Mieheni on transvestiitti, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (42)
Olen androgyyni nainen, ja viehätyn naismaisista miehistä. Oma ukkoni ei valitettavasti pidä naismaisista piirteistään, vaan yrittää karjuksi hinnalla millä hyvänsä. :(
Voi teitä. Olen itse taistellut todella pitkään ja olen silti aina vaan tyttömäinen. Pikkarit sun muut sekä....rakastan niitä ja ovat vain minua..
Voi teitä. Olen itse taistellut todella pitkään ja olen silti aina vaan tyttömäinen. Pikkarit sun muut sekä....rakastan niitä ja ovat vain minua..
Harrastatko seksiä sen friikin kanssa?
*puistatus*
Oletko sinut asian kanssa? Entä miehesi?
Ketkä tutuistanne tietävät miehesi olevan transvestiitti?
Lainaan välillä häneltä vaatteita, hänen vaatemakunsa on parempi kuin minun ja varsinkin hameet tosi kivoja. Kysyn myös usein vinkkejä omaan pukeutumiseeni. Kengät ei valitettavasti sovi samat, hänellä on numeron isompi jalka.
Olen sellaisen pervon kanssa koska rakastan häntä ja musta se on ihanaa! Seksikin toimii vaikka millaisissa sukupuolirooleissa. Olisi varmaan eri asia jos mun mies olisi joku karvainen karju, mutta on oikein sopusuhtainen ja kaikin puolin sopiva :)
Mieheni siis pakotti laihduttamaan.
Olen tiennyt alusta asti. Tutuista tietävät jotkut, eivät kaikki. Miehen tutuista hyvin harvat. Olen täysin sinut enkä ikinä vaihtaisi pois!
Lainaan välillä häneltä vaatteita, hänen vaatemakunsa on parempi kuin minun ja varsinkin hameet tosi kivoja. Kysyn myös usein vinkkejä omaan pukeutumiseeni. Kengät ei valitettavasti sovi samat, hänellä on numeron isompi jalka.
Olen sellaisen pervon kanssa koska rakastan häntä ja musta se on ihanaa! Seksikin toimii vaikka millaisissa sukupuolirooleissa. Olisi varmaan eri asia jos mun mies olisi joku karvainen karju, mutta on oikein sopusuhtainen ja kaikin puolin sopiva :)
Onko sun mies se, jonka näin tänään bussissa? Muuten näytti ihan mieheltä, mutta korvissa killuivat sulkakorvakorut.
Nro 8, jonka joku on pakottanut laihduttamaan, lienee jonkun toisen transvestiitin vaimo. terv. Ap
näiden puistattelijoiden lapsia. Toivon todellakin ihan niiden lasten takia, etteivät he ole homoseksuaaleja tai mitenkään valtavirrasta poikkeavia.
Ihmiset osoitteli ja nauroi ääneen.
Luikki hameessaan pakoon tämä friikki.
No ei ollut :D mun mies ei miehenä ollessaan ole yhtään naismainen eikä sotke niitä rooleja. Eikä asuta Suomessa, joten tuskin muutenkaan näit.
Onko sun mies se, jonka näin tänään bussissa? Muuten näytti ihan mieheltä, mutta korvissa killuivat sulkakorvakorut.
ja zoofilia. Jos siis elävistä olennoista puhutaan. Onpa täällä umpimielistä porukkaa, varmaan samat huutelijat sylkevät homojen ja lesbojenkin päälle..
Mutta siis kysymykseeni: Vaikeuttaako miehesi suuntaus arkeanne? Hän ei varmaan uskalla ihan missä vain olla oma itsensä?
Käydään yhdessä ulkona välillä, miten saadaan lapsille hoitaja. Yleensä homopaikoissa, siellä ei katsota kieroon ;P
Autan, meikkaan ja laitan tukan. Vaatemaku ja tyylitaju on hänellä niin hyvä (jostain syystä aika monella transvestiitilla on!) ettei hän tarvitse tai halua siinä apua. Eikä todellakaan halua tyttöillä yksin, kun on aika kaapissa asian kanssa. Eli ehto ulos lähtemiselle on että minä olen mukana. Ja haluankin olla, ehdottomasti!