vauva 6kk söi sipsin
löysi lattialta.. eihän tässä nyt tarvi saada sydäriä?
Kommentit (16)
Ei sipsi ole myrkkyä, suolaa, rasvaa ja tärkkelystä vain. Ei tietenkään ideaalista ruokaa tuon ikäiselle, muttei yksi sipsi tapakaan.
Miten se sai sen nielastua? Vai osaako jo pureskella niin hyvin??
Mun 6kk varmaan saattais nuolaista mutta ei kyllä osais pureskella niin hyvin :D
Eli ei hätää :)
näköjään ne sipsitkin:D varmaan kattoi vaan että jaa kiva, tänään sormiruokailu tarjoillaankin sohvan alta.
-ap
nyt kuule mediheliä soittamaan :DD
Miksi nykyään ollaan niin hysteerisiä kaikesta..
Eikö lapsella mitään omaa harkintaa
Eikö lapsella mitään omaa harkintaa
valitettavasti olen ollut niin poissaoleva äiti, etten ole kerennyt vielä käymään lapsen kanssa läpi syy-seuraus asioita. Tänään otin opikseni ja jatkossa keskityn paremmin lapsen kasvattamiseen.
-ap
Juu, toki se mietti ennen syömistä varmasti sen sekunnin ainakin. Ja ajatuksetkin oli klassikkotasoa: "Syödäkkö vai eikö syödä, siinä vasta pulma" ja sitten söi :D
No mun tutun vauva imeskeli joulukinkkua vajaa 3 vko ikäsenä ja hengissä tuo on vieläki! isänsä antanu. Mä olisin kyllä tappanu mun miehen jos se olis antanu meiän 3 vko vanhalle semmosta =/ tapansa ja huvinsa kullaki
Että ruokaan ei oo kukkaan kuollu.
Ja tällä tarkoitettu nimenomaan vauvoille annettavia juttuja
Mä olin kuulemma napsinut pöydältä suklaakonvehteja, kun olin oppinut seisomaan. Hengissä ollaan.
Kyllä nyt joku tekee lastensuojeluilmoituksen ja poliisi selvittää henkilöllisyytesi ja sitten laitetaan perhe kuriin...
Ap säikähti sitä niin vaarallista suolaa. Mutta varmaankaan ap ei hätäilisi, jos lapsi olisi syönyt leipää?
Kun eihän sitä suolan määrää siinä tajua.
"Ruokasuola
Jos lapsi on niellyt alle ½
teelusikallista suolaa, hänelle
annetaan juomista ja seurataan
vointia. Suurempia määriä niellyt
tai oireinen lapsi tulee toimittaa
lääkäriin/sairaalaan."
Ei mitään hätää.