Mihin reissuun pienehköllä budjetilla?
Matkalle lähdössä 2 aik + 3 lasta, ideaalitilanteessa samaan huoneeseen/huoneistoon mahtuvat. Toiveissa rantaa, allasta jne ja miel hotelli jossa lapsille ohjelmaa. Kelpaa sekä pakettimatkat että itse räätälöitävät.
Ajankohta kesä/heinäkuu. Ei Turkkia eikä Bulgariaa;) Vinkkejä, anyone?
Kommentit (12)
hinta ei päätä huimaa. On ihan siistit bussit. Taksikaan ei kovin paljon maksa. Matkaa on noin 120km.
Mutta vastaus kysymykseen, on valmiitakin matkoja joissa bussi mukana, useinmat vaan kylpylöihin mutta voihan sitä kysyä jos voisi ottaa vaan kuljetuksen ja itse etsiä majoituksen
Laivalla ja omalla autolla. Ihanat hiekkarannat ja edullista. Käykää myös Saarenmaalla. Todella kaunis paikka.
mutta Turkista löytyy paljon kivoja hotelleja lapsiperheille. voi olla jopa edullisempia kuin Kreikassa.
Laivalla ja omalla autolla. Ihanat hiekkarannat ja edullista. Käykää myös Saarenmaalla. Todella kaunis paikka.
Esimerkiksi täältä http://www.lomapärnu.fi/ edullisia huoneistoja perheelle.
mutta Turkissa on ihan kivoja, edullisia perhehotelleja. Samantasoisista saat maksaa paljon enemmän esim. Espanjassa tai Kreikassa.
Kiitos ideoista! Pärnu ja Jurmala voisivat olla ihan hauskoja. Niistä olen kuullut pelkkää hyvää.
Juu tarkennuksena että ulkomaille siis eikä budjetti nyt ihan mini ole, ts. tonni lentoihin ja toinen majoitukseen, noin. Olisi pitänyt olla aikaisemmin liikenteessä niin olisi saanut halvat lennot esim. Mallorcalle, mutta ne nyt meni jo.
Hmm ei vaan nappaa Turkki eikä Bulgaria. Turkissa on joskus nuorempana tullut käytyä ja Bulgaria... no ei vaan ole kiinnostava.
Lisää saa vinkata! Onko joku ollut jossain kivassa lapsiperheille sopivassa hotellissa?
Kreikan saarillekin pääsee edullisesti ja niissä on suht halpaa eläminenkin!
Vietnam tai thaimaa. Eläminen tulee niissä paljon halvemmaksi kuin euroopan kohteissa ja on mukavampaa.
Kreeta,Agia Marina ja huoneistohotelli Dimitra.Hotelli on pieni ja viihtyisä ja edullinen!!
autoa ei ole käytettävissä? Myykö joku toimisto valmispakettimatkoja sinne?