Varasin etelänmatkan koko perheelle,
syksyksi.
Ei olla oltu missään pitkään aikaan, jotenkin kivalta tuntuu, kun lapsetkin niin tykkää! :)
Kommentit (6)
Serengetiin, tulee varmaan mielenkiintoinen reissu lapsillekin, vähän vaihtelua ainaiseen kreikkaan ja thaimaahan.
Eilen juuri vapautettiin Keniassa kaapattu brittinainen. Muslimit tappoivat hänen miehensä ja kaappasivat vaimon ja kuskasivat rajan yli somppulandian puolella. Naisen poika oli saanut jotenkin kerättyä rahaa sen verran, että lunnaat saatin maksettua. Tuo on hieno paikka, mutta julmetun vaarallinen reissu tiedossa jos on paska tuuri ja hieno reissu tiedossa jos on hyvä tuuri.
Montas tuhatta meni thakuissa tsunamiin?
Vaarallisuus on niin suhteellista.
Minusta on tullut vaan hieman muslimikammoinen eli en ihan tahallani viitsi mennä paikkoihin, joissa on mahdollisus osua pommiin tai tulla kaapatuksi. Jos olisin itse ns musta ja lapseni myös niin sitten, koska tuskin ne kaappaa ns "köyhän näköisiä" ihmisiä. Thaimaan tsunamin kaltaisia onnettomuuksia tapahtuu luokkaa kerran 100 vuodessa, joten niitä en osaa pelätä ja niille ei sitten voi mitää, voihan sitä kotonakin kuolla. Olin tänään myös tilaamassa matkaa ja meinasin ottaa matkan Turkkiin, mutta katsotaan nyt sitäkin. En ole koskaan ollut Turkissa ja kamalia ennakkoluuloja sitä kohtaan. Thaimaassa olemme perheen kanssa asuneet talvisin kuukauden jaksoja, se on mahtavaa omassa hienossa talossa jne.
Lapsesi voidaan varastaa sinulta, ihan jo euroopan maissa.
Sinut voidaan tappaa ja ryöstää, ihan joka puolella.
Voit saada kamalia tauteja, joudut tulvaan, maanjäristykseen, tsunamiin tai muuten vaan, voit hukkua uidessasi.
Olen matkustanut aika paljon aikoinani ja euroopan maissa on turvattomin olo.
oli todellisessa luxusmajoituksessa ainoina vieraina lähellä Somalian rajaa. Jos ap menee Serengetiin, ei sieltä somalit ketään kaappaa. Afrikassa pitää tietenkin aina olla varovainen.
Serengetiin, tulee varmaan mielenkiintoinen reissu lapsillekin, vähän vaihtelua ainaiseen kreikkaan ja thaimaahan.