Minkäikäisten lasten vanhemmille olet tällä hetkellä kateellinen?
Kommentit (11)
pirteinä ennen klo 9-10 ja puuhailevat lasten kanssa kaikkea kivaa. Ottavat siis vapaapäivistä kaiken irti.
Itse olen nyt niin väsynyt ja laiska välillä että makaan sängyssä puoleenpäivään ja sitten istun koneella. Ulkoillaan noin 30min ja huudetaan kotona kilpaa :/
pirteinä ennen klo 9-10 ja puuhailevat lasten kanssa kaikkea kivaa. Ottavat siis vapaapäivistä kaiken irti.
Itse olen nyt niin väsynyt ja laiska välillä että makaan sängyssä puoleenpäivään ja sitten istun koneella. Ulkoillaan noin 30min ja huudetaan kotona kilpaa :/
Mä en muuta haluaisikaan kuin nukkua viikonloppuna pitkään ja saada tehdä omia juttuja. En jaksaisi heti aamusta palvella jotakuta, vaihtaa vaippaa ja kuunnella kiljumista ja itkua.
ainokaisemme on kohta 2v ja tuntuu, että joka asia on niin kamalan hankalaa.
Lapsen kanssa pystyy jo kunnolla keskustelemaan vaikka mistä ("äiti, ollaanko me kaikki kehitytty apinoista jne" järkevää), pitemmätkin lentomatkat/istumiset hienoissa ravintoloissa menevät hienosti eli jaksaa keskittyä tilanteisiin aivan eri tavalla kuin esim. 1v sitten jne. Silti lapsi on vielä pieni lapsi joka haluaa tulla syliin, halaa ja on spontaani hellyydenosoituksissaan jne.
Jos nyt jotain vielä kaipaan niin ehkä sitä, että vessassa osaisi pyyhkiä isonkin hädän jälkeen itse ja iltaisin osaisi pestä hampaat itse. ;)
Tai no, vauva puuttuu, mutta olen täysin tietoinen, että vauvat on meidän perheessä tehty ja se aika on ohi. Ilman kaihoa siis.
Lasia on vielä kuitenkin 3-vuotiaasta aikuiseen asti. Kaikenikäisissä löytyy mukavia juttuja. Mutta myös yksilöitähän nämä ovat, eli ei palkan iän suhteen voi sanoa yhtään mitään.
Ah miten ihanaa olis hakea miehen kanssa pizzat, kattoa rauhassa joku leffa, harrastaa seksiä ja käydä vaikka sen jälkeen jossain, ihan kahdestaan.
Mut ei. Tässä sitä ollaan sikolätin keskellä, kohta syödään jauhelihakastiketta, leffan jos hakis niin se olis ehkä joku Pikkuoravat.. plääh.
joittenkin lapset ovat jo muuttaneet pois kotoa...
Ei niin hyvä päivä ja vkl takana.
Olen tyytyväinen omaan elämääni ja lapsiini. En ole muutenkaan kateellinen.
Mielestäni lapset on nyt oikein hyvässä iässä ; 2v ja 4v. Ei ole enää yöheräilyjä ja osaavat syödä ja pukea itse.
liikutun ja tulen haikeaksi pikkulapsista ja vauvoista. Tiedän, että oma lapsilukuni on täynnä ja nuorin täyttää jo 6. Vauvanikävä on vieläkin.