Minkälaisia myönnytyksiä joudut tekemään parisuhteessasi
jotta se toimii?
Meillä mies juo kaljaa viikolla muutaman tölkin ja viikonloppuisin hiukan enemmän.Toivoisin ettei joisi mutta toisaalta ei se niin paljon häiritse että en hänen kanssaan olisi. Ja tuohan hän kaiken rahan taloon.
Kommentit (35)
Hoidan lapset, kodin ja olen viikot ainoa vanhempi miehen reissutyön takia. Mutta kaikkeen tottuu.
Mieheni inhoaa mattoja, minä rakastan. Kumpikaan ei jousta, joten kompromissina joka toisessa huoneessa on matto. Lisäksi muutenkaan en saa kodistani sen näköistä kuin haluaisin, sillä mies ei hyväksy esim. juuri ollenkaan tauluja seinille, hyvin harvoin uusia huonekaluja jne.
Itse aloitin pihtaamaan vuonna 2005.
isommat tulot, joten jonkin verran enemmän joudun vastaamaan menoistamme ja lainanlyhennyksistä jne.
Vastalahjaksi mies kyllä osallistuu paljon kodinhoitoon. Hänellä on vuorotyö, joten olen paljon viikonloppuja lasten kanssa. Toisaalta hän saa niistä taas vähän enemmän tuloja.
Joudun siivoamaan mieheni jälkiä, koska en jaksa aina häntä pyytää siivoamaan itse ja/tai hän siivoaisi kuitenkin puolihuolimattomasti. En halua myöskään olla nalkuttava ämmä, joten siistin sitten itse kaikessa rauhassa.
Joudun sietämään miehen ex-vaimon huoritteluja ja haukkumisia (ei suoraan minulle, mutta miehelle hän vaan jaksaa pilkata minua..hohhoijaa).
Olen liian monta kertaa kestänyt miehen juomisen aiheuttamia törttöilyjä, nyt ne on onneksi loppu, eli juominen on lopetettu täysin. Kamalia sanoja on mies minulle kännissä sanonut, tai en tiedä oliko niinkään kamalia oikeasti, mutta itse koin ne niin. Vanhoja, mutta ikäviä juttuja, jotka aiheuttavat edelleen epäluottamusta.
Mitähän muuta... Ei tule mieleen. Tuo juominen on ollut ja on se pahin juttu, olen esim. ihan paniikissa jos mies vaikka yöpyy toisessa kaupungissa pari yötä. Silloin aina mietin, että millaistahan elämä olisi sellaisen miehen kanssa, josta tietää 100% varmasti, että tämä tekee sitä ja tätä ja tulee huomenna kotiin klo 6. Tosin tämä palsta on opettanut, ettei sellaisia miehiä taida lainkaan olla...
En käytä itse kumpaakaan.
Isomman luokan myönnytys on se, että suostun omistamaan asuntomme sataprosenttisesti ja hoitamaan sen lainat ja muut menot yksin, koska mieheni ei halua aiemmasta henkilöhistoriastaan johtuen omistaa mitään, minkä voi menettää avioerossa tai ulosotossa.
Vastineeksi sain perheen, vaikka en voi itse saada lapsia.
Metsässä on voimassa maastoliikennelaki, jossa ei puhuta promilleista mitään. Metsän omistajan luvalla siellä saa ajella 16 täyttänyt mielin määrin. Näin ollen jos mönkijällä pinkaisee läpi oman ja naapurin omistaman metsän naapuriin, ei käsittääkseni riko mitään lakia, vaikka olisi vähän ottanutkin. Korjatkaa jos olen väärässä.
Metsässä on voimassa maastoliikennelaki, jossa ei puhuta promilleista mitään. Metsän omistajan luvalla siellä saa ajella 16 täyttänyt mielin määrin. Näin ollen jos mönkijällä pinkaisee läpi oman ja naapurin omistaman metsän naapuriin, ei käsittääkseni riko mitään lakia, vaikka olisi vähän ottanutkin. Korjatkaa jos olen väärässä.
että moottoroitua ajoneuvoa ei saa edes käynnistää kännissä. Tiedän erään, joka on menettänyt kotipihallaan ajokortin ja saanut tuomion rattijuopumuksesta, kun istui autossa ja auto kävi paikoillaan. Ei siis siinäkään ollut missään julkisella tiellä.
Joudun siivoamaan mieheni jälkiä, koska en jaksa aina häntä pyytää siivoamaan itse ja/tai hän siivoaisi kuitenkin puolihuolimattomasti. En halua myöskään olla nalkuttava ämmä, joten siistin sitten itse kaikessa rauhassa.
Joudun sietämään miehen ex-vaimon huoritteluja ja haukkumisia (ei suoraan minulle, mutta miehelle hän vaan jaksaa pilkata minua..hohhoijaa).
Olen liian monta kertaa kestänyt miehen juomisen aiheuttamia törttöilyjä, nyt ne on onneksi loppu, eli juominen on lopetettu täysin. Kamalia sanoja on mies minulle kännissä sanonut, tai en tiedä oliko niinkään kamalia oikeasti, mutta itse koin ne niin. Vanhoja, mutta ikäviä juttuja, jotka aiheuttavat edelleen epäluottamusta.
Mitähän muuta... Ei tule mieleen. Tuo juominen on ollut ja on se pahin juttu, olen esim. ihan paniikissa jos mies vaikka yöpyy toisessa kaupungissa pari yötä. Silloin aina mietin, että millaistahan elämä olisi sellaisen miehen kanssa, josta tietää 100% varmasti, että tämä tekee sitä ja tätä ja tulee huomenna kotiin klo 6. Tosin tämä palsta on opettanut, ettei sellaisia miehiä taida lainkaan olla...
rakkautta ja läheisyyttä yleensä aina kun sitä haluan. Mies huolehtii lapsista hyvin, vaihtaa vaipat ja tekee muut vastaavat hommat, joita minä en niin mielelläni tee. Mies tekee joka päivä ruoan ja tuo silloin tällöin aamiaisen sänkyyn. Seksiä saan aina kun haluan. Mies tekee kotitöitä, joskin yleensä vain pyydettäessä mutta tekeepähän kuitenkin. Mies osaa kaikki käytännön hommat, joita minä en osaa.
...tiellä, eikä kännissä missään muuallakaan.
Pimeässä metsässäkään
lähteä etsiskelemään metsämökissä kaljoittelevaa ukkelia.
Antamaan kakkosta
itse kyllä nautin tuosta kun mieheni haluaa tuota minulta. Mikä tuossa nyt pahaa on?
ole rakastamani miehen kanssa. Lapsen takia aion kuitenkin pysyä toistaiseksi naimisissa.
-Joudun teeskentelemään sosiaalista miehen kavereille ja suvulle. (En oikeasti välittäisi muista ihmisistä kuin perheestäni, omasta suvustani ja niistä muutamasta ystävästä, jotka ovat rinnallani kestäneet. Tämä johtuu monista syistä.)
- Olen luopunut muutamasta haaveestani miehen takia ja ansiosta. Hän sössi yhden unelmani puhumalla siitä selkäni takana ja pilasi minulta mahdollisuuteni toteuttaa se haave. Vai mitä mieltä olette? Palkkaisitteko sellaisen ihmisen töihin jonka aviomies tulee puhumaan hänen puolestaan? (Hän teki tuon minun tietämättä, kadun edelleen että sanoin tuosta unelmasta ääneen hänelle.)
No siinäpä nuo suurimmat. Sitten on niitä pienempiä kuten että harrastan seksiä silloin kun itseni ei varsinaisesti tekisi mielikään jne.
Mieheni on hyvä ihminen. Rauhallinen, ei ryyppää, on hyvä isä jne.