Lävistyksistä jää aivan kamalat jäljet
Tajuaakohan kaikki kun teettävät naamaansa reikiä, kuinka hirveät reiät niistä jää - pysyvästi.
Varsinkin ylähuulessa. Yök!
Kommentit (41)
ja miksi pitää tarkoituksella hankkia kamalia arpia, joiden poistamisesta saa pulittaa satoja ellei jopa tuhansia euroja?
Leikkausarpia ei voi verrata läväreihin. Yleensä leikkaukseen menoa ei voi itse päättää.Kauneuskäsityksiä on niin monenlaisia. Sinun ei ole se ainoa oikea.
Meinaatko että leikkausarpi ei rumenna, koska sen tuloon ei (välttämättä) voi itse vaikuttaa? :D
No fanaattisten av-mammojen mielestähän raskausarvetkin ja varmaan sektioarpikin vain kaunistaa, koska ne kertovat heidän nöpönenistään. Hrrr.
veto vaihtaa ihan täysin aihetta. No, miten vaan!
Ihme jeesustelua yhtäkkiä. Kyllä arpinen vatsa on ihan tautisen ruma, ja sekin on ihan omasta syystä hankittu. Vaikka kuinka olisi hätäsektio tehty, niin raskautuminen ja lapsen pitäminen oma valinta.
Taitaa ap olla aikamoinen röllykkäarpivatsa ;)
Valuuko vesi naamastasi sisään kun käyt suihkussa?
Saattaa olla että monen mielestä naamasi on ruma kuin perse.
Yllättäen täällä saattaa olla jokunen muukin kirjoittaja...
Vaikka en tosin laskisi niitä samaan kastiin läväreiden kanssa. On vähän eri asia puhua siitä, että joku hankkii tyhmyyksissään naamaansa reiän tai siitä, että joko lapsi leikataan ulos tai se kuolee.
ap
Valuuko vesi naamastasi sisään kun käyt suihkussa?
Saattaa olla että monen mielestä naamasi on ruma kuin perse.
Sulta ne siansieraimet sen sijaan taitaa löytyä, lössön sektio-raskausarpikropan lisäksi :)
En ole saanu otettua poiskaan, on meinaan ruman näköinen ilman korua.. Tuleekohan siitä ajan kanssa suht siisti...
lävistykset niin kuinn tatskatkin, kannattaisi tarkkaan miettiä:) Ainakin itseni kohdalla olisi kannattanut.
Yllättäen täällä saattaa olla jokunen muukin kirjoittaja...
Vaikka en tosin laskisi niitä samaan kastiin läväreiden kanssa. On vähän eri asia puhua siitä, että joku hankkii tyhmyyksissään naamaansa reiän tai siitä, että joko lapsi leikataan ulos tai se kuolee.
ap
Toinen millimetrin kokoinen ällötys, toinen kymmensenttinen kaunistus :)
kulmalävistyksestä. Mutta onneksi sen saa piilotettua kasvattamalla tuuheat kulmakarvat ;)
että ole päässyt ikinä lentokoneeseen ja naamasi päräyttää aina kaupan hälyt soimaan ;D
Heh, kyllä taitaa hiertää. Onko naamasi kovin pahan näköinen? Kysyvätkö lapset bussissa, että miksi ton tädin naama on noin reikäinen?
Sulta ne siansieraimet sen sijaan taitaa löytyä, lössön sektio-raskausarpikropan lisäksi :)
niin en ole ollut sektiossa. Ja mielestäni sektioarpikaan nyt varsinaisesti mikään kaunistus ole. Sen saamista nyt vain ei voi niin valita kuin jonkun tyhjänpäiväisen lävärin.
ap
että ole päässyt ikinä lentokoneeseen ja naamasi päräyttää aina kaupan hälyt soimaan ;D
Heh, kyllä taitaa hiertää. Onko naamasi kovin pahan näköinen? Kysyvätkö lapset bussissa, että miksi ton tädin naama on noin reikäinen?
Ainakaan ei luulla porsaaksi, lehmäksi tai niiden risteytykseksi. Tuttua sulle? ;)
Eikö v*tuta joka kerta kun tuuppaat reikääsi umpeen peitepuikolla?
Argumenteistasi päätellen tosin - saattaa olla, että olet reikääsi täysin syyntakeeton. Ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu.
Ainakaan ei luulla porsaaksi, lehmäksi tai niiden risteytykseksi. Tuttua sulle? ;)
vaikka se on kahdesti lävistetty. Navassa näkyy pieni jälki, mutteipä sitä tuolta raskausarpien seasta kukaan osaa etsiä! :D
Kauheeta, miten joku jaksaa pohtia näin mitätöntä asiaa, kyllä jkainen varmasti tietää tekojensa sauraukset.
Tajuaakohan kaikki kun teettävät naamaansa reikiä, kuinka hirveät reiät niistä jää - pysyvästi.
Varsinkin ylähuulessa. Yök!
Mutta vastataan nyt ihan tosissaan. Siinä kohtaa kun se lävistys otetaan, ei useinkaan ajatella miltä reikä näyttää kymmenen vuoden päästä kun korua ei enää ehkä halua pitää. Joillakin lävistysreikä jää isommaksi ja rumemmaksi kuin toisilla. Itsellä lävistetty napa, korvat ja huuli, ennen myös kieli. Kun korut ottaa pois, ei merkkejä juuri näy. Töissä en voi koruja kasvoissa käyttää, joten sen otan pois päiviksi. Kukaan ei ainakaan ole tullut sanomaan mitään (työkaverini tuntien sanoisivat jos hetkeäkään ihmettelisivät). Minun kohdallani arvet/reiät siis lähes näkymättömiä. Ikävää toki joa ap sinua vastaantulevien VALTAISAT lävistysarvet ahdistavat. Itse en ole sellaisia nähnyt. Enkä ole hetkeäkään lävistyksiäni katunut :)
reikä ei näy tai häiritse.
Olen nähnyt erittäin rumia ja ISOJA reikiä useilla ihmisillä. Ja useasti heitä ovat ne myös kaduttaneet.
Toivottavasti edes muutama lävistystä harkitseva lukee tämän ketjun ja miettii kaksi kertaa. On ikävää oppia kantapään kautta.
Mutta vastataan nyt ihan tosissaan. Siinä kohtaa kun se lävistys otetaan, ei useinkaan ajatella miltä reikä näyttää kymmenen vuoden päästä kun korua ei enää ehkä halua pitää. Joillakin lävistysreikä jää isommaksi ja rumemmaksi kuin toisilla. Itsellä lävistetty napa, korvat ja huuli, ennen myös kieli. Kun korut ottaa pois, ei merkkejä juuri näy. Töissä en voi koruja kasvoissa käyttää, joten sen otan pois päiviksi. Kukaan ei ainakaan ole tullut sanomaan mitään (työkaverini tuntien sanoisivat jos hetkeäkään ihmettelisivät). Minun kohdallani arvet/reiät siis lähes näkymättömiä. Ikävää toki joa ap sinua vastaantulevien VALTAISAT lävistysarvet ahdistavat. Itse en ole sellaisia nähnyt. Enkä ole hetkeäkään lävistyksiäni katunut :)
Minulla taas lävistysarvet sulautuu ihoon kivasti kun se on muutenkin epätasainen ja sottasen näköinen :D
Kulmassa on ollut lävistys eikä ne pienet pyöreät arvet harmita yhtään. Aika tarkkaan pitää katsoa että arpia huomaa. Eikä kyllä haittaa vaikka isompiakin arpia olisi naamassa.
Otin kulmakorun 15-vuotiaana, eihän sitä silloin miettinyt, että siitä jää arpi. Tarkoitus ei edes ollut ottaa korua pois, mutta kun se kasvoi ulos (n. 18 v). On siitä aika selvä arpi (nyt 24v.), mutta enemmän mua häiritsee ulkonäössäni ihan muut asiat kuin ne kaks pientä pistettä ("kraateria" :D), jotka hyvin saa meikillä piiloon jos siltä tuntuu, että ne tarvitsee piilottaa. Onhan se totta että lävistysarpi on "itseaiheutettu", mutta enemmän mua silti surettaisi vaikka aknen arvet jos mulla sellaisia olisi, onneks oon sellasilta säästyny. Enpä mä silti enää ottaisi lävistyksiä, kun kerran ihoni niitä hylkii. Ja tietysti esim. onnettomuuden sattuessa (jos jotain olisi osunut kasvoihin), lävistys olisi voinut repeytyessään tehdä ikävää jälkeä. Hassua silti, että joku näkee vaivaa toisten lävistysarvista, mutta murheensa kullakin...
Lävistyksiä on ollut useampi niin kulmassa, korvissa kuin nenässäkin. Kyllä ne huomaa jos läheltä alkaa tuijottamaan ja niitä etsimään, mutten itse huomaa niitä enkä usko niiden häiritsevän muitakaan. Ainut mistä jää näkyvämpi jälki on napalävistys mutta sitä en ole ottanut pois. Ja sen arpi on venynyt raskauksien takia, muuten varmaan olisi huomaamaton sekin.