mies oli TAAS häippässy ryyppäämään yöllä!
mun mies oli taas jälleen kerran yöllä tehny katoamistempun ja lähteny baariin..aamulla 6 aikaa laitto viestiä,että on veljellään yötä! herrrmo menee! tämä viikonloppu piti olla selvinpäin,mutta EI!
Kommentit (54)
vaan koittaa saada mies tajuamaan,että näin ei voida elää..eikä se ole lapsille oikein..eikä minulle! täällä on pari kirjoittajaa antanu toivoa että on miehiä jotka pystyy muuttumaan ja vähentämään juomista perheen säilymisen takia..haluaisin luottaa,että omasta miehestänikin olisi siihen. ehkä toiveajattelua...mutta toisaalta niin myötä-kuin vastoinkäymisissä!
Niin kauan, että lapset menevät kouluun? Niin kauan, että ensimmäinen on heistä päässyt ripille? Niin kauan, että kaikki ovat muuttaneet pois kotoaan?
Elämä on valintoja, jos haluat uhrata elämäsi luottamiseen ja odottamiseen se on ihan sun oma valinta, mutta muista ettet ala sitten marttyyriksi, kun olet yksin siellä kodissa sen kännäävän miehen kanssa ja tajuat, että olet tuhlannut häneen koko elämäsi.
Kumpi on tarkeampaa, se etta kulissit on pystyssa vai oma onni??
Ette te voi olla tosissanne sen suhteen, et katselette mieluummin kannaavaa miesta ja ruikutatte tanne kuin otatte ohjat omaan kateen ja lahdette laiskiin. Talo myyntiin ja alkuun vaikka vuokralle asumaan ja menette toihin..
kulisseilla ei mitään väliä,vaan sillä kuinka meillä perhe-elämä on muuten mallillaan ja lapsilla hyvä olla! tämän juomisen ongelmat kohdistuu eniten minuun niinpä miettiny,että kestänkö sen sen varjopuolena,että lapsilla säilyy ehjä perhe! työpaikka minulla onkin,mutta toinen lapsista vielä sen verra pieni,etten töihin raski mennä.
Niin kauan, että lapset menevät kouluun? Niin kauan, että ensimmäinen on heistä päässyt ripille? Niin kauan, että kaikki ovat muuttaneet pois kotoaan?
Elämä on valintoja, jos haluat uhrata elämäsi luottamiseen ja odottamiseen se on ihan sun oma valinta, mutta muista ettet ala sitten marttyyriksi, kun olet yksin siellä kodissa sen kännäävän miehen kanssa ja tajuat, että olet tuhlannut häneen koko elämäsi.
asuisin kyllä miettimättä mieheni kanssa niin kauan että lapset muuttaisivat pois ennemmin kuin rikkoisin heidän perheen. tekisin sen niiden vuoksi enkä kokisi että olisin sillä tuhlannut elämäni... mutta kysymys onkin se,että kärsiikö lapset tästä jossai vaiheessa niin paljon,että niillä sit sama kohtalo edessä? sitähän nyt toki ei voi tietää eikä ennustaa! mutta ajatus pelottaa :(
mun mies oli taas jälleen kerran yöllä tehny katoamistempun ja lähteny baariin..aamulla 6 aikaa laitto viestiä,että on veljellään yötä! herrrmo menee! tämä viikonloppu piti olla selvinpäin,mutta EI!
Tekisin itsekkin samoin jos joutuisin kestämään lapsiperhearkea. Joisin itseni hengiltä. Onneksi en koskaan mennyt naimisiin tai hankkinut lapsia.
Elämä on valintoja, jos haluat uhrata elämäsi luottamiseen ja odottamiseen se on ihan sun oma valinta, mutta muista ettet ala sitten marttyyriksi, kun olet yksin siellä kodissa sen kännäävän miehen kanssa ja tajuat, että olet tuhlannut häneen koko elämäsi.asuisin kyllä miettimättä mieheni kanssa niin kauan että lapset muuttaisivat pois ennemmin kuin rikkoisin heidän perheen. tekisin sen niiden vuoksi enkä kokisi että olisin sillä tuhlannut elämäni... mutta kysymys onkin se,että kärsiikö lapset tästä jossai vaiheessa niin paljon,että niillä sit sama kohtalo edessä? sitähän nyt toki ei voi tietää eikä ennustaa! mutta ajatus pelottaa :(
Voivat kärsiä koko lapsuutensa siitä että isänsä on juoppo, joka salaa yrittää juoda, mutta kaikkihan sen tietävät. Eivät halua kavereita kylään, tai jos kaverit ovat olleet kylässä ja nähneet isän hiprakassa, eivät kehtaa pyytä kaveria enää sen jälkeen.
Miehesi alkoholismi voi kasvaa, hänestä voi tulla jokapäiväjuoppo.
Lapset ottavat mallia ja alkavat itsekkin salaa lipittää kaljaa ostikalla teineinä.
Älä viitsi pyhittää "lasten parhaalla" sitä, ettet uskalla kohdata asiaa kunnolla. Päätös on tehtävä, toivottavasti sinä tai miehesi teette oikean päätöksen.
että joko se alkaa ajatteleen mua ja etsii ratkaisun ongelmaansa tai sit mä teen sen ja otan lapset ja lähen!
