Siskoni on haukkunut juovuksissa miestäni EKSÄLLENI!
Asiat tuli ilmi, kun eksäni vastoin tapojaan soitti kysyäkseen kuulumisia. Olivat törmänneet siskoni kanssa baarissa ja siskoni oli jostain syystä kertonut hyvin henkilökohtaisia asioitamme ja puhunut miehestäni kriittisesti asioita, joita en todellakaan itse näe vikoina (esim. Olen usein viikonloppuisin yksin lasten kanssa, kun mies rakentaa taloamme). Siskoni on tapahtuneesta pahoillaan, mutta itse en tiedä mitä tekisin. Mieheni kanssa sisko tulee hyvin toimeen, enkä vielä ole miehen mieltä asialla pahentanut. Ärsyttävintä on, että ko. eksä on ex 10 vuoden takaa ja olemme olleet mieheni kanssa naimisissa 7 vuotta. Tippaakaan ei elämäni ja mieheni kuulu kyseiselle ihmiselle. Että minua raivostuttaa ja olen niin pettynyt siskooni :(
Kommentit (2)
tuntea ja sanoa... Sinuna en kyllä miehelle kertoisi mitään, tai olet vähän hullu, jos aiot pilata välit.
Minä olen ollut saman miehen kanssa 12 vuotta, joista 8 naimisissa. Siskon mies on edelleen kaveri 13 vuoden takaisen exäni kanssa ja hädin tuskin sietää miestäni. Takuuvarmasti käly myös haukkuu miestäni exälle.
Minkäs teet eikä se minulta ole pois.
Ihmisillä on oikeus mielipiteeseensä.