Joogan okkulttinen kundaliinivoima!
Itämaisten uskontojen opetuksessa on seitsemän chakraa, joiden kautta kundaliinienergia vaikuttaa ihmisessä. Kundaliinienergiassa on feminiininen Ida-kanava ja maskuliinen pingala-kanava sekä sushumna-kanava. Kundaliinienergiassa herätetään kerällä oleva käärmevoima, joka nousee keskellä olevan sushumna kanavan kautta läpäisten kaikki seitsemän chakraa, jolloin se yhtyy unversaaliin ja jumalalliseen voimaan, eli henkeen. Kundaliini on käärme-energiaa sekä käärmevoimaa, jonka kautta ihmisessä herätetään henkisyyden kasvu.
Raamattu opettaa, että saatana eksytti paratiisissa Aatamin ja Eevan käärmeen hahmossa, jossa käärme valehteli että Aatamin ja Eevan silmät avautuvat ja he tulevat kuin jumalaksi tietäen hyvän ja pahan. Paha saatana on kautta ihmiskunnan historian eksyttänyt ihmisiä käärmevoiman sekä käärmehahmon kautta. Kundaliini käärmevoima on saatanan eksyttävää valhevoimaa, jonka kautta saatana eksyttää ihmisiä pois pelastuksesta iankaikkiseen kadotukseen.
Paratiisissa saatana eksytti ihmiset käärmeen kautta, siksi hän on myös kautta historian jättänyt oman tunnistettavan puumerkkinsä ja jalanjälkensä historianlehdille, jonka kautta hän myös nykyään eksyttää ihmisiä kundalini-käärme hengen ja voiman kautta. Paratiisissa saatana eksytti käärmeen hahmossa Eevan (feminiinisyys) sekä Aatamin (maskuliinisuus), siksi kundaliinissa on feminiininen Ida-kanava sekä maskuliinen pingala-kanava.
Joogan henkinen sanoma on vastoin Raamatun Jumalan sanaa, eli joogan henkinen sanoma vääristää totuuden. Joogan henkinen sanoma avautuu valheen kautta ottamalla vastaan tietoisuuden taso, jossa demonihenget eksyttävät ihmisiä. Joogan henkinen sanoma opettaa kundaliinienergiasta, eli käärmevoimasta, joka on todellisuudessa itse saatanan pahuuden henki. Joogassa kundaliinivoiman kautta ihminen yhtyy universaaliin henkeen ja tulee itse osaksi tätä henkeä; todellisuudessa ihminen on saanut yhteyden saatanallisiin demonihenkiin. Joogan henkisen sanoman kautta ihmiset pyrkivät olemaan yhtä ja elämään tässä yhteydessä joogan henkisen sanoman kautta; eli kyseessä on saatanallinen opetus, jonka kautta paha saatana haluaa yhdistää ihmiset palvelemaan pahaa saatanaa.
tekstin lähde; http://koti.phnet.fi/petripaavola/jooga.html
Kommentit (150)
Mun pitää kommentoida tänne jotain huomenna ! Kokemusta on näistä asioista
Mitä koin viime talvena
Mä siis oon harrastanut henkisyyttä aika kauan jo, en muista koska alkoi, mutta olin ulkopuolinen kouluissa ja ihmisten kanssa, ja sitten menin kai jotenkin sisäänpäin. Puhuin itekseni paljon ja olin tietokoneella paljon, omissa oloissa. Sitten muutin kotoa pois 2017 kesällä. Mun lapsuuskodissa oli paljon kaikkea ei kivaa.
En muista koska mikäkin alkoi, mutta aloin saada telepaattisia kykyjä/henkisiä lahjoja. Kuulin pään sisälläni asioita. Eli kuulin ajatusmuodossa ääniä. Toisista ihmisistä mun läheisyydessä, muhun yhteydessä.
Vähän aloin tutkia chakra asioita jossain vaiheessa mutta en uskaltanut sen enempää sit.
Tuli ahdistusta.
Mä tunsin energioita just.
Mutta sitten korona aikoihin niin aloin kokea kaikkea outoa, ja kuulin ääniä jne, rokotukseen liittyen myös.
Viime talvena sitten koin kaikkea epämukavaa. Aloin seurata niitä ääniä mitä ne käski ja luulin että kuolen, mun psykoosi. Soitin ambulanssin ja ei ollut mitään sydämessä.
Sitten menin osastolle yöksi ja sain rauhoittavan. (ei ollut kotona)
Aloin saada lääkitystä, univaikeuksia myös oli. Insomniaa, näiden äänien takia muun muassa.
