poikaniksejä..
Tuli taas mieleen kysellä tyhmiä.. Mutta oisko kellään mitään vinkkejä miten niiä poikia " tehdään" .. Oon niin kyllästynyt noihin miehen ehdotuksiin mitä se töissä on toisilta on kuullut.. Että jos jollain ois jotain vinkkiä.. voisin vähän saada vaihtelua tohon isukin mielikuvitukseen.. Vaikka tosin yhäkin kiusoittelen sitä vain uudella vauvalla, kun järki panee vastaan.. vielä..
Kommentit (11)
luin ton kans jostain.. ehkä pitää paikkansa.. on noita tyttöjä jo kolme.. ollaan kai oltu liian aikaisessa ja ahkeraan.. heh..
Meillä on kans kolme tyttöä ja nyt vajaa vuoden ikäinen poika. Ja pakko sanoa et se " haettiin" eräältä kalliolta juhannusyönä. Ja poika
on kuin pieni karhunpentu, pyöreä ja pehmoinen.
Kyllähän meillekin sateli vinkkejä, tyhjentäkää ne tyttöjen lelut sieltä sänkynne alta ja laittakaa kirves sinne. Eipä tuohon taida päteviä niksejä olla, ei ainakaan nyt kannata luonnon helmaan lähtä!!
Oon joskus kyllä lukenut et ruokavalio vaikuttais mut lieneeköhän.
Jos yrittäis yksinkertaisesti niiku tytär neuvoi et olisit äiti heti sanonut lääkärille et haluat poikavauvan niin ois se sen antanut...
eli aktiivinen seksielämä, tuloksena 2 tyttöä ;)
poikaa....taitaa sittenkin ollut aika lähellä ovista.
Mulla ois vielä super vauvakuume mutta mies on tosi vastarannan kiiski. (tosi vaikea puhua ympäri)
Kertokaahan mulle sitten että miten niitä " tyttö-vauvoja" sitten saadaan?
Terveisin 3 pojan äiti
Ollaan kai sitten saatu noi tytöt niin että ollaan tosiaan oltu etuajassa.. Ekaa saatiin odotella jokunen kuukausi, ku mies oli intissä niin.. ei osuneet varmat päivät kohdalle.. Toinen tuli ihan itellään ku menkat oli aikas sekaisin ekan jäljiltä.. ja kolmas toisella kierrolla.. eka kierto taisi mennä vähän ohi.. Mies innostu jälkijunassa kunnolla..heh..
Tuo pisti korvaan että ruokavalio vaikuttais, kuulostaa hauskalta. Voihan siinä olla jotain perääkin, mutta mitäs sit pitäs syödä että tulis poika tai päinvastoin että tyttö?
Meillä pojat tehty kans vissiin just ovis aikaan, pupuilua joka päivä niin kyllä se siitä! ;)
Osaisi nyt vaan päättää et uskaaltaako sitä taas kerran hankkiutua norsuksi(mies kohteliaasti nimitti aikoinaan..) Tuntuu et kolmessakin on jo ihan tarpeeksi.. mutta toisaalta.. tuli taas hiplailtua noita vauvakamoja siivotessa.. Tuntuu pahalta et se jäis tähän.. kamoistakaan en vaan osaa luopua.. apuva..
Meillä ei ainakaan iän puolesta ole kiirettä, mutta jos se kolmas olisi viimeinen niin haluaisin sitten suht lyhyellä ikäerolla ne... Kyllä tää on kuitenkin niin iso asia että täytyyhän se miettiä tarkaan ja moneen kertaan!:D
Eipä meilläkään iän puolesta ole kiire.. molemmat 27v.. Mutta " järkevästi" ajatellen hyvä ois saada sit kaikki samassa putkessa ja sit vasta työelämään, kuin se et tässä välissä ois töissä ja jokusen vuoden päästä aloittaa taas uudestaan.. Ois vaan nyt tavallaan hyvä, kun esikoisella alkaa eskari syksyllä ja ton 2v:n kans aloittais kerhon.. ja ois eskarilaista aina kotona vastassa ja vahtimassa ku linkka tulee.. en tiedä.. tuntuu et pää sekoaa kun liikaa pohdin..
Tietääkseni poikasiittiöt tosiaan nopeita ja lyhytikäisiä, tytöt hitaita ja pitkäikäisiä. Tyttöä toivoessa pitäisi siis " pupuilla" pari kolme päivää ennen ovista. Mutta jos siis on " pupuiltu" nuo pari kolme päivää ennen ovista ja sitten taas ovispäivänä, niin enpä tiedä. Eli pitäisi olla " pupuilematta" muutama päivä ennen ovista ja sitten ovispäivänä vasta antaa palaa :) Mutta ei takuulla satavarma ole tämäkään konsti...
Meillä poika, tyttö, poika. Ekasta " pupuiltiin" ainakin ovispäivänä, en muista mitä aikaisemmin oli tapahtunut :) Tyttö tuli kyllä sillä pari päivää ennen ovista -menetelmällä, kun olin vähän sekaisin päivistä (pelattiin varmoilla päivillä). Kuopuspojasta en sitten tiedä, missä välissä on ehtinyt saada alkunsa :)
Jostain olen saanut päähäni, että poikasiittiöt uivat tyttöjä nopeammin, mutta ovat lyhytikäisempiä kuin tytöt. Eli jos haluaa tehdä poikaa, pitää pupuilun osua tosi lähelle h-hetkeä. Ja jos tyttöjä pukkaa, ei vällyt heilu kovin terhakkaasti.