av-provo Voicellakin
http://www.voice.fi/uutiset/ilmiot/qapua-loysin-mieheni-patjan-alta-moo…
Ei kai ne oikeasti luule naisten näin tyhmiä olevan?
Kommentit (18)
"äiti sun idioottipalstasi on voicellakin".
Näin meillä äipän palstailua arvostetaan:D
Jokuhan tekee myös nuo juttuvinkit iltapäivälehtiin jne. Kenen lie etu, olisikohan ihan Sanoma Magazinesin ;) Onneksi mainokset saa poistettua häiritsemästä.
on jo mielestäni kummallista, että joku keskustelupalstan aloitus tai tv-sarjan tapahtuma on nykyisin "uutinen", mutta ihan selkeä provokin.
Miksei toimittaja keksi satuja ihan itse? Välttyisi nettisurffailun vaivalta ja voisi keksiä niin hurjia juttuja, että tulisi varmasti monta klikkausta.
En ole klikannut sitä auki kertakaan jo siksi, että otsikko on niin tyhmä. Tekemällä yritetty tehdä jotain tosi hupaisaa ja legendaarista.
mutta jos tälle palstalle pitää saada näkyvyyttä ja mainostuloja, kannattaa varmaan yrittää ylittää uutiskynnys lehdissä, radiossa, missä vaan. Eikö tämä ole Sanoma Magazinesin ylläpitämä?
"Avausviesti vaikuttaa niin uskomattomalta, että se lienee pilke silmäkulmassa kirjoitettu"
No ai JAA, oikein lienee :D
"Kaikki eivät kuitenkaan ole mieltäneet sitä vitsiksi, sillä joidenkin tunteet ovat kuumentuneet oikeasti sitä lukiessa."
Mä kyllä olen aika varma, että iso osa noista tollokommenteistakin on provoja. Tosin, pelottavaa kyllä, kai niinkin tolloja ihmisiä löytyy, jotka eivät sitä provoaspektia tuosta tavoita.
Tämä palsta on jo niin provoilun läpäisemä, että tästä ei ole oikein mitään mieltä enää. Aluksi on varmaan sinällään hauska ajatus kirjoittaa jokin liioiteltu ja selkeästi humoristinen aloitus (onhan huumoriprovot ihan hauskoja usein) ja katsoa monellako ei huumorintaju riitä. Sitten hihitellään kun jotkut eivät tajua. Mutta entäs kun provoilu on jo enemmän normi kuin vakavissaan kirjoittaminen, ja ne "tosikotkin" on vain provoja jotka saavat puolestaan tyydytystä siitä, että jotkut luulevat heidän olevan oikeasti tosikkoja. Tulee assosiaatio noihin kamaliin mtv-kurasarjoihin, näihin näyteltyihin "tosi"-telkkareihin kuten Hills ym. Mä en ymmärrä miten kukaan jaksaa sellaisia katsella. Feikattu tosi-tv on oikein viihteen pohjasakkaa.
Munkin mielestä on aika huvittavaa, että jostain keskusteluketjuista tehdään "uutisia". Niin kuin joskus se narsissi-ketjukin... Mutta mikäs palstan provoilijoita voisikaan enempää inspiroida kuin mahdollisuus saada 15 minutes of fame omalla aloituksellaan :D
En ole koskaan tykännyt provoilusta ja vastaprovoilusta, se ei osoita mielestäni mitenkään älykkyyttä tai nokkeluutta. Ei ole myöskään sellaista huumoria, joka naurattaisi. Täällä siitä on tullut jo niin elämäntapa, että oikeata keskustelua saa hakea suurennuslasin kanssa.
"Avausviesti vaikuttaa niin uskomattomalta, että se lienee pilke silmäkulmassa kirjoitettu"
No ai JAA, oikein lienee :D
"Kaikki eivät kuitenkaan ole mieltäneet sitä vitsiksi, sillä joidenkin tunteet ovat kuumentuneet oikeasti sitä lukiessa."
Mä kyllä olen aika varma, että iso osa noista tollokommenteistakin on provoja. Tosin, pelottavaa kyllä, kai niinkin tolloja ihmisiä löytyy, jotka eivät sitä provoaspektia tuosta tavoita.
Tämä palsta on jo niin provoilun läpäisemä, että tästä ei ole oikein mitään mieltä enää. Aluksi on varmaan sinällään hauska ajatus kirjoittaa jokin liioiteltu ja selkeästi humoristinen aloitus (onhan huumoriprovot ihan hauskoja usein) ja katsoa monellako ei huumorintaju riitä. Sitten hihitellään kun jotkut eivät tajua. Mutta entäs kun provoilu on jo enemmän normi kuin vakavissaan kirjoittaminen, ja ne "tosikotkin" on vain provoja jotka saavat puolestaan tyydytystä siitä, että jotkut luulevat heidän olevan oikeasti tosikkoja. Tulee assosiaatio noihin kamaliin mtv-kurasarjoihin, näihin näyteltyihin "tosi"-telkkareihin kuten Hills ym. Mä en ymmärrä miten kukaan jaksaa sellaisia katsella. Feikattu tosi-tv on oikein viihteen pohjasakkaa.
Munkin mielestä on aika huvittavaa, että jostain keskusteluketjuista tehdään "uutisia". Niin kuin joskus se narsissi-ketjukin... Mutta mikäs palstan provoilijoita voisikaan enempää inspiroida kuin mahdollisuus saada 15 minutes of fame omalla aloituksellaan :D
En ole koskaan tykännyt provoilusta ja vastaprovoilusta, se ei osoita mielestäni mitenkään älykkyyttä tai nokkeluutta. Ei ole myöskään sellaista huumoria, joka naurattaisi. Täällä siitä on tullut jo niin elämäntapa, että oikeata keskustelua saa hakea suurennuslasin kanssa.
Niin on, jotenkin koko palstasta menee mielekkyys pikkuhiljaa. Ensin on se vaihe kun miettii, että mitäs tohon vastaamaan kun se on kuitenkin vaan provo. Alkaa kiinnittää huomiota aina ekana siihen, että feikkaakohan tämä kirjoittaja vai ei. Se provous on jotenkin niin määrittävä tekijä täällä. Jotkut sitten siirtyvät sille asteelle, että eivät enää välitä siitä onko jokin kirjoitus provo vai ei, vaan siirtyvät siihen feikkihöttömaailmaan, jossa ei ole mitään väliä sillä onko mikään totta. Kaikki on yhtä totta ja epötotta, ja siellä hötössä sitten lillutaan onnellisina.
Tuolla mtv-kura-assosiaatiolla tarkoitinkin just sitä, että se on samanlaista epämääräistä feikkihöttöä kuin nämä keskustelut täällä. Aika monia ihmisiä se tuntuu viihdyttävän, mä en vaan ymmärrä mitä mieltä siinä on.
Toivon, että vastassa olisi sittenkin joskus ihminen, jolla on oikeasti pohdiskeltavaa ja keskustelunhalua. Haluan yrittää lohduttaa tai kannustaa, hyvässä lykyssä jopa antaa neuvon josta on iloa. Voin laittaa itseni altiiksi, kertoa henkilökohtaisen kokemuksen. Enimäkseen on vain tosi turhauttavaa nähdä kerta toisensa jälkeen, että on jutellut tekaistulle tarinalle. En kerta kaikkiaan ymmärrä mitä niiden kirjoittajat saavat siitä itselleen.
Sinä päivänä kun kyynistyn liikaa, lopetan koko palstalla käymisen.
näkee, että nykyään joku vaan yrittää pitää sitä ylhäällä, syystä joka mulle ei nyt aukea ollenkaan.
näkee, että nykyään joku vaan yrittää pitää sitä ylhäällä, syystä joka mulle ei nyt aukea ollenkaan.
Ehkä ne on niin rakastuneita hassuun ketjuun eivätkä halua päästää siitä irti.
Tai sitten ovat provoiluaddikteja eivätkä siksi halua päästää ketjua alas, kun eivät saa tarvittavia adrenaliinejaan sitten.
eivät ole hauskoja, pelkästään aggressiivisia ja karkeita. Se mua häiritsee - mitä sillä halutaan saada?
eivät ole hauskoja, pelkästään aggressiivisia ja karkeita. Se mua häiritsee - mitä sillä halutaan saada?
Aiheena oli provoilijoiden lapsuus.
tarvetta mainostuloille. Se näyttää aika hyvältä, jos vauva-palstalla on yhtäkkiä kymmeniä tuhansia kävijöitä enemmän päivässä, ja sillä saa myytyä taas enemmän mainostilaa tältäkin sivulta. Siitä tässä on kyse, hyvä ap, ei kenenkään tyhmyydestä tai provoilusta.