Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko julma, auttakaa!!!!!!!

Vierailija
23.03.2012 |

Olen 26v ja mulla on kamala vauvakuume. ollaan mieheni kanssa oltu 2v yhdes. se on mua 3 vuotta nuorempi. se ei halua lasta ainakaa 3 vuotee viel ku haluu olla vapaa sellaisesta vastuusta ja olla mun kans kahdestaan ja matkustella mun kans. olen painostanut lapsien tekoon ja on selvasti ahdistunut asiasta paljon. jos en puhu sille aikoihin asioista, se tavallaa lampenee sita asiaa kohtaan. mutta ei halua nyt. eik puhua koko asiasta, ei halua kuulla sanaa vauva. mulla on alkanu menee hermo, suunnittelen et jos hankkiutuisin raskaaksi ja sanoisin, et suoja petti. ei ole mitaa ehkaisya nyt kaytossa.mutta harkinnassa semmonen kapseli joka annetaan vaikuttaa. jos kusetan laittavani muka sen..olenko paha, vai olenko jo liian vanha tekemaan lapsia, jotta odottaisin pari kolme vuotta..auttakaa...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien kypsymistä. Ääkköset?

Vierailija
2/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat kuin 14-vuotias. Odottakaa 10 vuottakaikkien kypsymistä. Ääkköset?

Tulee mieleen että onko provo, koska ei kai kukaan 26-vuotias oikeasti voi kuulostaa noin lapselliselta. Ja missään tapauksessa ei tuohon lasta nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se semmoinen kapseli on jonka annetaan vaikuttaa??? Ja miten sillä ajattelit huijata?

Vierailija
4/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnäkästäkö ihmiset provoilevat, kun on niin vaivalloista käyttää isoja alkukirjaimia? Kaipa se niin on paras, jos on provoillut itsensä banniin.

Vierailija
5/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole teini, paitsi naytan teinilta, hah..mut kirjoitustyyli on taa ku ei toimi kirjaimet koneella. eli jouduin vaha miettii miten saisin muodostettua sen tekstin mita tarkoitan. siis nappaimisto on sekaisin, sen takia tallaista tekstia. ja ei ole muuten provo. ihan normi ihminen olen, mutta pointti oli toi tunnetila, mika on tossa tekstissa ja se, etta olenko tekemassa jotain kamalaa, teidan mielesta ja olenko liian vanha tekemaan lahelle 30 ekaa lasta.vai pitaisko kusettaa nyt, veikkaisin et mies lampenis sit kuitenki ajan kanssa tai sit se suuttuis ja jattais kuin nallikalliolle.

Vierailija
6/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu muuten kirjoittaa ihan samalla tavalla "Pariisista Aladdinin linnasta".

Vierailija
7/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa ehkaisykapseleita apteekista. sanon miehelle, etta olen laittanut sen.sitten kuitenkaan laittamatta, ja raskaaksitulo voi olla mahdollista. mutta tiedan etta olisin itsekas ja tekisin tosi pahasti.mies on viela tosi nuori ja haluaa elaa elamaa..mun kanssa..mutta olisi ihana vaikka piakkoin tehda lapsi..se haluais odottaa sen parikolme vuotta viela.pitaisko munkin, vai olenko vanha saamaan 28 tai 29 vuotiaana sitten ekan lapsen..

Vierailija
8/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vanha, sehän on suomalaisen synnyttäjän keski-ikä kai nykyään. Ja jos teillä ei ole edes ehkäisyä käytössä, niin ongelmahan tulee ratkeamaan hyvinkin pian. Itse olen sitä mieltä, että jos ei edes ehkäisyä saa kuntoon ja kirjoittaa kuin 14 vee, niin sitten pitää ehdottomasti odottaa vielä pari vuotta.

Vierailija
9/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosannissa, kirjoittamisessa, periaatteissa.

