Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei lihava nainen! Älä käytä enää valkoisia legginsejä.

Vierailija
24.03.2012 |

Hyvää kevään jatkoa!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää pliis KUKAAN käyttäkö valkoisia leggareita! Hyvää kevättä!

Vierailija
42/53 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 08:06"]

Kun jakelette näitä ohjeita, niin voisitteko olla täsmällisiä. Mitä tarkoittaa lihava? Minä olen 600 g ylipainoinen (tänä aamuna punnittu), saanko käyttää leggingsejä hameen alla? Valkoisia en omista, kylläkin mm. kukallisia ja raidallisia, monenvärisiä.

[/quote]

Palstan mukaan lihavan määritelmä on BMI yli 22. Eli taidat olla jotain 10 kg ylipainoinen. Roskiin vaan ne legginsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, olen kyllä samaa mieltä. Harvemmin lihaville sopii ylipäätään mitkään tiukat vetimet.

Vierailija
44/53 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 08:28"]

Saanko kysyä että miksi pitää hame laittaa? Eikö voisi käyttää istuvia puuvilla tai pellavahousuja, jos kerran itsestäkin tuntuu että jalat ovat esittelykelvottomat? Väkisin pitää vaan saada laittaa lyhyt hame- mulle ei ole avautunut tämä asia.

[/quote]

On olemassa myös maksimekkoja ja pitkiä hameita

T:hippiäiti

[/quote]

Maksimekko näyttää lihavan päällä säkiltä. Lisäksi on myös aika kuuma, koska on usein paksumpaa kangasta kuin legginsit. Lihavalla on usein ongelmana se, että jalat hikoilevat toisiaan vasten ja tähän ei maksimekko ole hyvä ratkaisu. 

On jännä, miten joku (laiha?) jaksaa miettiä asiaa, joka ei ole sille lihavalle ongelma lainkaan. kokeeko tällainen ihminen olevansa jotenkin muiden yläpuolella ja itse virheetön? Mikä saa ihmisen kuvittelemaan, että omistaa makuhegemonian ja muut ovat paitsi väärässä myös vääränlaisia? Tuntuu, että aloittajalla on omia ongelmia pukeutumisen suhteen ja siksi kärkäs neuvomaan muita.

Vierailija
45/53 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...jalat hikoilevat toisiaan vasten..."   Voi tuota lihavan elämää, en ole koskaan tullut tuollaista asiaa ajatelleeksikaan! Tuo jalkojen vastakkainhikoilu tuntuu varmaan aivan karmealta. En osaa kuvitella. Lihavat varmaan toivovat, ettei tulisi kuuma kesä.

Nyt kun aloin asiaa miettimään, miten riippuvat rinnat toimivat helteellä? Entä vatsamakkarat, polvitaipeet ym.? Huh, onneksi olen luonnostaan hoikka.

Vierailija
46/53 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista, että se lihava kokee oikeudekseen pukeutua muuhunkin kuin pellavahousuihin tai maksimekkoon? Voisiko olla, että lihavan vaatekaapista voi löytyä jopa kolme eri asukokonaisuutta ja että ap osui nyt epäonnekkaasti näkemään vain yhden niistä. 

Tuntuu lapselliselta tarjota lihavalle pukeutumisneuvona, että käytäpä koko kesä pellavahousuja. Ehkä lihavakin haluaa vaihtelua. Eikö saisi?

Vierailija
47/53 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalisuttakaa luitanne kesä,  ihan kotona! Punkeroiden legginsit ei ole mitään....

Vierailija
48/53 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginssit vois lailla kieltää. Kamalan näköistä leggarit ja lyhyehköt shortsit ja sit vielä tuhdit reidet.. hoikillakin leggarit ja shortsit on aivan kamala yhdistelmä

Vierailija
49/53 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 08:01"]

Ihan piruuttanikin taidan kesän Suomi-lomalle pakata mukaan useammat leggingsit. Siinähän sitten silmänne vuotavat verta.

[/quote]

Taidan tehdä samoin!  :D 

Vierailija
50/53 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaunista esim. linkin asussa. Kesäistäkin. Kuka sen kauneusihanteen oikein määrääkään?

hotpaknews.com/wp-content/uploads/2013/03/Ego-Summer-Dresses-2013-6.jpg

Vierailija
52/53 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan siistin näköinen yhdistelmä mutta en tosiaan tajua mitä ihmettä ihminen syö joka painaa sata kiloa. Lohtusyöminen on todellakin lohduttoman kuulloista.

Toiset kuolee nälkään ja täällä hyvinvointivaltioissa vedetään ruokaa ahdistukseen. Voi voi. Vedä vaan paksukainen vaikka minkä väriset leggarit paksuihin koipiisi ja ole kiitollinen siitä missä asut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi