Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui Prismassa asioiminen ja ostosten teko!

Vierailija
27.03.2012 |

Ovat laittaneet kärryparkkeihin ja sisääntuloon kylttejä, joissa kehotetaan olemaan avaamatta ostettavien tuotteiden pakkauksia kaupan sisällä ja syömästä niitä.

Tarkoittavat kuulemma sitä, kun jotkut antavat lapsilleen jo kaupassa ruokaa ja nyt sitten on alkanut levitä tapa, että porukat menee kauppaan syömään ja jättävät tyhjät pakkaukset jonnekin hyllyille, eivätkä maksa.

Kassa jolta kysyin, sanoi että asiaa on seurattu jonkin aikaa turvakameroista ja nyt päätettiin puuttua asiaan.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on parasta viihdettä ever.

Nimimerkki "en koskaan osta ruokaa Prismasta".

ei tulisi mieleenkään viedä rahojaan S-ryhmään. Tosin vaatetta ostan noin kerran vuodessa lapselle pakosta, ruokaa en koskaan.

Vierailija
62/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää? Jos mulla on huono olo, olin sitten viimesilläni raskaana naama kalpeena tms, mä otan sen lakupatukan, jonotan nätisti ja meen syömään ulkopuolelle kun olen maksanu. Ikinä ei ole tullu mieleen syödä kaupassa, haloo! Jos tulee nälkä ostosreissuilla, niin ottakaa hemmetti eväät ja syökää vaikka kassojen ulkopuolella ennen kauppaan menoa. Mun mielestä kaupan sisällä ei syödä yhtään mitään (ettei oo epäselvää onko varastanu), ainoastaan poikkeuksena pienen vauvan maito pullossa tai kassista napattu naksuja hätätilassa. Muuten ei mussuteta mitään. PIste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis laittaa? ei mahdu istuinosaankaan eikä jaksa kävellä kymmentä kilometriä rankan hoitopäivän jälkeen.

Vierailija
64/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedätkö paljonko syöminen noissa maksaa?" - No, miksette sitten vaikka istahda kaupan penkille napostelemaan omia KOTOA TUOTUJA eväitä, jos niin paljon maksaa!? Tyhmiä tekosyitä sulla!

Vierailija
65/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vai harrastatko sittenkin?

jos avaan lapselle vaikka maissinaksupussin, jotta pysyy rauhallisena ja hiljaa?

Usein kaupungilla ja ostoksilla kulkiessa tulee nälkä.

ap

On niitä joilla vanhemmuus hukassa näköjään oikeasti olemassa. En voi käsittää, minkäikäisenä ajattelit opettaa että oikeastaan niitä pakkauksia ei avata kun sitten vasta kun on maksettu? Vai ajattelitko koskaan?

Vierailija
66/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwan asiakkaaksi!

Vierailija
67/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vai harrastatko sittenkin?

jos avaan lapselle vaikka maissinaksupussin, jotta pysyy rauhallisena ja hiljaa?

Usein kaupungilla ja ostoksilla kulkiessa tulee nälkä.

ap

On niitä joilla vanhemmuus hukassa näköjään oikeasti olemassa. En voi käsittää, minkäikäisenä ajattelit opettaa että oikeastaan niitä pakkauksia ei avata kun sitten vasta kun on maksettu? Vai ajattelitko koskaan?

Vierailija
68/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi normaalit lapset jaksavat päiväkotipäivän jälkeenkin kävellä sen 700-800 metriä mikä prismareissulla tulee käveltyä? Ainakin meidän 3, 5 ja 7-vuotiaat eivät ole vaatineet sinne kärryyn kun sinne laitetaan niitä ostoksia. ja hyvin jaksavat kävellä, samoin kaikkien tuttujen lapset. Jaksavat vielä harrastaakin -- pelata futista tai mennä jumppaan tai uimakouluunkin pk-päivän jälkeen. Kävellen ;)

Vierailija
69/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi missä niitä lapsia sitten pitäisi marketissa kuljettaa kun eivät enää mahdu istuinosaan mutta eivät jaksa kävellä kymmentä kilometriä hoitopäivän jälkeen...

Vierailija
70/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kuivapillut huutaa nuttura kireällä ja sitten ovat itse valittamassa asiasta ja asiasta kaupoissa ja palauttamassa täysin priimoja tuotteita.

Vierailija
71/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi jos kauppa ei ole ympäri maissinaksuissa tai syötyjä pakkauksia löydy hyllyjen välistä. Jos ko. kaupassa on tapana, että hyllyjenvälistä löytyy kaikkea tyhjennettyä pakkausta voi olla, että kassalla valmiiksi avattuja pakkauksia katsotaan hieman pahalla.

Jos kaikki asiakkaat osaisi maksaa ei ketään jaksaisi edes kiinnostaa.

Kumminkin jos nyt lapsi huutaa täyttä kurkkua tai on itse esm. "kuolemassa" diabetekseen, kyllä sen pillimehun yleensä voi kaupassakin juoda kunhan maksaa. -Ainakin itse tekisin näin.

Vierailija
72/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haen aina ensimmäiseksi kauppaan päästyäni salkun olutta ja pussin sipsiä. Dipinkin sekoitan yleensä kermaviilistä ja kastikeaineesta, apunani käytän kertislusiikkaa, jonka otan myös kaupan valikoimista.

Vihaan kaupassa käyntiä ja se sujuu paljon mukavemmin, kun lirpin siinä samalla olutta ja dippailen sipsejä. En ymmärrä, että miten tämä muka voi haitata ketään?

Vierailija
73/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa Citymarketissa on kahvila siellä sisällä kaupassa. Mene sinne syöttämään lapsesi kylläiseksi. Patongit yms. eivät edes ole niin kalliita kun muissa tavallisissa kahviloissa.

Vierailija
74/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaupassa avataan ruokapaketteja ennen maksamista, en ole koskaan tällaiseen törmännyt täällä ihmisten ilmoilla ainakaan. Ap olet sivistymätön juntti!

Vierailija
75/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa joutuu tavarat ensin maksamaan ja sit vasta avaamaan!!

Vierailija
76/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaapa AP tai muut kaupassa syöjät tähän:

1) Onko ok antaa lapselle maissinaksuja ennen maksamista?

2) Onko ok avata siideripullo ja juoda se ostoksia tehdessä, ennen maksamista?

Luuletteko te aivan oikeasti, että käytäntö on ok ja normaalia?

Hieman eri asia voisi olla esimerkiksi pienessä TUTUSSA kyläkaupassa, jossa esim. lapset menisivät ulos syömään jätskiä, jonka äiti maksaa sitten kaikki ostokset tehtyään. Tosin itse en toimisi edes näin. Toisinaan lapset alkavat kassajonossa pyytämään vaikkapa purkkaa, mutta olen vain toednnut, että "ostokset pitää tietysti maksaa ensin, sen jälkeen voi heti saada purkkaa". Ja tämän pienikin lapsi ymmärtää!

Vierailija
77/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin saa syödä kun kerran omistan osan kauppaa :D

Vierailija
78/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksetaan. Vai mitä sit tapahtuu jos ei olekaan pankkitilillä katetta?

Mä siis annan pienelle lapselleni (1v) naposteltavaa kaupassa, esim avaan rusinapaketin jos ei ole kotona ollut (sen takiahan mä sinne kauppaan menen, ostaamaan ruokaa).

Ja on siinä iso syökö pieni lapsi pari naksua ennen ostosten maksua vai vetääkö joku äijänköriläs olutta ennen maksamista.

Vierailija
79/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksetaan. Vai mitä sit tapahtuu jos ei olekaan pankkitilillä katetta?

Mä siis annan pienelle lapselleni (1v) naposteltavaa kaupassa, esim avaan rusinapaketin jos ei ole kotona ollut (sen takiahan mä sinne kauppaan menen, ostaamaan ruokaa).

Ja on siinä iso syökö pieni lapsi pari naksua ennen ostosten maksua vai vetääkö joku äijänköriläs olutta ennen maksamista.

Joo, mutta sama periaate kuitenkin. Vaikka SINÄ maksaisitkin sen avatun varastetun rusinapaketin niin monet eivät maksa ja siksi näitä kieltoja tulee. Ihan ymmärrettävää.

Minulla ei ole KOSKAAN edes tullut mieleenikään avata mitään naksupakettia kaupassa ja antaa siitä lapselle ennen maksamista! Jotkut tätä näköjään puuhaavat, olisi varmaan kauppiaistakin kiva, kun kaikki alkaisivat availla paketteja jo ennen maksua... Vedänpäs tuosta vähän suolapähkinöitä ja limua kans... :D Kyllä meillä ainakin kaupassa lapsi pärjää aivan mainiosti ilman mitään naksuja!

Vierailija
80/133 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSE OLEN AINAKIN OPETTANUT LAPSELLENI ETTÄ OSTOKSET MAKSETAAN ENSIN JA SITTEN VASTA SYÖDÄÄN!

ei kai sitä tarvi niin nälkäistä lasta kauppaan viedä etteikö jaksaisi odottaa ostosten maksamista?

EI KAI KUKAAN AIKUINENKAAN VOI OTTAA ESIM.KALJAA/SIPSIPUSSIA JA RUVETA JUOMAAN/SYÖMÄÄN KAUPASSA???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi