Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin paha mieli, en pääse tupakasta eroon :(

Vierailija
25.02.2012 |

Olen polttanut yhteensä jo 11 vuotta. Raskauden ajaksi lopetin ja olin muutaman kuukauden synnytyksen jälkeen polttamatta.

Mielihalut tupakkaan kesti tuon yli vuoden ja lankesin kokeilemaan. No, koukkuunhan jäin vähitellen taas.

On niin surkea olo tästä asiasta. Häpeän itseäni, tunnen itseni muita huonommaksi ja poltan piilossa (muutaman kerran päivässä). Kukaan paitsi mieheni ei edes tiedä, että tupakoin enää.

Tiedän kyllä käytännössä miten tupakointi lopetetaan, mutta jostain syystä henkistä kanttia siihen ei nyt olekaan, tuntuu todella vaikealta.

Inhottaa tämä koko asia ja ahdistaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjastosta kirja Stumppaa tähän! Kirjoittajana Allen Carr. Auttaa just tohon henkiseen puoleen tosi hyvin, ja ilmainen apu.

Vierailija
2/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mielikuvaharjoituksia, hae lääkärin apua. Ennen kaikkea etsi motivaatiota lopettamisellesi. Esim. mitä teet säästyneillä röökirahoilla, miten hyvän esimerkin ja terveemmän kasvuympäristön annat lapsellesi lopettamalla jne.

Onnea lopettamiseen! Onnistuit sentään lopettamaan raskauden ajaksi, toisin kuin ne "stressaavat" luuseri-idiootit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän katsoo sinusta mallia ja matkii kaiken mahdollisen, niin hyvät kuin pahatkin. Ruokailu ja liikuntatottumukset ja tupakoinnin...

Vierailija
4/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

champixit oli ja päivääkään en kadu. yhtään ei tee enää mieli. kävi suht helposti lopettaminen. olin myös polttanut reilu 10v. raskauksien ajan olin polttamatta, mutta aina ratkesi uudelleen. nyt olen ollut polttamatta.

Onnea lopettamiseen! Älä tee siitä vaikeampaa itsellesi kun se todellisuudessa on. Ja ihan reilusti hyödynnät kaikki tarvitsemasi apukeinot lopettmiseen. Aina ei ole pakko onnistua pelkällä tahdonvoimalla. Pääasia, että lopputulos on sama!

Vierailija
5/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt hypnoosia, joka on joillain todella tehokas?

T: Nyt puoli vuotta polttamatta ollut. Käytin 4 kk:tta nikotiinipurkkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan