Sovittasko vaimo niin, että kun tulet kotiin niin
ottasit sen herneen nenästä, vääntäisit naaman muuhunkin asentoon kuin mutruun ja ajattelisit vähän meitä muitakin. Niin ja välillä vois muutakin kuin eniten vituttaa kaikki.
Eihän sua koko ajan jaksa yrittää piristää ja kaikista perheen asioista huolehtia. Seksistä en edes viitsi mainita ja täytyy kyllä sanoa että ei paljon muakaan nappaa siivota, käydä kaupassa ja kuskata lapsia koko ajan, mutta teen sen silti. Saattaa muuten kohta tulla aika ikävä lomamatkakin jos tällaisena jatkuu.
Kommentit (12)
Meillä sama juttu, mutta toisin päin. Eli niin päin että mieheni on vaimosi ja minä, hänen vaimonsa olen sinä. Vaihdetaanko osia? Minä tulen vaimoksesi ja vittunaama mieheni saa ottaa sinun vittunaama vaimosi?
olen havainnoivinani rivien välistä oman herneesi, ja melko varhaisessa vaiheessa viestiäsi mainitset silti seksiasiat, jotka mielestäni kuuluvat asiaan siinä kohtaa kun herneistä on päästy
eli mulkaisepa omaa silmääsi, malka?
Olen löytänyt rakastajan, joka ei valita koko ajan eikä sillä ole ongelmia piristää mua. Seksikin on mahtavaa eikä se takuulla pyöri vauvapalstalla ruikuttamassa! Heippa ja odottele rauhassa!
t. vaimosi
PS. EN ole tehnyt ruokaa uuniin enkä pakkaseen ja lapsilla on muuten sitten kaikilla kolmella treenit tänään ja huomenna ja sunnuntaina niitä pitää kuskata sekä ratsastukseen että jääkiekkoon. Muista Mirkulle kypärä ja raippa mukaan ja haet sitten matkalla sekä Ryynäsen tytöt että Titan ja odotat tallilla muiden vanhempien kanssa että tunti on ohi! Ja by the way, se ratsastuksenope käski sanoa että jos vielä tuijotat sen rintoja ja yrität taputella sitä, niin se tekee poliisille ilmoituksen. Muutenkin välitti terveiset ettei ole innostunut yököttävistä läskimahaukoista (tämä oli HÄNEN sanontansa, EI minun, joten pliis, älä nosta meteliä).
Eikä silti yritetä asiallisesti ja rauhallisesti keskustella asiasta, vaan kirjoitellaan valitusta tänne.
Eteiseen myttyyn jätetyt märät vaatteet osoittaa ettei miehen ylpäässä juuri mitään tapahdu. Uusavuton pilalle hemmoteltu tollo
huomiota! Jos hän on kokoajan kotona niin tarvii sitä suunnattomasti.
Aloitappa vaikka niin et kehaset ruokaa tai mitä tahansa vähänkin aiheellista. Nappase joskus kainaloon ja nuuhkase tukkaa ja sano hyvälle tuoksuu.... Siis jos olet fiksu käännät asian ikäänkuin toisinpäin ja etenet pienin askelin:)
Lapsille olet tietty superisä! Onnea!
todellakin tule ap:stä mieleen oma ukko, joka niiiin omatoimisesti huolehtii meidän kaikki asiat ja esim. lapsen päiväkotiin aamulla.
Homma toimii niin kauan, kun olen edellisenä iltana hoitanut lapsen ulkoilusta litimärät kamppeet kuntoon sitä eteisen lattialta, pakannut repun ja huolehtinut mahdolliset sukset/luistimet/mitä nyt vaan ja laittanut repun niin, ettei ulos pääse ilman että sen huomaa ja noukkii.
päivävaatteet ovat lattialla valmiina, että lapsi voi ne siitä ITSE pukea, samoin ulkovaatteet... Huoh, mitä vielä.
Mies siis käytännössä ottaa sen repun ja kuljettaa lapsen hoitopaikkaan. Hän hoitaa kaiken aamuisin.
Voisin jatkaa harrastuksien hoitamisesta, kun hän siis hoitaa nekin ihan kaikki itse (kunhan joku on tehnyt ruokaa ja hoitanut harrastusvarusteet ja kaikki muutkin esivalmistelut). Kuskaaminenhan se on se kaikista raskain juttu näissäkin asioissa...
Miksiköhän sitä vaimoa taas vituttaa kaikki, vaikka olet niin hoitanut kaiken?
todellakin tule ap:stä mieleen oma ukko, joka niiiin omatoimisesti huolehtii meidän kaikki asiat ja esim. lapsen päiväkotiin aamulla.
Homma toimii niin kauan, kun olen edellisenä iltana hoitanut lapsen ulkoilusta litimärät kamppeet kuntoon sitä eteisen lattialta, pakannut repun ja huolehtinut mahdolliset sukset/luistimet/mitä nyt vaan ja laittanut repun niin, ettei ulos pääse ilman että sen huomaa ja noukkii.
päivävaatteet ovat lattialla valmiina, että lapsi voi ne siitä ITSE pukea, samoin ulkovaatteet... Huoh, mitä vielä.
Mies siis käytännössä ottaa sen repun ja kuljettaa lapsen hoitopaikkaan. Hän hoitaa kaiken aamuisin.
Voisin jatkaa harrastuksien hoitamisesta, kun hän siis hoitaa nekin ihan kaikki itse (kunhan joku on tehnyt ruokaa ja hoitanut harrastusvarusteet ja kaikki muutkin esivalmistelut). Kuskaaminenhan se on se kaikista raskain juttu näissäkin asioissa...
JUURI NÄIN! Meillä hommat hoituu juurikin samalla tavalla. Minä teen esivalmistelut jotta mies voi hoitaa "homman kotiin". Eli siis kaikki vaatekartoitukset, uusien hankinnat, sään tsekkaus ja sopivien kamppeiden esille laittamiset (sisä- ja ulkovaatteet), reppujen pakkaamiset varavaatteita myöten. Tämä ihan kaikki muu valmistelu jatkuu myös kaikessa muussa asiassa elämässämme. Minä huolehdin että jääkaapissa on ruokaa niitä ruokia varten joita mies kokkaa jos ehtii ajoissa töistä kotiin. Tottakai minun pitää myös tarkistaa että siellä on välipalatarpeet, tarpeeksi hedelmiä ja vihanneksia ja ihan kaikkea muuta mitä lapset syövät. Lisäksi minun pitää huolehtia että lapsen säännöllinen lääkitys on ajan tasalla ja huolehtia siihen liittyvät kirjaamiset ja kontrollit ja kaikkien muiden lasten neuvolat ynnä ihan kaikki muut. Ja kun on synttäreitä (omien tai muiden lasten), minun pitää sinnekin huolehtia lahjapuoli ja tarjottavat. Lista on loputon. Organisoin siis ihan kaikki taloudessamme. Mies käy töissä ja makaa sohvalla kaukosäädin kädessä. Sitten vielä OIKEASTI LUULEE ETTÄ TEKEE JUMALATTOMASTI HOMMIA. PERKELE MIKÄ ÄÄLIÖ!
....mutta ei se kyllä kay kaupassa tai siivoa, ja lomakin meni jo.
[/quote]
No sitä vaan vituttaa eniten kaikki mutta syytä ei saa tietää.
Minä todellakin hoidan pääsääntöisesti ruokaostokset, teen ruoat, pesen pyykit ja järjestän paikat. Lisäksi huolehdin lasten harrastuskamat ja harrastuksiin kulkemiset ja kuskaamiset ihan ilman vaimon "esivalmisteluja". No kyllä se jotakin aina välillä värkkää kun kotiin tulee ja sitten käy shoppailemassa vaatteita itselle ja lapsille.
ap.
jos kysytään vaimolta, hän luettelee tekemänsä hommat ja sanoo kuinka raskasta hänellä on ja jos taas mieheltä, tämä tekee saman ja valittaa samasta asiasta.
Välillä vaan menee vieläkin kultaseni hermo, kun pyynnöistä huolimatta kotiin tullessa saa hyppiä lasten litimärkien, myttyyn jätettyjen ulkovaatteiden yli, ja alkaa organisoida niitä tolkullisesti kuivumaan.
Varsinkin kun sinun ei edes tarvitsisi sitä itse tehdä, vaan katsoisit vaan, että lapset laittaisivat ne paikoilleen.
Sama muun ylettömän sekaisuuden kanssa: jos et koko ajan istuisi selkä lapsiin päin tietokoneella, saattaisit välillä huomata kun kuopus suttaa tussilla naamansa, tai penskat ylipäätään sekottaa koko talon. Ja kun ne pienet enkelit vielä todellakin siivoaa nopeasti ja tehokkaasti, kun vaan viitsii niitä siihen vähän innostaa.