Vierailija
10/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta olen lapsenmielinen, kirjoitan lapsenmielisesti, minulla on nuori mies ja minua luullaan alle 20 vuotiaaksi hyvin hyvin usein ja naytan ihan pikkutytolta pienen ja siron ulkomuodon vuoksi. kasvotki ihan babyface, hehee..mut lapsenmielisyys ja se etta tuntee nuoreksi ei tee lainkaan onnetonta minusta. painvastoin, nautin elamasta ja ehka taa ika on sit tuonu noita vauvahaaveita, vaikka kovin monella ystavalla ei viela lapsia olekkaan..

Vierailija
11/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen varma että kyseessä provo mutta jos vaikka ei olisikaan niin

ON TODELLA TYPERÄÄ JA KAMALAA VALEHDELLA TUOLLAISESTA ASIASTA JA HUIJATA TOISESTA ISÄ.

Isyys on koko elämän mittainen asia. Ei siihen saa toista huijata. Joko odotat että mieskin haluaa vauvaa tai eroatte ja lähdet etsimään muualta isäehdokasta.

Mitä jos lapsi syntyisikin vaikka vammaisena tai muuten kovin vaativana. Entä jos mies saisi selville että hänet on huijattu tähän tilanteeseen. Mitä luulet kestäisikö liittonne vai olisitko kohta yksinhuoltaja ?? Ajattele jos miehesi ei sitten haluaisikaan koskaan edes tavata tuota lastaan. Miltä se tuntuisi sinusta tai LAPSESTA ?

Vierailija
12/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kypsä vanhemmaksi. Elämä ei oikeasti saa olla sellaista kuin tv:n saippuaoopperoissa, joissa juonitellaan kaikkea. Kasva ensin itse aikuiseksi.

Vierailija
13/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että AP haluaa lapsen vain siksi kun "se olis siistii"

tai sitten kyseessä on puhdas provo.

Mutta siltä varalta, jos ei olekaan: hankkiudu vaan raskaaksi jos olet valmis mahdollisesti sitten kasvattamaan sen lapsen täysin itse.

Vierailija
14/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

trollailet varmaan...

Parempi varmaan että sinäkin kypsyt vielä ainakin sen 3 vuotta. Tai ehkä 13 vuotta vielä.

Vierailija
15/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen ei sitä vielä halua. Unelmasi lapsiperheen elämästä sortuvat, jos hankit lapsen petoksella.

Vierailija
16/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat

1) Ryhtyä yksinhuoltajaksi

2) Ettei lapsi koskaan tapaa isäänsä

3) Viedä mieheltä isäksi tulemisen ilon

Vierailija
17/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tekemässä kamalaa.

Kerro rehellisesti miehellesi että vauva on pakko saada, ja anna hänen tehdä päätös haluaako pitää vapautensa vai perustaa kanssasi perheen.

Jos valitsee vapauden, niin sitten lähdet etsimään semmoisen miehen joka haluaa kanssasi vauvan.

Vierailija
18/18 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa ehkaisykapseleita apteekista. sanon miehelle, etta olen laittanut sen.sitten kuitenkaan laittamatta, ja raskaaksitulo voi olla mahdollista. mutta tiedan etta olisin itsekas ja tekisin tosi pahasti.mies on viela tosi nuori ja haluaa elaa elamaa..mun kanssa..mutta olisi ihana vaikka piakkoin tehda lapsi..se haluais odottaa sen parikolme vuotta viela.pitaisko munkin, vai olenko vanha saamaan 28 tai 29 vuotiaana sitten ekan lapsen..

Ihanko todella ajattelit ostaa apteekista ehkäisykapselin ja laittaa sen itse ihon alle? Kotioloissa?

Aika rajua. En usko että kovin monella onnistuisi :D

Kierukka voisi olla helpompi itse asennettavaksi ;D

Siinä ei sentään tarvitse ihoon tehdä reikää, vaan se vaan tungetaan sieltä alakautta.