Nyt on lääkityksiä, pieni määrä psykoosilääkettä olantsapiinii että saan nukuttua, ja sitten escitalopram: masennuslääke ahdistukseen. Auttaa ! Mutta siis mulla johti melkein psykoosiin nää jutut ! Menin sekaisin kaikesta henkisyydestä tai ahdistuksesta
Mielenkiintoinen aihe
Mä nimenomaan kuulen henkiä, yliluonnollista, enkä aina tiedä mikä on mikä, aliens ? Vai onko henki. Jokin juttelee mulle
En oo ikinä kokeillut joogaa tai meditoinnut
Kuulen ääniä silleen; Skyddsänglarna vet inte vart dom skall se jne
Sellasii ajatusäänii
Eli enkelit myös kuvioissa
Kuulin myös äänii; vila i frid
Eli silleen tulee epämukavii äänii. Olen oppinut ignooraamaan niitä ja elämään elämää silti
Keskittyminen mennyt / menee silti välillä
Myös kokenut miten jokin ottaa vallan musta tai silleen possessionmaista. Niinku tulee vaikka jos pyyhin vessassa niin ne "katselee" mun alapäätä kun pyyhin. Aika epämukavaa siis
Kolmas silmä ! Claircognizance jne.
Näistä luknut siis, en oo yrittänyt aukaista mitään chakroja ite
Auennut/aktivoinut itestään
Facebookissa seurannut niitä asioita
"Meidän kanssa ei leikitä" kuullut, enkä tiedä mikä puhuu. Miesmäinen ääni/henki.
Vähän ku muistelee jotain kappaletta pään sisällä niin siin muodossa kuulen niit äänii
Hindu-hihhuli on pyörinyt tällä palstalla aika pitkään aloituksesta päätellen huh
Kävin muutamalla kundaliinijoogatunnilla ja olihan se rankkaa. Esim. palleassa sijaitsevan manipurachakran energioiden aktivointi: tehtiin kaksi minuuttia linkkareita täysiä. Olin ihan puhki ja vatsalihakset kipeet seuraavana päivänä.
Opettajan mukaan "ihan sama uskotteko näihin joogajuttuihin, ne toimii silti". No ainakin linkkarivatsalihasliikkeet toimii ihan fysiikan voimalla.
Eikö niitä chakroja oo muuten enemmän ? Satoja ? Sadhguru puhunut siit
Ja just tuosta kundalinista
Nykyään saatana eksyttää ihmisiä erään kaupan kautta, joka on yleisesti käytössä. Sen logossa on valkoinen käärme, vihreällä taustalla.
Kundaliinivoiman herättäminen vailla asiantuntevaa seuraa on vaarallista.
Lisää mun kokemuksista kirjoitti:
Kuulen ääniä silleen; Skyddsänglarna vet inte vart dom skall se jne
Sellasii ajatusääniiEli enkelit myös kuvioissa
Kuulin myös äänii; vila i frid
Eli silleen tulee epämukavii äänii. Olen oppinut ignooraamaan niitä ja elämään elämää silti
Keskittyminen mennyt / menee silti välilläMyös kokenut miten jokin ottaa vallan musta tai silleen possessionmaista. Niinku tulee vaikka jos pyyhin vessassa niin ne "katselee" mun alapäätä kun pyyhin. Aika epämukavaa siis
Kolmas silmä ! Claircognizance jne.
Näistä luknut siis, en oo yrittänyt aukaista mitään chakroja ite
Auennut/aktivoinut itestään
Facebookissa seurannut niitä asioita"Meidän kanssa ei leikitä" kuullut, enkä tiedä mikä puhuu. Miesmäinen ääni/henki.
Vähän ku muistelee jotain kappaletta pään sisällä niin siin muodossa kuulen niit äänii
Ei ole ok!
Vierailija kirjoitti:
Ilman kundaliinia kun ei voi olla elossa. Joten se virtaa teilläkin, hihhulit: )
Asialla ei ole mitään tekemistä käärmeen kanssa eikä se ole käärmevoimaa. Se on käärmeen muotoinen, siis se energiavirtaus. Kaikilla on kundaliini jos henki pihisee, joillain se vain nousee korkeammalle, esim joogit ja henkiset avataarat. T. Energiahoitaja
Höpö höpöä kaikki. Mitään tieteellisesti todistettua kundaliinivoimaa ei ole selkärangassa olemassa kuten ei myöskään chakroja.
Vierailija kirjoitti:
Hei tol sivustolla lukee näin -
Tantra jooga kirja Sexual Secrets, The Alchemy of Ecstasy, jonka ovat kirjoittaneet Nik Douglas ja Penny Slinger käsittelee vääristynyttä seksuaalisuutta, joka kehottaa vanhempia ottamaan pienet lapset katselemaan vanhempien seksiaktia.
Kirja opettaa, että lapsia ei saa pitää epätietoisina todellisen seksin toimintatavoista. Kirjan mukaan kun vanhemmat harrasravat seksiä, niin makuuhuoneen ovi voidaan jättää auki ja lapsia voidaan pyytää sytyttämään suitsukkeita, tuomaan kukkia kun vanhemmat rakastelevat. Kyse ei ole räikeästä asian paljastamisesta, vaan hienovaraisesta seksuaalisuuden jakamisen ilmapiiristä, että lapsi tulee luonnollisesti tiedostamaan, että mistä seksistä on kyse.
Sexual Secrets, The Alchemy of Ecstasy Nik Douglas ja Penny Slinger: "In most families, it is inevitable that children will overhear or see their parents making love. Though the mystery and magic of sexual union should be reserved as something to look forward to, as something sacred and special, children should not be kept unaware of the actual mechanics of sex. Rather than being left completely in the dark about "how mommy and daddy do it," or pushed into voyeurism to satisfy their natural curiosity, children should be gradually introduced to the realities of love-making. A door can be deliberately kept open, the child can be asked to light incense and bring flowers and efreshments while parents are expressing intimacy. There need not be blatant exposure, but rather a subtle sharing of the atmosphere of sexuality, so that the child naturally becomes aware of "what it's all about. ""
Aika outoja juttuja tossa joogassa. Kuinka yleistä perversiot on joogassa?
Hyi olkoon :D samaa mun mielestä, perversii
Mä kuulin äänen pään sisällä silloin joka sanoi että menisin masturboimaan puun luo... eli on kyl outoja juttuja nuo henkiset
Menin aika nopeasti mun vanhempien luo..
Vierailija kirjoitti:
Kundaliinivoiman herättäminen vailla asiantuntevaa seuraa on vaarallista.
Sellaista voimaa ei voi herättää mitä ei ole : ) Onko jonkun todistettu kuolleen tuollaiseen kuvitteluun?
Vierailija kirjoitti:
Entäs kristityt urheilijat, jotka osallistuvat Zeuksen kunniaksi järjestettäviin olympialaisiin. Yleisurheilu on myös pakanallisuutta ja silti sangen yleinen urheilumuoto kristityillä.
Ei zeusta ole olemassakaan eikä ole ollutkaan. Jumala ja Jeesus on totuus.
Zeus oli avaruusolento.
Sitä miettinyt että miks ne munkit buddhalaiset ajaa hiuksensa pois ?
Vierailija kirjoitti:
Soturin ja murhamiehen taistelutaidon.
Eikö siinä samalla toistaessa sitä ikivanhaa konseptia tule tavallaan demoniksi. Sehän on sen demonin aikaansaannos, jota tuhannet harjoittavat aina aamuisin vaarattomana "aamuvoimisteluna".
Kun sitten miettii mitä tapahtuu, kun henki ottaa vallan vartalosta ja demoni herää tuhansien vuosien talviuniltaKysymys.
Halutaanko me tähän kristilliseen kultuuriin ikivanhoja kiinalaisia demoni mestareita?
Mitään "Demoneja" ei ole oikeasti olemassa. Ainostaan pahoja ja häiriintyneitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
entäs tässä välillä. On paljon viitteitä siitä että Jeesus oli opiskelemassa nykyisen Intian alueella tieteitä mm joogaa ja kamppailulajeja.
Esimerkiksi Jeesus kykeni kääntämään poskea niin ettei lyönti aiheuttanut vammoja häneen. Jos joku lyö niin ei saa lyödä takaisin. On opittava väistämään ja torjumaan iskut rauhanomaisesti. Tämä on myös monien itämaisten taistelulajien pyhin neuvo. Joogalla parannettiin selkävaivoja ja halvaantumisia. Joogaan liittyi myös ennen hierontaoppeja. Hieromalla saatettiin parantaa kipuja.
Jeesus hallitsi käärmekungfun ja myös apinakungfun. On paljon lähteitä siitä että hän olisi myös hallinnut muinaisen ja jo, kadonneen Lohikäärmekung-fun.
Koko Jeesuksen olemassaolosta ei ole mitään historiallisia todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Sitä miettinyt että miks ne munkit buddhalaiset ajaa hiuksensa pois ?
Helpottaa peseytymistä.
Jeesus ei sekaantunut mihinkään käärme voimiin eikä mihinkään epäpyhään.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei sekaantunut mihinkään käärme voimiin eikä mihinkään epäpyhään.
Tarkennan, että Jeesuksella ei ole mitään tekemistä joogan, okkultismin ja pimeyden voimien kanssa. Jooga on vaarallista.