Lue keskustelun säännöt.
Voi %&&#/€&/€! Taas kipeänä!
24.03.2012 |
kaksi viikkoa terveenä, ja taas nuhakuumeräkätautiyskä. Miksi sairastan koko ajan!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vuosi alkoi mahataudilla. Sitten varmaan viikko siitä niin mulle ja lapsille tuli vuoronperään silmätulehdukset, mulla kahdesti. Sitten mulle tuli korvatulehdus. Sain penisilliinikuurin, joka sekoitti mahan. Makasin sairaalassakin tiputuksessa sen veriripulin vuoksi. Uusi silmätulehdus. Ja koko ajan parin viikon jaksoja kurkkukipua ja räkätautia. Kunnon kuumetta ei oo, eikä kuumeistä oloa, mutta jos mittaan lämmön, niin se on aina jotain 37. Alkaa väsyttää tää sairastaminen, mutta myös muutenkin jo ottaa päähän. Syön monipuolisesti, otan d-vitamiinia, ulkoilen lasten kanssa ja nukun enemmän kuin viiteen vuoteen. Mutta silti aina vaan sairastan. Lapsilla oli silmätulehdukset ja mahatauti, miehellä ei mitään. Mutta mä vaan olen koko ajan ihan puolikuntoinen. Olen käynyt tänä alkuvuonna lääkärissä useammin kuin koko tähänastisessa elämässäni. Siis ihan todella. Tottakai oon käynyt jotain pillerireseptiä nuorena uusimassa ja neuvolassa kävin kun lapsia ootin,mutta siis sairauksien takia mä en oo terveyskeskuksessa käynyt kuin ihan pari kertaa. Paitsi nyt!!!