Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"millon sä tuut että voitas sit kattoo tää"

Vierailija
27.03.2012 |

Toista päivää kuumeessa kotona.

Tänään jo kolme työkaveria on kysellyt että milloin tulet kun pitäs hoitaa tuota ja tätä. Että millon tuut että päästät kattoon sitä!



Jo nyt on perkele. en minä mikään ennustajaeukko ole. Mielelläni kyllä aikatauluttaisin paranemisen mutta en osaa.



Osaako muut?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuuluis infota työkavereita aikataulujen suhteen. Mutta, varmaan minäkin soittaisin ja kysysisin, jos olis tarve. Mussa on sen verran ennustajaeukon vikaa, että osaan ilmoittaa etukäteen, milloin palaan. Jos tilanne muuttuu, osaan myös sen ilmoittaa sitten töihin.

työkavereilleni sairauksieni etenemisestä ja lääkärikeikoista. Esimies onkin asia erikseen. Toisaalta mä en soittelekaan kenenkään perään saikulle...

Vierailija
22/27 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida ap kovin sairas olla kun ei lääkäriinkään mene. Pientä lusmuilua? ihme jos ei esimies ole laittanut niitä soittelemaan.... tuli vaan mieleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida ap kovin sairas olla kun ei lääkäriinkään mene. Pientä lusmuilua? ihme jos ei esimies ole laittanut niitä soittelemaan.... tuli vaan mieleen


olla pois kolme päivää omalla ilmoituksella? Miksi pitäisi mennä lääkäriin hakemaan varmistusta, että sulla on flunssa/paskatauti/tms? Kai sen jokainen täysjärkinen itsekin huomaa jos nokka vuotaa tai varpusparvi lentää

Vierailija
24/27 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä voin heille ihan kaikille kertoa näin pienestä asiasta ja voivat tarvittaessa tulla vaikka kotiin mittauksia suorittamaan :)



ap

Vierailija
25/27 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida ap kovin sairas olla kun ei lääkäriinkään mene. Pientä lusmuilua? ihme jos ei esimies ole laittanut niitä soittelemaan.... tuli vaan mieleen


olla pois kolme päivää omalla ilmoituksella? Miksi pitäisi mennä lääkäriin hakemaan varmistusta, että sulla on flunssa/paskatauti/tms? Kai sen jokainen täysjärkinen itsekin huomaa jos nokka vuotaa tai varpusparvi lentää

Vierailija
26/27 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää voi olla kotona omalla ilmoituksella ja näin teen, jos kipeä olen. Vasta sitten menen lääkäriin jos tarvis on. Ja olen olut saikulla viimeksi vuonna 2009 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painelet lääkäriin jokaisesta kuumeesta?

Äly hoi...

ei taida ap kovin sairas olla kun ei lääkäriinkään mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän