Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei lihava nainen! Älä käytä enää valkoisia legginsejä.

Vierailija
24.03.2012 |

Hyvää kevään jatkoa!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan piruuttanikin taidan kesän Suomi-lomalle pakata mukaan useammat leggingsit. Siinähän sitten silmänne vuotavat verta.

Vierailija
22/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jakelette näitä ohjeita, niin voisitteko olla täsmällisiä. Mitä tarkoittaa lihava? Minä olen 600 g ylipainoinen (tänä aamuna punnittu), saanko käyttää leggingsejä hameen alla? Valkoisia en omista, kylläkin mm. kukallisia ja raidallisia, monenvärisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kyylä! älä enään puutu toisten vaatteisiin, ellei pyydetä.

Vierailija
24/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,olen samaa mieltä,yleensäkkin lihavat,joita nykyään näkee yhä useammin,voisivat pukeutua todella peittävämmin,ja mikä kumma,juuri nuoret ylensyöneet äidit etusijalla??

Kadulla ei tarvii olla kuin kaksi lastenvau´nua rinnan,mistä ohi menet,vyörytään kun järkäleet hitaasti ettei vaan yhtään kaloria kulu.

Hei-katsokaa peiliin,katsokaa ja miettikää miltä näytätte,kai teillä silmät on??

Joskus tekisi mieli sanoa ihan suoraan sama asia,tuliskohan sammakoita perään.

Vierailija
25/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihava käytän. Ovat vieläpä pitsiset ja aika paksua materiaalia. Käytän niitä lyhyiden hameiden kanssa ( polvipituiset). Jalkani ovat rumat, joten ilman en voi hameita pitää. Mustat taas ovat liian kuumat ja talviset. Jos jonkun silmät eivät minua kestä muuten kuin säkissä, se on hänen ongelmansa. Laihdutan toki mutta BEDIn kanssa se ei ole helppoa. Vielä jouluna olin 20 kg laihempi, nyt on menossa kova ahmimiskausi.

kiinnitän paljon huomiota pukeutumiseen mutta en voi edes vaatteilla saada itseäni hoikaksi. Kyllä ne läskit näkyy, paitsi säkissä, jossa olen sitten se iso lihapulla. Olisi kiva saada järkeviä vinkkejä pukeutumiseen, se musta kun ei kadota niitä läskisiä jalkoja, vaikka kuinka luulet. Kyllä siskonikin antoi samankaltaisia vinkkejä, kunnes mentiin kauppaan ja sai valita itse minulle vaatteet. Sen jälkeen olenkin saanut aina kehuja ja kannustusta siitä, etten jämähdä musta säkki -linjalle. En pukeudu makkarankuoriin ja säkkejä vältän, opettelen kantaman läskini arvokkuudella, opettele sinä suvaitsevaisuutta.

Vierailija
26/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä että miksi pitää hame laittaa? Eikö voisi käyttää istuvia puuvilla tai pellavahousuja, jos kerran itsestäkin tuntuu että jalat ovat esittelykelvottomat? Väkisin pitää vaan saada laittaa lyhyt hame- mulle ei ole avautunut tämä asia.

Vierailija
27/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä ihme saa ihmiset kyttäämään toisten olemusta? Miten ne vieraat ihmiset voivat vaikuttaa niin paljon elämään? Eikö tosiaan ole muuta ajateltavaa tai tekemistä?? Jonkinlaisia traumoja pitää ihmisellä olla alitajunassa jos toisten olemus niin vaivaa. Normaalia on keskittyä omaan olemukseen ja ehkä vähän muiden läheistensä. Haluaisin tosiaan kuulla joltain psykologilta, mitä tälläisten ihmisten mielen takana on. Kirjoitustyylistä päätellen, ei ainakaan lähimmäisen rakkaudesta kumpuavaa huolta.

Vierailija
28/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin miettimässä mitä laittais päälle. Jos olisin lihava laittaisin ehdottomasti valkoiset leggarit, ihan sinun kiusaksesi ap. Voisin sinun vuoksesi käydä ihan varta vasten ostamassa.

Vierailija
29/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 08:39"]

Just olin miettimässä mitä laittais päälle. Jos olisin lihava laittaisin ehdottomasti valkoiset leggarit, ihan sinun kiusaksesi ap. Voisin sinun vuoksesi käydä ihan varta vasten ostamassa.

[/quote]

Pakko se on itekki käydä ostamassa ja käytän joka päivä JOS vaikka sattumalta ap:hen törmäisin!

Vierailija
30/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, painoindeksini on 27 eli olen ylipainoinen, ja ostin juuri viikonloppuna valkoiset leggingsit :D Ne on kesällä vaan ihanan keveät. Aion käyttää niitä pitkien tunikoiden kanssa, koska perse- ja reisiselluliittejani en välitä tiukoissa housuissa esitellä. Jalat minulla on kuitenkin aika hoikat muuten paitsi reisien yläosasta joten en usko olevani erityisen ällöttävä näky tunika + leggingsit yhdistelmässä.

Vierailija
31/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että minulla oli valkoiset legissit jo ennen kuin ap on syntynyt:-)

Vierailija
32/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli viesti jossa valitettiin mustista leggingseistä. Mistä väristä huomenna?

Vierailija
33/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 08:28"]

Saanko kysyä että miksi pitää hame laittaa? Eikö voisi käyttää istuvia puuvilla tai pellavahousuja, jos kerran itsestäkin tuntuu että jalat ovat esittelykelvottomat? Väkisin pitää vaan saada laittaa lyhyt hame- mulle ei ole avautunut tämä asia.

[/quote]

Oletko tosissasi sitä mieltä, että rumajalkaiset saavat liikkua kesähelteellä vain kuumissa pitkissä housuissa? Ja sitten varmaan paheksut, jos he hikoilevat?

Vierailija
34/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 10:35"]

[/quote]

Oletko tosissasi sitä mieltä, että rumajalkaiset saavat liikkua kesähelteellä vain kuumissa pitkissä housuissa? Ja sitten varmaan paheksut, jos he hikoilevat?

[/quote]

Ohkaset puuvilla housut eivät ole yhtään sen kuumemmat kuin tekokuitu leggarit tai puuvilla-sekoite kalsaritkaan.

Vierailija
35/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kaikki naiset valkoiset legginssit jalkaan! Näytänpähän minä paremmalta vierellänne.

Vierailija
36/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 10:35"]

[/quote]

[/quote]

Ohkaset puuvilla housut eivät ole yhtään sen kuumemmat kuin tekokuitu leggarit tai puuvilla-sekoite kalsaritkaan.

[/quote]

En pidä ohuista puuvillahousuista, NE ovat minusta tätimäisen näköisiä. Minusta lähes kuka tahansa näyttää paremmalta hameessa ja leggingseissä kuin niissä.

Vierailija
37/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänpäs. Ihan vaan sun kiusaksi. Ja ostan vielä kokoa liian pienet! :P Lällislää, et voi estää!!! :D

Vierailija
38/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 10:10"]

Eilen oli viesti jossa valitettiin mustista leggingseistä. Mistä väristä huomenna?

[/quote]

Varmaan harmaat? Eli huomenna sitten sen värisiä ostamaan:)

Vierailija
39/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:09"]

En pidä ohuista puuvillahousuista, NE ovat minusta tätimäisen näköisiä. Minusta lähes kuka tahansa näyttää paremmalta hameessa ja leggingseissä kuin niissä.

[/quote]

Näin on.

Vierailija
40/53 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

On olemassa myös maksimekkoja ja pitkiä hameita

T:hippiäiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä