Mikä on parasta aviomiehessäsi?
Kommentit (7)
Mulla on ihana mies, viimeksi tänään kerroin hänen olevan maailman paras mies! Rakastan niiiiin paljon!
Hän hoivaa minua, jaksaa ymmärtää äärimmäisyyksiin saakka, tekee kotitöitä kun tarvitsee ja laittaa hirmu hyvää ruokaa. On aivan ihana lasten kanssa ja arvostaa mua tosi paljon.
En edes tiedä miten voisin olla hänelle riittävän hyvä, nytkin istun palstalla kun toinen itekseen katselee tv:tä.
niin paljon kuin haluan. Ei ole puutetta haleista tai pusuista!
-kiltti
-luotettava
-huomaavainen
-rauhallinen, kotona viihtyvä tapaus
-vihaa tappelua (ollaan oltu viisi vuotta yhdessä ja vain kerran ollaan tapeltu)
-todella pitkäpinnainen
Olemme olleet yhdessä jo yli 20 vuotta ja mieheni huumori jaksaa vieläkin yllättää..:-)
Osaa ajatella asioista monipuolisesti ja ymmärtää selitettäessä myös minun (ja muiden) näkökulman asiaan.
Toinen yhtä hyvä piirre miehessäni on, että hän täydentää minua juuri sopivasti. Siinä missä minä olen vilkkaampi, hän on rauhallinen, minä impulsiivinen, hän harkitsevainen, minä ailahtelevainen, hän tasainen.
Miehessä on paljon ärsyttäviäkin juttuja, mutta hänen kärsivällisyyttään elämää kohtaan täytyy ihailla. Vaikka mies olisi itse väsynyt, raivoissaan jne. niin silloinkin on aivan varma että pääsee siitä yli, asiat muuttuvat paremmaksi, mikään olennainen ei muutu jne.
Toiset ihmiset hyväksyy sellaisenaan, ei hauku eikä juoruile, löytää hyvät puolet. Minua on jaksanut vuodesta toiseen, vaikka epävakaana en ole helppo kumppani ollut.
hinkunut seksiä, saan olla siis aivan rauhassa ja pitää tavarani puhtaana.