Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret ja kännykät!

Vierailija
17.11.2005 |

Úutisissa oli että uusi koulukiusaamisen muoto on lähetellä ilkeitä viestejä kiusatulle. Tavallista myös että kiusatusta on otettu kamerakännykällä kuva ja sitä muokataan ja lähetetään internettiin. Surullista!

Katsokaa vanhemmat, joilla sen ikäisiä lapsia/nuoria, että eivät käytä kännyköitään kiusaamiseen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulunkäyntiavustaja. Työnkuvaani kuuluu olla vaihdellen eri luokissa (ihan tavallisia luokkia), minulla siis ei ole henk.koht. avustettavaa.

Jatkuvasti saa oppilaita kieltää räpläämästä kännykkää tuntien aikana. Pahimmilta olen suoraan takavarikoinnut kännykät tunnin ajaksi! Eikö näistä asioista puhuta kotona?

Myös niitä kuvia halutaan ottaa jatkuvasti...

Vierailija
2/5 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän näkee mm. amerikkalaisissa ohjelmissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta? Kyllä se vanhempien asenne paistaa läpi nuoristakin. Opettajia ei enää kunnioiteta, avustajasta nyt puhumattakaan.

Vanhempainilloissa kännykästä ja sen ongelmista puhutaan jatkuvasti, ja vanhemmat vähättelevät asiaa. Vedotaan opettajien ammattitaidottomuuteen ja siihen että opetus on tylsää. Kännykkä pitäisi sallia myös siksi, että lapsella olisi sosiaalista elämää ja että koulu ei saa rajoittaa kaikkea.

Uskomattomia juttuja ja asenteita!

Vierailija
4/5 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsitaan koulunkäyntiavustajat minimiin jne..

Vierailija
5/5 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolahdessa oli lukolliset kaapit jokaiselle.. Ei kyllä ollu juuri kännyjä siihen aikaan.