava seuramies, sitä roolia hän nimenomaan piti yllä aina julkisesti, ihana ja rakastava perheenisä... Ja sitten kotona tuli turpaan. Tätä ei toki kukaan tiennyt.
ei seksi kiinnosta, voisi kuulemma hyvin elää lopun elämänsä ilman seksiä. (vaimo siis. Ei kiinnosta huolehtia ulkonäöstään tai kodista. On rahaton, luottotiedot menneet, käy säännöllisesti miehen rahapussilla "lainaamassa" ja tilailee muutenkin omin päin kaikkea miehen nimiin.
Kannattaa ottaa ne jutut "with a grain of salt"... ;)
Joskus olen jotain kysellyt. Vaimo aavistaa kyllä jotain ja kyttääilee miestään, menoja ja puhelimen käyttöä. Ikäänkuin mies haluaisi mun seurassani unohtaa sen että on naimisissa.
Mies ei juuri puhunut vaimostaan tai avioliitostaan, enkä minä tohtinut kysyä - olisi kyllä vastannut. Ei ole haukkunut eksäänsä eronkaan jälkeen, vaikka syitä ehkä olisi ja tämän käytös on välillä törkeää.