Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain kätilöksi :-)

Vierailija
25.03.2012 |

Toivottavasti pääsen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne hait? Minkä ikäinen olet? Minä olen suunnitellut, että haluaisin opiskella vielä kätilöksi tämän tutkinnon jälkeen (valmistun aineenopettajaksi, eikä hommat kiinnosta). Mietin, uskaltaisinko.

Mä olen aineenopettaja, jota ei hommat kiinnosta, kätilön työstä sen sijaan olen salaa haaveillut jo kauan, joten laiton hakupaperit vetämään. Luulisin ainakin pääsykokeeseen pääseväni, kun mulla on täydet lähtöpisteet... Ja jospa sitä tällä elämänkokemuksella pääsisi opiskelemaankin :)

Laitoinpa sitten heti eilen illalla hakemuksen menemään Tampereelle. :) Mulla on todistuspisteitä yhtä vaille täysi, pihkuran äikkä ei ollut niin vahva aine. :D Mä laitoin hakemuksen sisään jo ekana opiskeluvuonna näissä aineenopeopinnoissa, mutta en sitten mennytkään kokeisiin, kun ajattelin, että saattaahan tämä sittenkin olla mun juttu. Nyt olen todennut ettei ole. Jännittää kokeet pirusti! :)

Vierailija
2/5 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moisen vastuun kanssa. Pitäisi myös ommella revenneiä alapäitä ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne hait? Minkä ikäinen olet? Minä olen suunnitellut, että haluaisin opiskella vielä kätilöksi tämän tutkinnon jälkeen (valmistun aineenopettajaksi, eikä hommat kiinnosta). Mietin, uskaltaisinko.

Vierailija
4/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hai tarvitsee kätilöä?

Vierailija
5/5 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aineenopettaja, jota ei hommat kiinnosta, kätilön työstä sen sijaan olen salaa haaveillut jo kauan, joten laiton hakupaperit vetämään. Luulisin ainakin pääsykokeeseen pääseväni, kun mulla on täydet lähtöpisteet... Ja jospa sitä tällä elämänkokemuksella pääsisi opiskelemaankin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme