Heippa=) saiskos täältä kavereita??
Olen mamma n.30 v ja olen melkoinen rekkamiesnainen ilman korttia..... (Ikärajaa ei ole jos kiinnostaa) , 3 lasta on, välillä puhun puutaheinää ja välillä en.. Tykkään rock ja heavy musiikista olen njaah suht mukava ihminen omasta mielestäni sillai muuten.
Kommentit (8)
Miten ajattelit täältä saada kavereita kun kukaan ei omaa henkilöllisyyttään rupea kertomaan =)
että kertoo jos haluaa.. sanoo
Ap
Mistä päin olet? Minä Oulusta.
t. Henna Paananen
t. Henna Paananen
Mä oon tästä pienestä kylästä Helsingin lähettyviltä (on niin pieni ettei viitti krtalle laittaa)mut 30-40km sinne tänne.. Eipä haittaa ketään. Kerro lisää!
t. Henna Paananen
Mä oon tästä pienestä kylästä Helsingin lähettyviltä (on niin pieni ettei viitti krtalle laittaa)mut 30-40km sinne tänne.. Eipä haittaa ketään. Kerro lisää!
Eli sinä haluat udella muista täällä, mutta itse et kerro omaa henkilöllisyyttäsi =) Ompa reilua. Oletko joku stalkkeri tai jotain?
t. Henna Paananen
Mä oon tästä pienestä kylästä Helsingin lähettyviltä (on niin pieni ettei viitti krtalle laittaa)mut 30-40km sinne tänne.. Eipä haittaa ketään. Kerro lisää!Eli sinä haluat udella muista täällä, mutta itse et kerro omaa henkilöllisyyttäsi =) Ompa reilua. Oletko joku stalkkeri tai jotain?
eihän kukaan nyt niin täydellinen ole.... sanoo
Ap
t. Henna Paananen
t. Henna Paananen
mä en asu siellä. Mä asun landella mutta on täällä onneksi kaksi ruokakauppaa lähellä.. sanoo
Ap
Miten ajattelit täältä saada kavereita kun kukaan ei omaa henkilöllisyyttään rupea kertomaan =)