Ei kukaan voi olla noin TYHMÄ.
Lapset todellakin tietää ja kärsii, SINÄ aiheutat heille vakavia ongelmia jäämällä alkoholistin matkaan. Miten sinä kehtaat käyttää viattomia lapsia tekosyynä?? Olet vätys ja arvoton äiti. Nyt kasvat aikuiseksi ja otat lapsistasi vastuun! Anna heille perusturva ja elämä ilman jatkuvaa huolta ja pelkoa ja ahdistusta kun äiti ja isi salailevat ja toimivat arvaamattomasti.
Lapsi haluaa miellyttää vanhempiaan ja piilottaa siksi pelon ja ahdistuksen iloisen kuoren alle. Ja sinä käytät tätä hyväksesi. Älä sitten ihmettele kun lapsistasi tulee moniongelmaisia aikuisia jotka eivät luota sinuun. Ala säästää terapiaa varten, sitä he tulevat tarvitsemaan.
T: kaltaisesi äidin takia terapiassa istuva alkoholistin lapsi
Ette te voi olla tosissanne sen suhteen, et katselette mieluummin kannaavaa miesta ja ruikutatte tanne kuin otatte ohjat omaan kateen ja lahdette laiskiin. Talo myyntiin ja alkuun vaikka vuokralle asumaan ja menette toihin..kulisseilla ei mitään väliä,vaan sillä kuinka meillä perhe-elämä on muuten mallillaan ja lapsilla hyvä olla! tämän juomisen ongelmat kohdistuu eniten minuun niinpä miettiny,että kestänkö sen sen varjopuolena,että lapsilla säilyy ehjä perhe! työpaikka minulla onkin,mutta toinen lapsista vielä sen verra pieni,etten töihin raski mennä.
justhan oli lehdessä juttu, mikä saa miehet juopottelemaan.. PIHTARIVAIMOT JA AVOKIT. Että peiliin katsomisen paikka.
monessakaan asiassa en ole loistava en edes hyvä,mutta äitiydessä olen ja lapseni tietää sen ja kaikki muutkin jotka meidät tuntee! olen lapsilleni kaikki kaikessa ja meidän talosta ei rakkaus puutu ja se rakkaus näytetään joka päivä! ja tutkimus että mikä saa miehet juomaan...naiset??? mitä helvettiä... ai,eikö enää omista ongelmistaan otetakkaan vastuuta vaan nuin helposti sysätään se toisen puutteeksi..hohhoi! ihmekkös avioeroja tulee niin paljon ja lapsia jotka kärsii elinikänsä myös siitä,että tulee eroperheestä,kun heti kun toisella on esim.tälläinen sairaus niin luikitaan häntä koipien välissä karkuun ja aiheutetaan lapsille tuskaa..entä ku otettaisiin härkää sarvista ja kohdattaisiin kaikki yhdessä ongelma ja selvittäisiin siitä perheenä!!!!!!!!!!!!
monessakaan asiassa en ole loistava en edes hyvä,mutta äitiydessä olen ja lapseni tietää sen ja kaikki muutkin jotka meidät tuntee! olen lapsilleni kaikki kaikessa ja meidän talosta ei rakkaus puutu ja se rakkaus näytetään joka päivä! ja tutkimus että mikä saa miehet juomaan...naiset??? mitä helvettiä... ai,eikö enää omista ongelmistaan otetakkaan vastuuta vaan nuin helposti sysätään se toisen puutteeksi..hohhoi! ihmekkös avioeroja tulee niin paljon ja lapsia jotka kärsii elinikänsä myös siitä,että tulee eroperheestä,kun heti kun toisella on esim.tälläinen sairaus niin luikitaan häntä koipien välissä karkuun ja aiheutetaan lapsille tuskaa..entä ku otettaisiin härkää sarvista ja kohdattaisiin kaikki yhdessä ongelma ja selvittäisiin siitä perheenä!!!!!!!!!!!!
ottamalla niin mitä teet? Sehän se tässä on se perimmäinen kysymys! Mitäs jos sairastut masennukseen miehen alkoholinkäytöntakia? Entä jos välinne kiristyvät ajan kanssa ja liitostanne tulee kylmä? Sen huomaa myös lapset, vaikka muuta ajattelisitte.
Terv: toinen alkoholistiperheen lapsi, jossa lopulta myös äiti sairastui alkoholismiin!
että joko se alkaa ajatteleen mua ja etsii ratkaisun ongelmaansa tai sit mä teen sen ja otan lapset ja lähen!
Tsemppihalaus sulle täältä!!
Tsemppihalaus sulle täältä!!
viesteihin ei vastannu ja kännissä soitti! sanoin että menee muualle nukkuu,ettei lasten tarvii katella! mun sukulaiselle sitte menikin... taitaa huomenna olla taas sitten niin nöyrää miestä,että..mutta ei auta taas langeta sen juttuihin vaan pitää nyt keskustella tosissaan,että mihin tällänen voi enää johtaa.
Ette te voi olla tosissanne sen suhteen, et katselette mieluummin kannaavaa miesta ja ruikutatte tanne kuin otatte ohjat omaan kateen ja lahdette laiskiin. Talo myyntiin ja alkuun vaikka vuokralle asumaan ja menette toihin..