Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko uuteen hypnoosiohjemaan?

Vierailija
27.03.2012 |

Itse olen niin hyväuskoinen, että lähes uskonkin, mutta ihmetyttää, että molemmat vieraat ovat olleet yllättävän varautuneita, varsinkin missi ensimmäisessä jaksossa. Ainakin itse nauraisin ihan kippurassa, jos olisin törttöillyt hypnoosissa. Vai eivätkö ihmiset osaa enää nauraa itselleen? Mutta toisaalta taas hirveän hyvin näyttelevät jos esittävät hypnoosissa olevaa...Mielipiteitä aiheesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi hypnotisoi Jylhän puhelimitse. En usko sellaiseen ollenkaan höpön höpöä.

Vierailija
2/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten aiempi sanoi, ei voi olla oikeasti mahdollista että puhelimitse voi hypnotisoida...

Sitäpaitsi mulle on koitettu sitä ja mitään ei tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, jos heille on uskoteltu että ehdottomasti hypnoosi toimii ja se ei olisikaan totta. Ihan naurunalaiseksi joutuisivat, kun ovat näytelleet:D

Jos totta, niin mielestäni karmivaa. Ihmiskuntahan voitaisiin tuon avulla muuttaa zombeiksi ja jonkun diktaattorin orjiksi esmes.

Vierailija
4/4 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vieraana aamuradiossa ja hypnotisoi Kimmo Vehviläisen, ja uskoin kyllä siihen. Jotenkin on vaikea uskoa, että myös Vehviläinen, Anna Perho ja Jarkko Valtee olisi mukana tuollaisessa showssa.

Mutta kaikkia ei voi hypnotisoida, toiset menee siihen helpommin kuin toiset, ja ohjelmaan on kai valittu sellaisia, jotka on menneet hypnoosiin helposti. Tosin on vaikea uskoa, että ketään voisi hypnotisoida puhelimitse, joten ehkä siinä sittenkin on mukana myös showtakin....