Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että itseäsi 20 kg painavampi nainen voisi olla haluttavampi ja kauniimpi kuin sä olet?

Vierailija
26.03.2012 |

Uskotko, että itseäsi 20 kg painavampi nainen voisi olla haluttavampi ja kauniimpi kuin sä olet?

Kuinka vahvasti uskot koon ja painon korreloivan siihen kuka miehen saa?

Ottaisiko koville jos tukeva povipommi nappaisi komean miehen sun nenän edestä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todisteena siitä on huomattavan lihavan ystäväni uskomaton menestys (?) miessuhteissa. Ei, en ole kateellinen. Miksi olisin?

Minä olen sentään itsekin melkoisen "tukeva povipommi", joten minua 20 kg painavampi on jo suorastaan lihava, yli satakiloinen.

Vierailija
2/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonkun mielestä voisi olla, mutta minä en pidä läskiä kauniina. Ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään kovin kaunis ihminen kasvoista enkä vartalolta vaikka olen hoikka, kyllä moni kymmeniä kiloja tukevampi nainen menee viehättävyydessä ja seksikkyydessä valitettavasti ohi.

Vierailija
4/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noi kaikki muut saaneet ihan hyvännäköisiäkin miehiä, eikä mun perässä oo kyllä roikuttu, vaikka hoikka oon aina ollutkin.

Vierailija
5/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä joka tykkää lihavista. Oma mies ei tuohon sortuisi:) Pitää normaalipainoisista. Mutta rakkaushan on sokea, myös toisen painolle

Vierailija
6/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sais mennä. Olen raskaana ja painoa normaalia enemmän, ei sai kuulemma mielellään 90kg nousta, enkä minäkään tietenkään sellaista toivo!

Vierailija
7/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se painsta ole kiinni. Ei ottaisi koville vaikka veisikin. Mitä iloa on miehellä joka katsoo vain ulkoista kauneutta?

Vierailija
8/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ottaisi tietenkin koville, jos kerran olisin sitä ukkoa havitellut.

Vierailija
9/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vartaloltaan ei. Minulla on aika optimi kroppa, joka on aina saanut kehuja miehiltä.

Enkä usko, että tukeva povipommi voisi viedä nenäni edestä komeaa miestä. Ellei sitten mies olisi jollakin tavalla kiinnostunut lihavista naisista. Mutta noin lähtökohtaisesti ajateltuna, niin sporttisista ja hoikista naisista kiinnostunut mies tuskin vilkaisisi lihavaa naista.

Vierailija
10/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko, että itseäsi 20 kg painavampi nainen voisi olla haluttavampi ja kauniimpi kuin sä olet? Kuinka vahvasti uskot koon ja painon korreloivan siihen kuka miehen saa? Ottaisiko koville jos tukeva povipommi nappaisi komean miehen sun nenän edestä?

Vierailija
11/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan se komea mies ei ole mun mies! Siinä tapauksessa ottais päähän, ihan sama minkä kokoinen se nainen ois ;)

Muuten kuule ihan samantekevää kuka saa ja kuka ei. Jokaiselle löytyy ottajansa.

Vierailija
12/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin itse oikein kaunis niin varmaan ottaisi koville

Vierailija
13/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka tahansa on minua haluttavampi, oli se sitten 20kg tai vaikka 50kg painavampi kuin minä (joka olen normaalipainoinen, mutta hiukan pyöreä).

Minkäs sille voi, kun on ruma naama ja rasvakin kerääntyy "vääriin paikkoihin" :-)

Vierailija
14/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhren kerran näitä aloituksia....

Vierailija
15/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaunis kasvoinen nainen. :)

Vierailija
16/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kyllä niin läski, että en usko. Enkä olisi itse kiinnostunut sellaisesta miehestä, joka tykkäää läskeistä ;)

Vierailija
17/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kauneus ole painosta riippuvainen ominaisuus, tosin lihava kaunis voisi näyttää vielä kauniimmalta hoikempana, mutta ei se poissulje sitä, ettei voisi olla kaunis ylipainoisenakin.

Myös varmasti moni +20 kg on haluttavampi kuin minä, ei kai se tarvitse kuin isommat daisarit (yleistys), vähän rintavakoa, istuvat vaatteet, iloinen ja sosiaalinen luonne. Minä olen vähän seinäruusutyyppiä.

Eikä ottaisi ollenkaan koville, ellei tuo mies olisi omani. =D Jos ottaisi sen, niin harmittaisi, mutta ehkä yrittäisin tuntea jotain ylemmyyttä siitä, että en sentään ole lihava...

Vierailija
18/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missään tapauksessa niin ei voi olla. Minä olen kaikkein kaunein. Ja haluttavin. Ja hoikin. Kyllä. Kaikki miehet haluaa minut. Näin se on.

Vierailija
19/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisi olla, mä en nimittäin ole kaksisen näköinen. Eikä harmittaisi vaikka saisi millaisen, kun olen onnellisesti naimisissa. Sama mulle, mitä markkinoilla tapahtuu. :)

Vierailija
20/26 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. hän on kauniimpi ja haluttavampi kuin minä ja tasan 20kg painavampi.

http://www.celebritiesheight.com/michelle-forbes-height-and-weight/

Ei tosin ole tukeva povipommi, vaan pitkä, hyväkroppainen ja piirteiltään mielestäni todella kaunis.

Minä taas olen tavallinen suomalainen tallukka.

Mielestäni seksikästä on itsevarmuus ja iloisuus. Sellainen nappaa miehen helpommin, kuin itsetunto nollassa kulkeva mutruhuuli, vaikka olisikin sitten vähän tukevampi. Ja joo kyllä se koville ottaisi, jos joku (ihan kuka vaan, tuon mun ukon nappaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän