"millon sä tuut että voitas sit kattoo tää"
Toista päivää kuumeessa kotona.
Tänään jo kolme työkaveria on kysellyt että milloin tulet kun pitäs hoitaa tuota ja tätä. Että millon tuut että päästät kattoon sitä!
Jo nyt on perkele. en minä mikään ennustajaeukko ole. Mielelläni kyllä aikatauluttaisin paranemisen mutta en osaa.
Osaako muut?
Kommentit (27)
ei taida ap kovin sairas olla kun ei lääkäriinkään mene. Pientä lusmuilua? ihme jos ei esimies ole laittanut niitä soittelemaan.... tuli vaan mieleen
ei taida ap kovin sairas olla kun ei lääkäriinkään mene. Pientä lusmuilua? ihme jos ei esimies ole laittanut niitä soittelemaan.... tuli vaan mieleen
olla pois kolme päivää omalla ilmoituksella? Miksi pitäisi mennä lääkäriin hakemaan varmistusta, että sulla on flunssa/paskatauti/tms? Kai sen jokainen täysjärkinen itsekin huomaa jos nokka vuotaa tai varpusparvi lentää
kyllä minä voin heille ihan kaikille kertoa näin pienestä asiasta ja voivat tarvittaessa tulla vaikka kotiin mittauksia suorittamaan :)
ap
ei taida ap kovin sairas olla kun ei lääkäriinkään mene. Pientä lusmuilua? ihme jos ei esimies ole laittanut niitä soittelemaan.... tuli vaan mieleen
olla pois kolme päivää omalla ilmoituksella? Miksi pitäisi mennä lääkäriin hakemaan varmistusta, että sulla on flunssa/paskatauti/tms? Kai sen jokainen täysjärkinen itsekin huomaa jos nokka vuotaa tai varpusparvi lentää
3 päivää voi olla kotona omalla ilmoituksella ja näin teen, jos kipeä olen. Vasta sitten menen lääkäriin jos tarvis on. Ja olen olut saikulla viimeksi vuonna 2009 :)
painelet lääkäriin jokaisesta kuumeesta?
Äly hoi...
ei taida ap kovin sairas olla kun ei lääkäriinkään mene.
työkavereilleni sairauksieni etenemisestä ja lääkärikeikoista. Esimies onkin asia erikseen. Toisaalta mä en soittelekaan kenenkään perään saikulle...