Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui Prismassa asioiminen ja ostosten teko!

Vierailija
27.03.2012 |

Ovat laittaneet kärryparkkeihin ja sisääntuloon kylttejä, joissa kehotetaan olemaan avaamatta ostettavien tuotteiden pakkauksia kaupan sisällä ja syömästä niitä.

Tarkoittavat kuulemma sitä, kun jotkut antavat lapsilleen jo kaupassa ruokaa ja nyt sitten on alkanut levitä tapa, että porukat menee kauppaan syömään ja jättävät tyhjät pakkaukset jonnekin hyllyille, eivätkä maksa.

Kassa jolta kysyin, sanoi että asiaa on seurattu jonkin aikaa turvakameroista ja nyt päätettiin puuttua asiaan.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen maistaa jotain ostosta.

Sitäpaisti poikkeustapauksiahan nämä ovat, aika harvinaisiakin meidän perheessä.

Ehkä kerran kuukaudessa tulee eteen tilanne, jolloin lapsi kitisee nälkäänsä.

ap

Sulle on nyt parikymmentä ihmistä sanonut että se mitä teet on väärin.

Ruoki lapsesi ennen kauppaan lähtöä. Ei se sun kermaperse kuole vaikka joutuu pari kymmentä minuuttia kaupassa ilman mussutettavaa olemaan.

Olen ihan pöyristynyt kerran kun ystäbäni otti eväät mukaan lapselleen Ikeaan. Pidin ihan houruna, mutta teitä taitaa olla enemmänkin.

T: neljän lapsen äiti, joka ei ruoki kesken kauppareissun.

Tuleva Prisman kanta-asiakas.

Vierailija
102/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmissa isoissa kaupoissahan on jo kahvilatkin siellä sisällä mihin voi mennä ostosten kanssa,mutta ei..sekään ei riitä.

Mä en ymmärrä tätä. Meillä on lapsille opetettu pienestä asti,että ostokset maksetaan ennenkun niitä syödään tai vaikka niillä leikitään. Eipä tarvii kuunnella mitään kiljuntaa,kun mitään ongelmaa ei ole. Ruokaa saa kotoa tai ravintolasta ennen kauppaan menoa.

Mun vaari 85v jaksaa pyörtymättä kauppa reissut ilman naposteltavaa niinkuin mun kaverikin jolla on I-tyypin diabetes. Itsekin jaksoin raskaana ja lapsetkin jaksaa.

Ei voi oikeesti olla,että tarvii evästä cittari reissulla:DDOikeesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kielto siivoaa sieltä roskasakkia pois, niin onhan siellä mukavampi asioida. Hyvä Prisma!

Toivottavasti muutkin kaupat seuraavat mallia.

Vierailija
104/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista vois automaattisesti ruveta ilmottamaan poliisille varkauksina niin eiköhän loppus napostelut...

Vierailija
105/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ei olisi mahdottoman väärin jos samaisessa lapussa lukisi ihan oikeasti että paketin avaaminen on rikos ja siitä seuraa rikosoikeudellinen vastuu. tommonen kehotus ei luultavasti tehoa. mutta hyvä yritys kuitenkin, ehkä joku on toiminut väärin ajattelemattomuuttaan ja muuttaa nyt käytöstään.

Vierailija
106/133 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joudut sitten varastamaan tuotteesi muualta. Sori siitä :)

Vierailija
107/133 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha.

Vierailija
108/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista, että tuollaisia kylttejä edes pitää laittaa. Sen nyt luulisi normaaliälyiselle olevan ihan itsestään selvää. Hätätilanteet erikseen (esim. jollain diabeetikolla äkillinen verensokerin lasku tai joku muu terveydentilaan liittyvä asia) mutta kaikki muut kyllä pärjäävät yhden kauppareissun ajan puputtamatta jotain.

Vierailija
109/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... vai harrastatko sittenkin?

jos avaan lapselle vaikka maissinaksupussin, jotta pysyy rauhallisena ja hiljaa?

Usein kaupungilla ja ostoksilla kulkiessa tulee nälkä.

ap

---------------

Otat eväät kotoa mukulallesi tai ostat vaikka R-kioskilta ne naksut ja syötät sen nälkäisen kakaran ENNEN kuin menet Prismaan ostoksille. 

Vierailija
110/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne lapset on siellä kaupassa.

Meillä aina toinen ulkoilee lasten kanssa sen kauppa-ajan.

Vierailija
111/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa ei ole ravintola.

Vierailija
112/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ilmenee lisää syitä miksi on mennyt usko ihmiskuntaan. Tämä jengi hakkaa määrällään älyllisen elämän ja valitsee vielä keskuudestaan suurimman porsaan painamaan nappia.

Vierailija
113/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka hämmentynyt ja jopa nolostunutkin olin joskus ala-asteella, kun olin kaverini perheen mukana kaupassa ja hänen isänsä antoi kärryissä istuvalle kaverini pikkusiskolle pillimehun juotavaksi. Ei ollut ikinä tullut mieleenkään, että kaupassa voisi jo avata tuotteita. Mitä jos kaikki asiakkaat tekisi niin? Mielestäni todella itsekeskeistä toimintaa.

Vierailija
114/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan antaisi lasten syödä ruokaa, jota ei ole maksettu!? Eri asia, jos esim. diabeetikko tarvitsee äkkiä jotain, kun verensokeri on liian alhaalla, mutta tuskin sellaistakaan kovin usein käy.

Voihan ne lapset ruokkia etukäteen?

Vierailija
115/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ilmenee lisää syitä miksi on mennyt usko ihmiskuntaan. Tämä jengi hakkaa määrällään älyllisen elämän ja valitsee vielä keskuudestaan suurimman porsaan painamaan nappia.

Vierailija
116/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi teille, jotka ette vielä tienneet: tuotteen avaaminen ja syöminen kaupassa ennen maksamista on rinnastettavissa näpistykseen. Että miettikää jatkossa kaksi kertaa. 

T: Kaupassa töissä oleva

Vierailija
117/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä mieltä et lapsii ei pitäskää viiä kauppoihi,tai harvoin.Aina on joku konflikti.Mitä ite kauppaan tulee ei tarjoo mitää muuta ko kalliit hinnat nykyää.Voi käyttää kaikki muut ruokakaupat edukseen.Vaatteitahan kukaan höntti enää osta mistää marketista.Lapset lopettaa kouluiäs viimestää.Tuokin aina millasta kohteluu saa riippuu.Yleensä ystävällistä.Siks palkataan kauniita rohkeita et ne myisi muuallakin.Vetoaako se teihin?erit.miehiin..Tälle ei naisena,lipeväkielisyyskään ei tehoo.Tietää mitä hakee,muksujen kaa kauppareissut hankalii..miks ne karkkihyllyt kassanvieres,muksu roikkuu siellä.Ei lapset ymmärrä..siinnä otetaan itku/potkuraivarit..pitää viel selviytyy uloskin ,pakata,maksaa..Toinen vanh.käy ruokaostoksil toinen kotona,pihal muksuje kaa.Tai hakee pksta kävellen..rentouttaa kaikki ilosii..se toinen kokkas ruokaa jo koton..ajan säästöö.

Vierailija
118/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa täällä ei tajua sitä, että aloittaja ehkä tarkoitti niin että vastustaa asiointia noin urpon porukan vallattua kaupan, siis minkä tahansa kaupan. Minusta hän ei vastustanut tätä Prisman ihan oikein menettelyä vaan sitä scumbag-jengiä. Tässäkin vaan ilmaisu ontuu ja reaktiot taas sen mukaisia, ja taas joutuu avaamaan mitä tarkoitetaan. Niin että kenties itse tajuaa mitä itse tarkoittaa mutta ei välity muille. Tai sitten olen taas väärässä.

Vierailija
119/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin, että Vili-Vilperini saa syödä kaupassa mitä haluaa milloin haluaa. Minun verovaroillani elelevät siellä Prisman johdossa.

Vierailija
120/133 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joudut sitten varastamaan tuotteesi muualta. Sori siitä :)

Mistä sinä löysit kahdeksan vuotta vanhan ketjun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän