Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä aikaa voi pian 12v isosisko

Vierailija
16.03.2012 |

olla puolitoistavuotiaan pikkusiskon kanssa kahdestaan? Onko tunti liian pitkä aika? Isosisko vastuuntuntoinen ja järkevä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v ja 12v isosisko? Vaikka koko päivän. Oma serkku oli 13v kun tämän isoveli sai lapsen, ja tämä 13v serkku hoiti pari kertaa aamusta iltaan lasta (oli reilun vuoden ikäinen tuolloin).

Vierailija
2/4 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis proffan tasoa, vastuusta on kuiten kyse, ei kypsyydestä.

JOS jotain ikävää pienelle tapahtuisi, surisitte ja kauan, lopun ikää, mutta miten kävisi sen vahdin? Niin, vielä pahempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnet lapsesi ja tiedät kauan voivat olla keskenään. Teet kuten parhaaksi näet.

Meillä on aina isommat hoitaneet pienempiään. Ja ikinä ei ole ongelmia ollut.

Itse hoidin aikoinaan 9 vuotiaana tätini naapurin 2 ja 4 vuotiaita tyttöjä monet kerrat. Olin heidän kanssaan aina silloin töllöin koko päivän.

14 vuotiaana olin koko kesän 1,5 vuotiaan tytön hoitajana. Päivät oltiin keskenään ja puuhailtiin kaikenlaista. Ruoat oli valmiina. Niitä minun ei tarvinnut tehdä.

Vierailija
4/4 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidiksi (enkä todella kutsunut itseäni äidiksi) ennen kuin täytti 2v.. sen verran kauan... riippuu täysin lapsesta, oma 10v ei voi voi olla vuoden ikäisen siskonsa kanssa valvomatta ollenkaan.