kummille joululahja? ostatteko? ja mitä keksisi..
voi valinnan vaikeus, lapsen kummit ei ole enää mitenkään läheisiä, ja lahja pitäisi keksiä..mitä " neutraalia" sitä laittaisi, eivät arvostaisi mitään itse tehtyä, vaikka lapsi kuinka yrittäisi..mitä hintaluokkaa te muut olette laittaneet?
Kommentit (11)
ei me osteta muillekaan aikuisille.
Vierailija:
mutta en mä kyllä vieraiden lasten kuvia haluaisi katsella joka kuukausi. Vaikka olisikin kummilapsi ja kuinka läheinen.
mutta en mä kyllä vieraiden lasten kuvia haluaisi katsella joka kuukausi. Vaikka olisikin kummilapsi ja kuinka läheinen.
[/quote]
Ei ole koskaan tullut mieleenkään, että olis pitänyt saada. Kummilapsille lahjat on kyllä ostettu.
ollaan kyllä kahestaan puhuttu tästä, kun jotkut vanhemmat ajattelee kummisuhteen olevan yksisuuntainen... Eli kummin pitää ostaa lahjoja, hoitaa, käydä kylässä, mutta kummia ei koskaan muisteta. Esim lapsen kuva ois joskus kiva! Tai joku lapsen tekemä piirrustus tms.
eli en ole kateellinen en vain tykkää tuollaisista jutuista. t.7
ns. väkipakolla. Stressiä nyt siitäkin...En ole lasteni kummeille koskaaan ostanut joululahjaa, enkä ole 7 lapsen kummina saanut lahjaa, enkä ole kaivannutkaan!!!!Relax
pipari olisi riittävä ja toivottu lahja.
Lahjominen on vaikeaa. En halua antaa mitään ihan turhaa, mutta en keksi parempaakaan.
Nyt yksi kummeista esitti lahjatoiveen ja se oli kyllä kummilapsen itse tekemä juttu. Toiselle kummille ei voisi missään tapauksessa antaa mitään, mikä muistuttaa meidän lapsesta, koska kummin oma lapsi tuhoaa kaiken. Ei saa olla edes kuvia missään. Kiva mennä kyläänkin, kun kuvat on todennäköisesti kaadettu, ettei kuvaa näe. Vain kummin oman lapsen omat kuvat saa olla näkyvissä.
Vierailija:
Lahjominen on vaikeaa. En halua antaa mitään ihan turhaa, mutta en keksi parempaakaan.Nyt yksi kummeista esitti lahjatoiveen ja se oli kyllä kummilapsen itse tekemä juttu. Toiselle kummille ei voisi missään tapauksessa antaa mitään, mikä muistuttaa meidän lapsesta, koska kummin oma lapsi tuhoaa kaiken. Ei saa olla edes kuvia missään. Kiva mennä kyläänkin, kun kuvat on todennäköisesti kaadettu, ettei kuvaa näe. Vain kummin oman lapsen omat kuvat saa olla näkyvissä.
ei meilläkään kyllä ole kummilasten kuvat esillä - vaan laatikossa
omien lasten kuvat on vain esillä
en kyllä odota, että meidänkään lasten kuvat olisi kummeilla " piirongin" päällä esillä
Siellä oli ristinollapeli snapsi laseilla 4,95.