Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luojan kiitos Sini tippui!!

Vierailija
25.03.2012 |

Ei tarvitse enää vaivautua sitä naikkosta kuunnellessa/katsellessa.

Harvoin nähnyt yhtä kalsean ja tyhjäpäisen oloista ihistä ja tsiisus sitä "esiintymistä" lavalla *oks*!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälyili ympärilleen ja näytti tylsistyneeltä laulaessaan. Ja kuitenkin sanoi antaneensa "kaikkensa".

Vierailija
2/9 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koko ajan miettii, miltä näyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koko ajan miettii, miltä näyttää...

Itseänsäkin vissiin harmitti se kun koko ajan on puhuttu vain hänen ulkonäöstään.

Vierailija
4/9 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiselvästi ootte kateellisia koska se on kaunis, muttette voi hyväksyä sitä sen takia koska ette itse ole, ja koska se OIKEASTI osaa laulaa ja sillä on ainutlaatunen ääni ja se on kiltti. :) tippuis vaan kateelliset nirppanokat maailmasta!

Vierailija
5/9 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiselvästi ootte kateellisia koska se on kaunis, muttette voi hyväksyä sitä sen takia koska ette itse ole, ja koska se OIKEASTI osaa laulaa ja sillä on ainutlaatunen ääni ja se on kiltti. :) tippuis vaan kateelliset nirppanokat maailmasta!

Tunsin myötähäpeää kun se näytti niin epävarmalta ja "ahdistuneeltakin" siellä lavalla.

ohis

Vierailija
6/9 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viime viikolla satuin tv:n ääreen ja näin Sinin esiintymisen. Tunsin valtavaa myötähäpeää pelkästään, kun vertasin muiden esityksiin. Tyttö oli todella vaivaantunut lavalla, hypisteli korvakuuloketta lähes taukoamatta ja näytti siltä kuin jokin olisi pahasti vialla. Enkä ymmärrä tuota kehuttua ääntä. Kun se ei mielestäni ole kovin kummoinen.

En nähnyt Inan esitystä mutta olin kovasti sitä mieltä, että Sinin olisi kuulunut tippua. Ja niinpä tippui nyt. Harmi, kun en nähnyt esitystä.

Olen iloinen, että Suomessa ei pärjää pelkällä ulkonäöllä. On ihan sama, onko hän kiltti ja hyvännäköinen, jos taidot ei riitä.

Vierailija
7/9 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lauluääntä oliskin. Mulle on kaverit ja tutut monesti sanonut, että mene idolsiin kun sulla on niin hyvä ääni! Joo on se ihan hyvä, mutta ei mikään huippu ja tiedän, että mussa ei oo "sitä jotakin". Ja nyt on ikääkin jo se vuos kohta liikaa ;)

8

Vierailija
8/9 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmaankin aika ujo ja siksi vähän hermostuneen oloinen.

Vierailija
9/9 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmaankin aika ujo ja siksi vähän hermostuneen oloinen.

on vaikea heittäytyä hetkeen jos on liian ujo ja ajattelee kokoajan mitä muut ajattelee, voi olla liian älykäskin. Minusta kaunis tyttö ja kaunis ääni, varmasti kuullaan hänestä vielä kun saa ikää ja varmuutta lisää :)