Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heippa=) saiskos täältä kavereita??

Vierailija
22.03.2012 |

Olen mamma n.30 v ja olen melkoinen rekkamiesnainen ilman korttia..... (Ikärajaa ei ole jos kiinnostaa) , 3 lasta on, välillä puhun puutaheinää ja välillä en.. Tykkään rock ja heavy musiikista olen njaah suht mukava ihminen omasta mielestäni sillai muuten.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit täältä saada kavereita kun kukaan ei omaa henkilöllisyyttään rupea kertomaan =)

Vierailija
2/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit täältä saada kavereita kun kukaan ei omaa henkilöllisyyttään rupea kertomaan =)

että kertoo jos haluaa.. sanoo

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet? Minä Oulusta.

t. Henna Paananen

Vierailija
4/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Henna Paananen

Mä oon tästä pienestä kylästä Helsingin lähettyviltä (on niin pieni ettei viitti krtalle laittaa)mut 30-40km sinne tänne.. Eipä haittaa ketään. Kerro lisää!

Vierailija
5/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Henna Paananen

Mä oon tästä pienestä kylästä Helsingin lähettyviltä (on niin pieni ettei viitti krtalle laittaa)mut 30-40km sinne tänne.. Eipä haittaa ketään. Kerro lisää!

Eli sinä haluat udella muista täällä, mutta itse et kerro omaa henkilöllisyyttäsi =) Ompa reilua. Oletko joku stalkkeri tai jotain?

Vierailija
6/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Henna Paananen

Eli sinä haluat udella muista täällä, mutta itse et kerro omaa henkilöllisyyttäsi =) Ompa reilua. Oletko joku stalkkeri tai jotain?

eihän kukaan nyt niin täydellinen ole.... sanoo

Ap

Vierailija
7/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Henna Paananen

Vierailija
8/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Henna Paananen

mä en asu siellä. Mä asun landella mutta on täällä onneksi kaksi ruokakauppaa lähellä.. sanoo

Ap