Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässäpä uusi ja päivitetty yhteeneveto

26.03.2012 |

Poistin ne, jotka eivät oo tammikuun jälkeen kirjoitelleet ollenkaan. Toivottavasti ekj78 vielä jostain löytyy tähän pinoon. Ja muutkin saavat tietenkin tulla takaisin, jos haluavat! =) Ainakin minun puolestani.

Tein tämän vähän uuteen muotoon, kun meitä ei ainakaan nyt ole kuin muutama. Korjatkaa, jos tuli joku virhe teidän omiin tietoihin.

Derrick

lähtöpaino: 72 kg

tavoitepaino: 62 kg

paino nyt: 67,5 kg

pudotus yhteensä: 4,5 kg

pituus: 176 cm

bmi: 21,7

ekj78

lähtöpaino: 74,8 kg

tavoitepaino: 64 kg

paino nyt: 74,6 kg

pudotus yhteensä: 0,2 kg

pituus: 170 cm

bmi: 25,8

Meerilotta

lähtöpaino: 65 kg

tavoitepaino: 55 kg

paino nyt: 59,7 kg

pudotus yhteensä: 5,3 kg kg

pituus: 163 cm cm

bmi: 22,5

pihlajanmarja80

lähtöpaino: 75,5 kg

tavoitepaino: 66 kg

paino nyt: 73 kg

pudotus yhteensä: 2,5 kg

pituus: 170 cm

bmi: 25,3

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meerilotalle onnittelut mahtavista miinuksista - ja kuudenkympin alituksesta!

Ja Derrickilläkin oli hyvin pudonnut. Sepä motivoi itsekin jatkamaan, kun olen kuitenkin vähän jäljessä. Meni se tammikuu ihmetellessä.

Mullakin on nyt yksi raja rikottu, kun tuli kilo miinusta viime viikkoon. Painoa on nyt 72 kg ja se tarkoittaa, että olen juuri ja juuri normaalipainon puolella. Vyötäröltäkin on lähtenyt kolmisen senttiä muutamassa viikossa. Nyt olen ollut oikeastaan herkuitta, mutta pääsiäisen jälkeen aion sallia joitain herkkuja kerran viikossa tai kahdessa. Mutta karkkia ei kyllä edelleenkään. Helpompi olla kokonaan ilman. Mieluummin syön kesällä vaikka jäätelöä.

Miten muilla?

Vierailija
2/2 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilo on hieno tulos ja normaalipainoisena on mahtava jatkaa! Eikä se senttienkään menetys kauhean kurjaa ole, kohta pääsee ostamaan uusia vaatteita ;)

Kun edellisen kerran laihdutin, vedin herkkuna kevytjäätelöä. Siinä oli tosi paljon vähemmän kaloreita. Nyt olen vaihtanut karkit ja suklaat tummaan suklaaseen ja lakuun, aika hyvin nekin ovat tyydyttäneet makeanhimon. Sen olen huomannut, etten pysty syömään esim. vaaleaa pastaa, sillä se ei pidä nälkää vaan tunnin kuluttua tekisi mieli syödä entistä enemmän.

Mua harmittaa nyt etten mitannut itseäni ennen laihdutusta, ainakin vatsa oli niin turvoksissa etten varmaan edes halunnut. Vieläkin sitä pömppöä on, samoin kahvat, mutta huomattavasti pienemmät. Eli riittää motivaatiota viimeisiin kiloihin ja salitreeniin.

Mulla meni viime viikonloppu kakuilla ja karkeilla mässäilyksi, ja paino nousikin 400 g perjantain 67,2:sta. Näkyy muuten herkut myös naamassa :(

Mutta sitten repäisin ja kävin hakemassa nutriletteja, ja maanantaista olen sitten nutrannut. Nyt on lähtenyt 1,3 kiloa! Tuntuu loistavalta (ja nälkäiseltä), ajattelin vetää viikonloppuun asti ja palata sitten taas normaaliruokaan. Jotenkin kuvittelin, että kaikki nesteet on jo hävinneet muutenkin niukalla ruokavaliolla, vaan niin vain johonkin humpsahti kahdessa päivässä yli kilo.

Eli tänä aamuna 66,3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä