Joogan okkulttinen kundaliinivoima!
Itämaisten uskontojen opetuksessa on seitsemän chakraa, joiden kautta kundaliinienergia vaikuttaa ihmisessä. Kundaliinienergiassa on feminiininen Ida-kanava ja maskuliinen pingala-kanava sekä sushumna-kanava. Kundaliinienergiassa herätetään kerällä oleva käärmevoima, joka nousee keskellä olevan sushumna kanavan kautta läpäisten kaikki seitsemän chakraa, jolloin se yhtyy unversaaliin ja jumalalliseen voimaan, eli henkeen. Kundaliini on käärme-energiaa sekä käärmevoimaa, jonka kautta ihmisessä herätetään henkisyyden kasvu.
Raamattu opettaa, että saatana eksytti paratiisissa Aatamin ja Eevan käärmeen hahmossa, jossa käärme valehteli että Aatamin ja Eevan silmät avautuvat ja he tulevat kuin jumalaksi tietäen hyvän ja pahan. Paha saatana on kautta ihmiskunnan historian eksyttänyt ihmisiä käärmevoiman sekä käärmehahmon kautta. Kundaliini käärmevoima on saatanan eksyttävää valhevoimaa, jonka kautta saatana eksyttää ihmisiä pois pelastuksesta iankaikkiseen kadotukseen.
Paratiisissa saatana eksytti ihmiset käärmeen kautta, siksi hän on myös kautta historian jättänyt oman tunnistettavan puumerkkinsä ja jalanjälkensä historianlehdille, jonka kautta hän myös nykyään eksyttää ihmisiä kundalini-käärme hengen ja voiman kautta. Paratiisissa saatana eksytti käärmeen hahmossa Eevan (feminiinisyys) sekä Aatamin (maskuliinisuus), siksi kundaliinissa on feminiininen Ida-kanava sekä maskuliinen pingala-kanava.
Joogan henkinen sanoma on vastoin Raamatun Jumalan sanaa, eli joogan henkinen sanoma vääristää totuuden. Joogan henkinen sanoma avautuu valheen kautta ottamalla vastaan tietoisuuden taso, jossa demonihenget eksyttävät ihmisiä. Joogan henkinen sanoma opettaa kundaliinienergiasta, eli käärmevoimasta, joka on todellisuudessa itse saatanan pahuuden henki. Joogassa kundaliinivoiman kautta ihminen yhtyy universaaliin henkeen ja tulee itse osaksi tätä henkeä; todellisuudessa ihminen on saanut yhteyden saatanallisiin demonihenkiin. Joogan henkisen sanoman kautta ihmiset pyrkivät olemaan yhtä ja elämään tässä yhteydessä joogan henkisen sanoman kautta; eli kyseessä on saatanallinen opetus, jonka kautta paha saatana haluaa yhdistää ihmiset palvelemaan pahaa saatanaa.
tekstin lähde; http://koti.phnet.fi/petripaavola/jooga.html
Kommentit (150)
käyttää länsimaista lääketiedettäkään, kun lääkäreiden "logo" on käärme?
Ilman kundaliinia kun ei voi olla elossa. Joten se virtaa teilläkin, hihhulit: )
Asialla ei ole mitään tekemistä käärmeen kanssa eikä se ole käärmevoimaa. Se on käärmeen muotoinen, siis se energiavirtaus. Kaikilla on kundaliini jos henki pihisee, joillain se vain nousee korkeammalle, esim joogit ja henkiset avataarat. T. Energiahoitaja
käyttää länsimaista lääketiedettäkään, kun lääkäreiden "logo" on käärme?
Mä olen uskovainen, lestadiolainen jopa mutta ei mun mielestä joogaaminen ole syntiä tai väärin jos sitä harrastaa liikuntana. Sitten voi olla eri asia jos rupeaa perehtymään noihin henkipuolen asioihin ja alkaa uskoa niitä enemmän kuin Raamattua. Ei jooga tee kenellekään sen pahempaa kuin vaikka lenkkeilykään ellei siihen yhdistä jotain ihme demonioppeja.
maailma on varmaan hirveän pelottava, kun kaikenlaisia demoneja väijyy vähän joka kulman takana.
Kristinuskosta ja sen uhkailuista poiketen moni uskontosuunta uskoo ettei saatanaa ole olemassakaan, eikä demoneitakaan. Ihminen luo oman todellisuutensa vetovoiman lain avulla, eli sitä mitä ajattelee jatkuvasti, myös saa. Jos koko ajan kohkaa demoneista ja pirusta niin alitajunta sellaiset voi kehittää. Moni, joka näkee vain enkeleitä ja opashenkiä, ajattelevat vain posiiivisia ja rakkaudellisia ajatuksia ja ovat aivan turvassa. Mitään pahoja henkivaltoja ei ole olemassa, henkimaailma toimittaa sitä mitä ihminen itse kutsuu
Itse seurustelen enkeiden kanssa ja mistään pahoista henkivalloista ei ole kyse, vaan jumalan suojeluksesta ja rakkaudesta.
Olen kovin pahoillani siitä miten peklko ja epäluulo saavat ihmisen pelkäämään, tuomitsemaan ja näkemään maailman negatiiisen "paholaisen" houkutuksena.
Asioihin pitää osata suhtautua kriittisesti. Minä uskon Jumalaan ja joogaan. En ota joogaa milläänlailla uskonnollisena kokemuksena ja illalla luen raamattuni. Minä myös tiedän "hulluja" joogaajia. Käsittääkseni jooga ei ole kielletty mielenterveyspotilailta mutta meditointi on ja nämä "hullut" juuri meditoivat.
Asioihin pitää osata suhtautua kriittisesti. Minä uskon Jumalaan ja joogaan. En ota joogaa milläänlailla uskonnollisena kokemuksena ja illalla luen raamattuni. Minä myös tiedän "hulluja" joogaajia. Käsittääkseni jooga ei ole kielletty mielenterveyspotilailta mutta meditointi on ja nämä "hullut" juuri meditoivat.
meditointi on kielletty mielenterveyspotilailta? Mä sain masennukseen helpotusta meditaatiosta.
Puhut intialaisista jotka ovat kääntyneet (=käännytetty) kristinuskoon, en ottaisi heitä esimerkiksi. Käännytystyötä kun tehdään, niin siinä on tärkeää että ihmiset omat vanhat uskomukset kitketään pois. Jos joogasta on tullut hyvä olo, se pitää tietenkin käännyttäjien mukaan lopettaa jotta sitä hyvää oloa ei enää saa muusta kun kristinuskosta. Vert. ennen muinoin suomalaiset uskoivat omiin jumaliinsa, käännytystyön seurauksena ani harva enää uskoo/tietää mitään vanhoista suomalaisista uskonnoista, mikä on minusta sääli. Varmasti sama Intiassa, pitää unohtaa kaikki vanha ja saa uskoa vain raamattuun...
Ja on tosiaan "hauskaa" että kristinusko pelottelee ihmisiä. En yhtään ihmettele itämaisten uskontojen kiinnostusta länsimaissa, niissä kun painotetaan enemmän hyvää oloa saatanalla pelottelun sijasta.
Ja se toimii hyvin, jos elää elämänsä niin ettei vahingoita muita, niin elää hyvää elämää. Jos saa illalla painaa päänsä tyynyyn kun on elänyt sellaisen päivän ettei huono omatunto vaivaa, nukkuu hyvin ja herää virkeänä seuraavaan aamuun.
Uskon että normaali ihminen pystyy tuohon ilman että pitää hakata raamatulla päähän ja uhkailla helvetillä.
Kristinuskossa en pidä siitäkään että aina voi katua ja saa anteeksi. Moni väkivaltainen päihteidenkäyttäjä murhaaja löytää uskon ja kappas "ihanaa kun tietää että jeesus rakastaa mua!". Ihan vilpittömästi olen sitä mieltä että se huume vaihtuu vain toiseen. Sitten voi "jumalan lähettinä" tuomita toiset, sanotaan nyt vaikka homot, koska ne elää niin syntistä elää jne. Tehokkaampaa (ja paljon vaikeampaa ja enemmän itsetuntoa vaativampaa!) olisi opetella tuntemaan oma itsensä, miettimään mikä meni pieleen ja oppia hallitsemaan se oma mieli, tehdä itsestä niin vahva että ei enää ota päihteitä ja hillitsee väkivallan tunteensa, ILMAN ulkopuolista(=jumalan) apua.
Moni uskovainen syyllistyy ylpeyteen, siihen että pitää itseään muita parempana. Ihminen joka on sujut itsensä kanssa, ei koe tarvetta verrata itseään muihin, hyvin tärkeä ominaisuus joka monille vaikea, miltein mahdoton oppia.
Tyhmä vetää taas pedofiilipapit esiin, mutta tuossa juuri on se juttu: asia on jatkunut vuosikymmeniä ja siitä moni tiennyt, mutta asiaan ei ole puututtu. Nuokin varmaan katuneet ja saanet ripissä anteeksi jne.
Ihmisen pitäisi elää niin, ettei hän vahngoita muita, eli sen oman mielen pitäisi estää ettei kajoa pikkupoikiin. Ja sen oman mielen pitäisi pakottaa kertomaan poliisille jos näkee jotain tuollaista tapahtuvan. idea on juuri siinä mitä moni äiti opettaa lapselleen: mene nukkumaan puhtaalla omallatunnolla, tuon kun muistaa elämä on helppoa ja itsetunto vahva eikä tarvitse uskontoa tm. pönkittämää omaa itsetuntoaan.
Puhut intialaisista jotka ovat kääntyneet (=käännytetty) kristinuskoon, en ottaisi heitä esimerkiksi. Käännytystyötä kun tehdään, niin siinä on tärkeää että ihmiset omat vanhat uskomukset kitketään pois. Jos joogasta on tullut hyvä olo, se pitää tietenkin käännyttäjien mukaan lopettaa jotta sitä hyvää oloa ei enää saa muusta kun kristinuskosta. Vert. ennen muinoin suomalaiset uskoivat omiin jumaliinsa, käännytystyön seurauksena ani harva enää uskoo/tietää mitään vanhoista suomalaisista uskonnoista, mikä on minusta sääli. Varmasti sama Intiassa, pitää unohtaa kaikki vanha ja saa uskoa vain raamattuun...
Ja on tosiaan "hauskaa" että kristinusko pelottelee ihmisiä. En yhtään ihmettele itämaisten uskontojen kiinnostusta länsimaissa, niissä kun painotetaan enemmän hyvää oloa saatanalla pelottelun sijasta.
Ja se toimii hyvin, jos elää elämänsä niin ettei vahingoita muita, niin elää hyvää elämää. Jos saa illalla painaa päänsä tyynyyn kun on elänyt sellaisen päivän ettei huono omatunto vaivaa, nukkuu hyvin ja herää virkeänä seuraavaan aamuun.
Uskon että normaali ihminen pystyy tuohon ilman että pitää hakata raamatulla päähän ja uhkailla helvetillä.
Kristinuskossa en pidä siitäkään että aina voi katua ja saa anteeksi. Moni väkivaltainen päihteidenkäyttäjä murhaaja löytää uskon ja kappas "ihanaa kun tietää että jeesus rakastaa mua!". Ihan vilpittömästi olen sitä mieltä että se huume vaihtuu vain toiseen. Sitten voi "jumalan lähettinä" tuomita toiset, sanotaan nyt vaikka homot, koska ne elää niin syntistä elää jne. Tehokkaampaa (ja paljon vaikeampaa ja enemmän itsetuntoa vaativampaa!) olisi opetella tuntemaan oma itsensä, miettimään mikä meni pieleen ja oppia hallitsemaan se oma mieli, tehdä itsestä niin vahva että ei enää ota päihteitä ja hillitsee väkivallan tunteensa, ILMAN ulkopuolista(=jumalan) apua.Moni uskovainen syyllistyy ylpeyteen, siihen että pitää itseään muita parempana. Ihminen joka on sujut itsensä kanssa, ei koe tarvetta verrata itseään muihin, hyvin tärkeä ominaisuus joka monille vaikea, miltein mahdoton oppia.
Tyhmä vetää taas pedofiilipapit esiin, mutta tuossa juuri on se juttu: asia on jatkunut vuosikymmeniä ja siitä moni tiennyt, mutta asiaan ei ole puututtu. Nuokin varmaan katuneet ja saanet ripissä anteeksi jne.
Ihmisen pitäisi elää niin, ettei hän vahngoita muita, eli sen oman mielen pitäisi estää ettei kajoa pikkupoikiin. Ja sen oman mielen pitäisi pakottaa kertomaan poliisille jos näkee jotain tuollaista tapahtuvan. idea on juuri siinä mitä moni äiti opettaa lapselleen: mene nukkumaan puhtaalla omallatunnolla, tuon kun muistaa elämä on helppoa ja itsetunto vahva eikä tarvitse uskontoa tm. pönkittämää omaa itsetuntoaan.
tähän ketjuun kun luin tämän.
Kristinuskosta ja sen uhkailuista poiketen moni uskontosuunta uskoo ettei saatanaa ole olemassakaan, eikä demoneitakaan. Ihminen luo oman todellisuutensa vetovoiman lain avulla, eli sitä mitä ajattelee jatkuvasti, myös saa. Jos koko ajan kohkaa demoneista ja pirusta niin alitajunta sellaiset voi kehittää. Moni, joka näkee vain enkeleitä ja opashenkiä, ajattelevat vain posiiivisia ja rakkaudellisia ajatuksia ja ovat aivan turvassa. Mitään pahoja henkivaltoja ei ole olemassa, henkimaailma toimittaa sitä mitä ihminen itse kutsuu
Itse seurustelen enkeiden kanssa ja mistään pahoista henkivalloista ei ole kyse, vaan jumalan suojeluksesta ja rakkaudesta.Olen kovin pahoillani siitä miten peklko ja epäluulo saavat ihmisen pelkäämään, tuomitsemaan ja näkemään maailman negatiiisen "paholaisen" houkutuksena.
Mites sinä selität nämä demoniset voimat? Kyllähän pahoja henkiä on olemassa. Onko se alitajunnan tuotetta?
Jos, niin eikö loogisesti ajatellen myös enkelit ole alitajunnan tuotteita?
Ja loogisesti jälleen: koko elämä on vain oman alitajunnan ja vetovoiman tuotetta? Mitään ei oikesti ole olemassakaan?
Seuraan siis vain päättelyketjuasi...
Kundaliinienergia on samaa voimaa kuin elämänenergia, ihan sitä millä lapset itsee nälkäänsä tai mitä tarvitaan kun niitä lapsia tehdään. En ole mikään itämaan hihhuli, mutta ihmisessä on noita energioita, ne on ihan sitä ettei ole kuollut. Jos paholaisia ja käärmevoimia haluat etsiä niin ne on ihan muualla kuin joogassa tai kundaliinissa. Mut tää on just tätä ulkoluettua aivopesumössöä. Sitä totuuttakaan kun kukaan ihminen ei tiedä- uskoa voit valitsemaasi lausuttuun tai kirjoitettuun sanaan, muttei sekään tee siitä absoluuttista totuutta. Hiukan nöyryyttä elämään ap niin pääset ehkä lähemmäksi OMAA totuuttasi. Ja kokeilepa piruuttaan joskus vaikka kundaliinimeditaatiota. Opiskeluaikana kokeileilin, ei taitais sun kuntos riittää:D
Kundaliinienergia on demonivoimaa. Lue Raamattua nii tiedät!
Kundaliinienergia on demonivoimaa. Lue Raamattua nii tiedät!
henkimaailmasta demonit eivät tule, vaan ne tulevat ihmisestä itsestään. Tätä on kovin vaikea selittää. Ihminen kun koostuu kolmesta osasta, tietoinen mieli (ego), alitajunta, ja korkeampi minä (sielu).
Henkimaailmassa on henkipopulaa, joka voi ottaa yhteyttä tiettyihin herkkiin ihmisiin. Siitä ihmisestä (ja sen egosta ja alitajunnasta) on kiinni se miten sen kontaktin tulkitsee.
Eli esimerkiksi minulle enkelinä esittäytyvä, hyvän lähettiläs, voi jollekin muulle esittäytyä ihan muuna, ja se johtuu silloin vastaanottajasta itsestään. Ei siis siitä enkelistä, joka on vain tietty neutraali entiteetti, vaan siitä vastaanottajasta.
Moni "riivattu" tai "demonin vallassa" oleva on usein skotsofreenikko jota ei ole diagnosoitu, ja joka on herkkä aistimaan toisten enrgioita. elää tavallaan kahden maailman välissä ja menee itsekin sekaisin siitä, mikä viesti tulee mistäkin tietoisuuden tasolta.
Eli tietyllä tavalla - ymmärrän siis jos tätä päättelyketjua on vaikea seurata - pahoja demoneita ei ole, ellei itse tuo sitä lisäystä tulkintaansa mukaan. Demoni on siis se pahuus (ei konreettinen pahuus vaan ns. käsitteellinen pahuus) joka ihmisessä itsessään valmiiksi voi olla. Ja siitä voi päästä eroon hoitamalla itse itseään, elämällä sopusoinnussa karman lain mukaisesti ja tekemällä kanssaihmisille hyvää.
Tiedän useita ns henkisen tien kulkijoita, jotka ensin ovat saattaneet saada yhteyttä negatiivisiin "voimiin" ja sen jälkeen kun ovat eheyttäneet ja parantaneet itsensä niin tällaista ei ole enää esiintynyt. Eli kuten sanottu, omalla vetovoiman lailla vetää puoleensa sitä mihin uskoo tai mitä pelkää.
vastaatko sinä minun kysymykseeni viestissä 32.
anteeksi, unohtui viittaus. Ja ymmärrän jos on sekava vastaus :)
Kommunismissakin kerrottiin "totuuksia" vapaan maailman menosta. Eihän se nyt sovi että joku pitäisi kilpailevaa systeemiä hyvänä saati sitten jumanskekkuli parempana. Sen estämiseksi pitää olla selityssysteemi jolla se kilpailija saadaan näyttämään niin pahalta että pelostakin pitää pysyä poissa.
Se ei taas haittaa yhtään vaikka selityssysteemi olisi todella paska ja vuotaisi kuin seula. Varsinkaan uskonnoissa, joiden seuraajat ovat jo heti kerhoon liittyessään tehneet sopimuksen että uskovat kaiken aivopesun mitä vastaan tulee.
kammottavaa tekstiä