Twilight-leffa oli todella surkea!
Katsoin ehkä 20 minuuttia sitä, enkä voinut enempää katsoa. Surkeaa näyttelemistä, etenkin Bellaa esittänyt pikkulesbo oli katastrofaalisen surkea: näytteleminen koostui lähinnä silmien räpyttelystä ja alahuulen roikottamisesta. Ai niin, ja Jacobin esittäjä on homo, eikö totta? Homotutkani nimittäin räjähti, kun tuli kuvaan.
Kommentit (34)
ihan vaan teini"hömppää"ja ihkutusta. Mutta oli kyllä aivan kä-sit-tä-mät-tömän paska. ärsyttävä leikkaus, huonoa näyttelemistä (just etenkin toi bella, allekirjoitan täysin ap:n huulen roikottamisen).. sietämätöntä. Huh huh.
Varsinkin tuossa eka elokuvassa, "Bella" on tosi surkea, tai surkeasti näytelty, miten se nyt sanotaan oikein. Itse ehkä en niin edes ajatellut, kun enemmän vaan vertaa kirjaa ja elokuvaa :D Ja katselee Edwardia, ja oi, myöhemmissä elokuvissa Jacobin vatsalihaksia.. :D
Houkutukseen. Tajusin kyllä että ihan shittiähän tää on mutta silti tykkäsin. Parhaiten siitä leffasta on jääny mieleen se hetki kun Bella näkee Edwardin ekaa kertaa. Siinä oli jotakin samaa tunnetta kun aikanaan tapasin mieheni ekaa kertaa. =)
Ekan leffan innoittamana menin katsomaan siskoni kanssa leffateatteriin Twilight - Uusikuu (se toinen osa jos joku ei tiedä). En edes muistanut koko Jacobia mutta kun jäbä vetäs paidan pois... Uuu-la-laa mitkä vatsalihakset. Vielä kun näin sen kohdan missä Bella ja Jacob tapaavat sateessa ja Jacob on leikkauttanut hiuksensa, olin täysin myyty. Uskomaton vartalo. Siskoni tykästyi myös täysillä.
Sen jälkeen olen katsonut jokaisen leffan. Ja nyt olen tilannut kaikki ilmestyneet osat kotiin..
tv. Nainen 35v ja Taylor Lautner-fani kympillä
mutta tuskastun itsekin kun yritän katsoa niitä elokuvia. Ei vain pysty, ei tuollainen teinivampyyri-pelleily iske.
kun yhteen pieneen viestiin saa lesbot ja homot ahdettua.
Sä et vaan tavoittanut sitä pakahduttavaa kaipuuta, mikä Bellan ja Edwardin välillä tuossa vaiheessa on, aaah... :)))
t. Aikuinen nainen ja Twilight-fani :D
mutta en tajunnut, että Twilight olisi noin huono. No, ehkä ei ole reilua verrata Oscar-voittaja Paquinia Kristen Stewartiin...
ap
Sä et vaan tavoittanut sitä pakahduttavaa kaipuuta, mikä Bellan ja Edwardin välillä tuossa vaiheessa on, aaah... :)))
Mutta tuleeko se kaipuu sitten paremmin esille niissä kirjoissa?
ap
leffa, vaikka kieltämättä pääosan esittäjä ei nyt aivan loistanut näyttelijäntaidoillaan. Ehkä tässä ei nyt mitään Oscar-taidenautintoa haettukaan :D.
Mä en tavoittanut sitä pakahduttavaa kaipuuta ... näytti enemmän omituiselta naaman nykimiseltä ja mulkoilulta.
kun vertaa niihin jälkimmäisiin. Mutta mä siis tykkään niistä kaikista ja kirjoistakin.
Moneen otteeseen on luettu/nähty.
Ai niin, ja Jacobin esittäjä on homo, eikö totta? Homotutkani nimittäin räjähti, kun tuli kuvaan.
Ei aavistustakaan.
Mutta aikalailla mentiin leffassa by the book, jos oikein muistan. Outojahan nuo teemat tietysti ovat yleisesti ottaen, fyysisen "kuolemattomuuden" ajatuksineen.
Formaldehydinhuuruisia ja hurmeisia, etten sanoisi. ;)
mutta todellakin se Bella... En tiedä kuuluuko rooliin vai onko hän oikeasti sellainen, mutta kumman myrtsi koko ajan! :O Vaikka todistelee rakkauttaan, niin naama on hapan samalla. Ei ole uskottavaa kun ei juuri hymyä naamalla näy vaikka on NIIN rakastunut. Edwardissa ei mitään vikaa.
mutta alkukielellä (suomennos tökki jotenkin) luetut hekumat auttoivat ehkä elokuvien pakahduttavuuden löytämisessä ;D
True Blood on ihan eri luokkaa toki, aivan loistava oikeasti. Twilight on huttua, mutta ihanaa ah niin kaunista ja surumielisen ihanaa..
T. Aikuinen nainen
ap
sänkykohtauksessa. :D
Eipä tuo mikään erityisen hyvä leffa ole, mutta jotenkin tuo kauhea pakahtunut tunne välittyy ainakin minulle.
mutta alkukielellä (suomennos tökki jotenkin) luetut hekumat auttoivat ehkä elokuvien pakahduttavuuden löytämisessä ;D
True Blood on ihan eri luokkaa toki, aivan loistava oikeasti. Twilight on huttua, mutta ihanaa ah niin kaunista ja surumielisen ihanaa..
T. Aikuinen nainen
ap
Vai onko joku sitä mieltä? :o
Jossain oli, että Houkutuksen ikäraja olis 15 ja se tokan osan 11 ja lopuille ei ilmoitettu ikärajaa ensinkään.
Toisessa paikassa Aamunkoin ikäraja oli 12 ja muiden 13...
Eli?
Jotain siltä väliltä vai? XD
Rupesin vaan kaivelemaan, kun 9v tyttö kertoi kaverinsa olevan ihan lääpällään ko. leffoihin ja kysyi multa, että mitä leffoja ne on. Enkä siis viisastunut oikeastaan ollenkaan :D
sänkykohtauksessa. :D
Eipä tuo mikään erityisen hyvä leffa ole, mutta jotenkin tuo kauhea pakahtunut tunne välittyy ainakin minulle.
Kyllä mulla ainakin pakahdukset meni perille :D.
englanniksi. On niin paljon parempia kuin suomeksi (olen siis lukenut osittain suomeksikin). En tykkää myöskään True Bloodista suomeksi, englanniksi paljon parempi sekin. Mutta noitahan ei voi mitenkään verrata keskenään. Muuta yhteistä ei ole kuin vampyyrit, eikä niilläkään ole mitään yhteistä noissa eri tarinoissa :D
Hömppää kyllä, mutta arjen keskelle juuri sitä "ainot narikkaan" hömppää..
T. Aikuinen nainen
ap
Vai onko joku sitä mieltä? :o
True Blood -kirjat eivät ole kummoisia. TV-sarja on toteutettu huomattavasti paremmin, tosin viimeisin kausi ei ollut enää niin hyvä kuin aikaisemmat. Mutta Sookie ja Eric... HOT.
ap
vai nimenomaan Robert Pattison? Minusta Pattison oli vähän puiseva, mutta jostain syystä vampyyrinesittäjät aina ovat, esim. myös Bill True Bloodissa.
ap