vatsatauti eilisestä alkaen ja painoa tippunut jo
Kommentit (9)
Jos peruskulutuksesi on esim. 2000kcal päivässä, ole täysin syömättä 10 päivää. Pelkkää vettä.
nesteet lähteny
ihanko totta?????????????? no kuule hyvä kun kerroit! :D
et lähtee 3 kg läskiä?? t.AP
tämähän ei ollut minun eli apn viesti oikeesti. taitaa kakkonen yrittää nyt väkisin yrittää saada mua suuttumaan.voin kertoa, ei onnistu :)
toivoo oikea ap
totsein vaan :D
t: se oikea ap taas..
Kakkonen alunperinkin ihan vaan lämpimikseen vastasi jotakin, ja tuo läskikommentti ei ole mun. Miksi sä ajattelet, että mulla olisi tarve saada sut suuttumaan...?:)
Kakkonen alunperinkin ihan vaan lämpimikseen vastasi jotakin, ja tuo läskikommentti ei ole mun. Miksi sä ajattelet, että mulla olisi tarve saada sut suuttumaan...?:)
NO EN TIEDÄ! Kunhan vähän viihdytän itseäni :D Olen siis yksin kotona sairastamassa.
Mutta kyllähän se on aika selvää että nesteitä ne oli. Sitä en taas tajua että mitä joku saa siitä, jos esiintyy apnä eli minuna?
Hauskaa päivänjatkoa kaikille vaan :) Mä lähden tästä taas oksentamaan...
NO EN TIEDÄ! Kunhan vähän viihdytän itseäni :D Olen siis yksin kotona sairastamassa.
Mutta kyllähän se on aika selvää että nesteitä ne oli. Sitä en taas tajua että mitä joku saa siitä, jos esiintyy apnä eli minuna?
Hauskaa päivänjatkoa kaikille vaan :) Mä lähden tästä taas oksentamaan...
En mäkään ymmärrä, niin kuin en muutakaan provoilua. Tällä palstalla on provoilu voimissaan, että sinänsä ei toki ihme jos täällä vähän paranoidiksi tuleekin.
2
ihanko totta?????????????? no kuule hyvä kun kerroit! :D