Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko itse koskaan pettänyt?

Vierailija
17.03.2012 |

Jos olet, minkä luulet olleen syyn? Jäitkö kiinni tai kerroitko itse kumppanillesi? Miten elämä jatkui sen jälkeen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 20 vuotta sitten nykyisen mieheni kanssa.

Vierailija
2/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla kerroin ja suhde jatkui/jatkuu edelleen hyvänä. Tästä aikaa 10 v eikä mies ole asiaan palannut, ihana mies. =)

Nyt vähän aikaa sitten toisen kerran, en ole kertonut enkä kerro. =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana silloista poikaystävääni, joka oli myös 15. Pussailin toisen pojan kanssa asuntovaunussa, iik!

Vierailija
4/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, minkä luulet olleen syyn? Jäitkö kiinni tai kerroitko itse kumppanillesi? Miten elämä jatkui sen jälkeen?

Olen pettänyt kerran elämässäni ja silloinkin nykyistä miestäni. Nykyisin meillä on kolme lasta ja olemme naimisissa.

Syitä oli monia.

- halusin kovasti lasta, mutta elämäntilanteemme oli sellainen, että emme voineet sitä tehdä. Mies kenen kanssa petin miestäni oli perheellinen. Ehkä alitajuisesti se vaikutti?

- oma mieheni oli jättänyt minut kerran aikaisemmin, ihastuttuaan yhteen naiseen. Sekin varmasti alensi kynnystä pettämiseen

- minulla oli seksikokemuksia siinä vaiheessa elämääni vain muutaman miehen kanssa, kait se oli jotain kokeilunhaluakin

- mieheni oli paljon poissa. Hänellä oli sellainen harrastus, että emme juurikaan nähneet

- mieheni oli melko haluton seksiin. Sain aina vinkua ja läheskään aina en saanut. Se vain lisäsi omia haluja.

- mies kenen kanssa petin kertoi kaiken maailman säälitarinoita siitä kuinka oma vaimo petti häntä ja ei antanut hänelle koskaan seksiä

- mies kenen kanssa petin, uuvutti minut pyörryksiin. En ole liehiteltävissä, mutta tämä jaksoi ihan loputtomasti kehua, pommittaa ja piirittää, ei lopettanut vaikka pyysin monta kertaa, että haluan olla uskollinen miehelleni. (tämä harmittaa tosi paljon, että mies ei siinä vaiheessa perääntynyt kun ihan tosissani pyysin)

Kiinni jääminen

- en jäänyt periaatteessa kiinni, mutta en koskaan valehdellut miehelleni asiasta. Siis jos hän olisi kysynyt suoraan olenko häntä tämän miehen kanssa pettänyt (tiesi kyllä, että vietämme paljon aikaa yhdessä) niin olisin myöntänyt. En halunnut valehdella, enkä valehdellut, Jätin kertomatta. Mutta mies ei koskaan kysynyt mitään minulta ja kertoi kerran, että jos häntä kerran petettäisiin ja se ei toistuisi, niin hän ei haluaisi koskaan tietää. joten en sitä sitten erikseen koskaan kertonut.

Mutta sitten eräs yhteinen ystäväni kerran humalssa kertoi, että mieheni uskoo minun pettäneen häntä aikoinaan tuon miehen kanssa. (pettämisestä oli tässä vaiheessa jo 4vuotta aikaa) Soitin seuraavana aamuna heti miehelleni, että KYLLÄ hän on oikeassa olen pettänyt häntä silloin kun hän epäileekin. Voi että kun olo parani! Kyllä tuli niin paljon parempi olo, oli kauheaa kantaa salaisuutta mukanaan. Vaikka tiesikin, että mies ei halua tietää. No mies ei edes suuttunut. Hän oli hiljainen muutaman päivän, juttelimme asiasta, minä kerroin miksi. Mies kyseli hyvin vähän. Ja asia oli käsitelty. Kysyin joskus myöhemmin mieheltäni, että miksi hän ei suuttunut, eronnut tai ihan mitä vain? Mies sanoi, että ei ollut paljon varaa minulle suuttua kun itse oli aikoinaan minut tylysti jättänyt!

No elämä on jatkunut hyvin. Olemme siis yhdessä onnellisesti. Mitään pettämisiä ei ole lisää tullut, enkä usko, että tuleekaan. Meillä on kolme lasta ja seksielämä on ihan huippua :) en valita.

Vierailija
5/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kerralla kerroin ja suhde jatkui/jatkuu edelleen hyvänä. Tästä aikaa 10 v eikä mies ole asiaan palannut, ihana mies. =)

Miten suhde on jatkunut ja jatkuu hyvänä jos kerran juurikin taas petit?

Vierailija
6/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sitä on kiinnikin jääny, mut elämä jatkuu ihan normaalina.

Vierailija
7/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harrastanut seksiä toisen kanssa useamman kerran. Mieheni siis on ollut mukana :)

Vierailija
8/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useita kertoja. Se on jännittävää ja kivaa. Osalle olen jäänyt kiinni, osalle en, osalle olen kertonut itse.

Olen jaksanut vielä hetken avoliittoa tai seurustelusuhdetta, koska olen päässyt etääntymään miehestä, eikä pikkuasiat enää ole harmittaneet, enkä ole ottanut suhdetta niin vakavasti.

Nykyisessä suhteessani se on elinehto. Mieheni on kiltti, kultainen ja miehekäs, mutta tylsä. Rakastajani on naimisissa, tuhma, irstas ja rietas.

Vierailija
9/12 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoani. Parista kerrasta kuukaudessa aina lähes päivittäiseen tahtiin. Riippuu hieman yhteisistä aikatauluistamme kuinka usein ehdin ja jaksan. En ole jäänyt kiinni enkä varsinaisesti pelkää kiinnijäämistä koska niin kauan kuin ei käyttäydy epäilyttävästi (muuta sovittuja aikatauluja / viivy säännöllisesti "ylitöissä" / ole haluton seksiin puolison kanssa) tai ota tyhmiä riskejä (yhteisen lähipiirin naiminen / omassa kodissa touhuaminen) kiinnijääminen on todella epätodennäköistä.

Vierailija
10/12 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olemme sen jälkeen pystyneet jatkamaan avioliittoamme ilman että asia olisi sitä sotkenut.

Meillä on rakkautta ja asiat hyvin. Vielä vuosi sitten olisin voinut vannoa ettei asia toistu, mutta nyt olen rakastunut toiseen, itseäni 20 v vanhempaan mieheen ja hänen kanssaan hairahduin.

En uskalla ottaa riskiä, kestäisikö avioliittomme tätä toista kertaa joten en kerro. Tämä sattuu toki eniten minuun, meillä on aina ollut hyvä luottamus ja kaikki on kerrottu.

Rakastan kuitenkin miestäni enkä halua riskeerata tätä.

Vierailija
11/12 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olemme sen jälkeen pystyneet jatkamaan avioliittoamme ilman että asia olisi sitä sotkenut.

Meillä on rakkautta ja asiat hyvin. Vielä vuosi sitten olisin voinut vannoa ettei asia toistu, mutta nyt olen rakastunut toiseen, itseäni 20 v vanhempaan mieheen ja hänen kanssaan hairahduin.

En uskalla ottaa riskiä, kestäisikö avioliittomme tätä toista kertaa joten en kerro. Tämä sattuu toki eniten minuun, meillä on aina ollut hyvä luottamus ja kaikki on kerrottu.

Rakastan kuitenkin miestäni enkä halua riskeerata tätä.

Vierailija
12/12 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aion, kun tilaisuus tulee. Sen mies olisi ansainnut.