Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ KUULUU LOTELLE??

17.11.2005 |

Olen käynyt viime aikoina täällä Vauva-lehden palstalla tosi laiskasti, mutta nyt oli pakko palailla kyselemään erään entisen kanssakuumeilijan kuulumisia. Onkohan nimimerkki Lotte vielä näillä main? Tietääkö kukaan mitä hänelle kuuluu? Jossain vaiheessa kirjoittelimme paljonkin ja siksi olisi kiva saada pitkästä aikaa yhteys häneen.

Seurailen tätä viestiketjua! Jos jollain on jotain tietoa Lotesta, niin vinkatkaa.

terkuin Nyytiäinen (entinen Maremyy)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muistatko minua, mutta minä ainakin muistan sinut? Jokos olet nyyttisi synnyttänyt?

Minäkin muistan Loten positiivisuuden ja viimeksi hänestä taisi kuulua kesällä 2004, kun hänelle tehtiin inssi yksityisellä? Silloin muistan hänen jääneen palstatauolle ja sen kooemmin hänestä ei ole kuulunut...

Vierailija
2/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muuten niin, että Lotte oli muuttamassa Suomeen ihan silloin palstataukonsa alkuvaiheilla?? Ellen ihan väärin muista, Lotte jäi palstatauolle toissa kesän alkumetreillä ja käväisi kuulumisiaan kertomassa joskus syksymmällä - vuosi sitten siis.

Lottea minä olen muistellut siksi että hänen kommenttinsa olivat kovin lohduttavia ja piristäviä silloin, kun kuukautiseni olivat toista viikkoa myöhässä, mutten silti ollut raskaana.

Maremyy, sinut minä ainakin muistan :-) Kertoilehan kuulumisiasi.

Minä hoivailen kotosalla 4½ kuukauden ikäistä poikaani. Vuoden ja neljän kuukauden yrittämisen jälkeen saimme hänet aluilleen. Isosisko on jo 3v9kk. Elämä on tällä hetkellä seesteistä, vaikka kaikenlaisia ylä- ja varsinkin alamäkiä tässä on viimeisen puolen vuoden aikana tullutkin koettua.

Joulunodotustunnelmia teille kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, minulle kuuluu tällä hetkellä hyvää. Vuoden ja seitsemän kuukauden itku ja hammasten kiristys palkittiin pienellä, täydellisellä poikavauvalla:) Poika sai alkunsa hormonituella, kun takana oli ne kolme surkeaa alkuraskauden keskenmenoa. Kierto oli viimeinen hormonihoitokierto. Tuon jälkeen oli tarkoitus jättää leikki sikseen ainakin joksikin aikaa. Toivo oli jo mennyt.

Raskaus sujui ihmeekseeni rauhallisin, onnellisin mielin. Olin etukäteen ajatellut, että jos raskaus joskus jatkuisi pidemmälle, olisin ihan kajahtanut huolesta. Toisin kävi - osasin nauttia ajasta. Poikamme syntyi 13.7. viikkoa ennen laskettua aikaa. Synnytys oli vaikea, mutta poika saatiin turvallisesti maailmaan. Itse olin kanttuvei jonkin aikaa synnytyksen jälkeen, mutta niin sieltä vain noustiin. Verenhukka oli valtaisa ja olin tarkkailussa kunnes viimein pääsin jaloilleni.

Ukkelimme on nyt nelikuinen topakka poika. Jokainen päivä on kasvun ja kehityksen ihmettä. Ja onnenkyyneliä. Tuntuu vieläkin niin uskomattomalta, että kaiken sen surun jälkeen meillä on sylissä oma lapsi. Lapsi jota en uskonut saavani syliin asti.

Ihanaa joulun odotusta teille molemmille! Olisi mukavaa lueskella myös sinun kuulumisesi MiaMik! ((halit))

Vierailija
4/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas kun aika on vierähtänyt... Olin tosiaan vuoden alusta 9 kuukauden palstatauolla ja ensimmäisenä tulin etsimään sinun, trustin ja piippulin kuulumisia :) Niin sitä vain joidenkin taistelut jää mieleen ja muistinkin sinun alkuraskauden keskenmenot. Niinkuin Hamu jo kyselikin, joko olette toista miettineet vai haluatteko rauhassa nauttia vain esikoisesta?

Meille on tässä tosiaan ehditty tehdä jo 4 IUI:ta ja kesäkuussa oli eka IVF, josta minun silmilläni tuli haamujen haamu, mutta menkathan sieltä tulla tupsahtivat. Pakkaseen ei jäänyt mitään. Nyt odottelemme toideen IVF:ään ja se on tammi-helmikuussa, riippuu vähän kierrostani ja silleen.

Nyt tässä hoitotauolla ajattelin taas kokeilla jotain ihan muuta ja olinkin eilen homeopaatilla. Ensi viikolla varailen aikaa shiatsuun ja joskos se vaikka auttaisi rentouttamaan minua ja ehkä raskaaksi tuleminenkin helpottuisi. Meistähän ei mitään vikaa ole löytynyt, mutta mulla on kierrot alkaneet heittelemäään (32-44). Homeopatiasta ja shiatsusta on kuulemma siihenkin apua ja silleen...

Vauvantuoksuisia päiviä teitin arkeenne ja nauttikaa nyt vauvasta, sillä kohta se on jo uhmaikäinen " ei-aina-niin-ihana" poitsu ;)

Vierailija
5/8 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee plasmat välillä ihan sekaisin....

Vierailija
6/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että vaihtoehtoisista hoidoista olisi teille apua. Kirjoittelinkin tuonne Annun vyöhisaloitukseen tuttavapariskunnastamme, joka sai loppuviimeeksi avun vyöhiksestä: heille tulla tupsahti kaksoset täysin luomusti, vaikka takana oli lähes kymmenen vuoden lapsettomuushoidot ja toivo oli mennyt. Minä uskon että vaihtoehtoisista hoidoista voi löytyä apu!

Täytyypä tulla useammin kurkkimaan teidän tuttujen kuulumisia. Odotusaikana kävin tosi harvakseltaan täällä ja silloinkin lähinnä odotuspuolella. Ja vauvan synnyttyä olen pyörinyt lähinnä Kotipihalla, jossa kirjoitan päiväkirjaa.

Toivon sinulle MiaMik kaikkea hyvää ja positiivisia tuulia hoitotauolle sekä mahdollisiin jatkohoitoihin! Jään kurkkimaan kuulumisiasi ja peukuttelemaan! Joulunodotusta myös Hamulle ja muille!

Nyytikki ja Ukkeli 4kk

PS: Olemme puhuneet pikkukakkosesta, mutta emme ole vielä tehneet asian eteen mitään. Tahdomme nyt keskittyä Ukkeliin. Sitten kun se hetki koittaa ja tunnemme olevamme valmiita, jäämme odottelemaan josko Luoja soisi meille uuden pienen ihmeen.

Vierailija
7/8 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin jäin kaipaamaan Lottea. Hänhän kirjoitteli aktiivisesti esim. club-30 pinoihin (joissa itse enimmäkseen kirjoittelen) ensin vauvakuumepalstalla ja sitten kun siirryttiin tälle puolelle. Lotte oli aina niin ystävällinen rohkaiseva ja tiesi paljon tutkimuksista ja hoidoista. Sitten hän yht' äkkiä katosi palstalla, eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään (siitä lienee jo yli vuosi), inssejä heille oli muistaakseni siinä vaiheessa tehty... Jäimme monet ihmettelemään asiaa ja puhuttiin hänestä club-30 livetapaamisessakin. Jossain Etelä-Euroopassahan (Välimeren rannalla käsittääkseni) hän asui miehensä kanssa.

Vierailija
8/8 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoittelin Loten kanssa lähinnä tuolla Vauvakuume-palstalla pari vuotta sitten (?). Jossain vaiheessa siirryin lähes kokonaan toiselle foorumille ja kävin täällä Vauva-lehden sivuilla vain harvakseltaan. Tämän syksyn aikana Lotte putkahti mieleeni, mutta en ole saanut tätä huhuiluviestiä aiemmin aikaiseksi. Olisi ihanaa kuulla hänestä jotain!

Toivottavasti joku olisi edelleen yhteyksissä Lotteen ja voisi välittää terveisemme hänelle! Se näissä nettiystävyyssuhteissa on hankalaa, että jos ei tajua ajoissa vaihtaa oikeita yhteystietoja, moni ihana ihminen voi kadota jäljettömiin:/

Jään odottelemaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme