Tunnusta provo jonka olet kirjoittanut. (OV)
Aloitan: tunnustan provoilleeni ketjun jossa anoppi dissasi miniä ratkaisua olla syöttämättä purkkisoseita ja ruokkia elukkansa eläinkaupan ruualla.
Kommentit (32)
tekemässäni aiheessa ''päästäisitkö 1.5vuotiaan isovanhempien kanssa ulkomaille '' tai joku sen tyylinen, ei ollut totuutta yhtään.
Aika huonoja olleet, kun en muista
t: 10v täällä pyörinyt
enkä ole yhtäkään noista vaivautunut edes avaamaan, vaikka muistan muutaman otsikoista pyörineen palstalla.
..mutta lukuisia provosoivia vastauksia olen antanut, enemmän tai vähemmän tietoisesti. En tiedä mikä vaisto minussa on mutta minun vain pitää todistaa kaikki lukemani (uusi materiaali) päinvastaiseksi. Jos en tässä onnistu, vasta sitten onnistun hyväksymään luetun todeksi. Tarkoitus on saada alkuperäinen kirjoittaja epäilemään itseään, tai vähintäänkin näkemyksiään. En silti näe itseäni pahana, vaan päinvastoin rakentavana voimana. Tosin osa ei tähän mielipiteeseen yhdy väittelyn aikana, vaan sitten alkaa tulemaan "Miks sun pitää häiriköidä täällä!!!" huutoja.
Vaikka tuo huutokysymys meneekin hieman vierestä, on lähin vastaus siihen "Siksi koska haluan sinun olevan luonteeltasi vahvempi ja tyynempi."
Vaikka tuo huutokysymys meneekin hieman vierestä, on lähin vastaus siihen "Siksi koska haluan sinun olevan luonteeltasi vahvempi ja tyynempi."
Toi on sun selitys itsellesi. Oikea vastaus on koska olet narsistisesti häiriintynyt tyyppi. Arvaan että tulee The Jankkaaja -syytöksiä kun aloitat maratonin?
Toi on sun selitys itsellesi. Oikea vastaus on koska olet narsistisesti häiriintynyt tyyppi. Arvaan että tulee The Jankkaaja -syytöksiä kun aloitat maratonin?
Jos minä en reagoi tuohon mitenkään ja sanon että osasin odottaa jotain tuon tyyppistä vastakommenttia, tarkoittaako se sitä että olen voittanut jotain?
- 29.
olisin provosoitunut. En kyllä harrasta tahallista provoilua itsekään, koska pidän sitä typeränä.
Kuten nuoret sanoisivat (vrt. aspergerin syndrooma ja huumorintajuttomuus)
Tyhmäksi leimattiin kun en tajua vanhoja kirjaimia. :D Lopuksi tietty moni ymmärsi, että on provosta kyse. Pitkään siinä meni kuitenkin, koska tämä on ihan klassikkoprovoaihe, enkä olisi uskonut, että se menee yhdellekään läpi. Mut meni se..:D
Mulla kävi tällainen aloitus mielessä kerran:
"Anoppi raivostui kun annoin muksulle ykkösolutta ruokajuomaksi"
mutta en sitten lopulta viitsinyt/jaksanut. Ehkä joku täällä haluaa käyttää tuota aloituksena? Go right ahead :)
Sossu kommentoi ostoksiani erotiikkaliikkeessä.
Jopa symppasin sun dildo-ostoksia :D Mut hyvä kuulla, ettei ne sossut oikeesti semmosia kyyliä ole.
Sossu kommentoi ostoksiani erotiikkaliikkeessä.
Toi oli kyl mahtisketju, muistan hyvin. :)
Onneksi mulla on aika hyvä provo-skanneri :D
Itse taas kirjoitin ihan rehellisen jutun, ja se luultiin provoksi...
Mutta tunnustan myös provoilleeni ketjun jossa mies ihmetteli mikä vaimoa kiristää kun kyseinen herra ei osannut edes puuroa keittää vauvalle ja totesi että vaimo saa omaa aikaa sillä välin kun hän vaihtaa vaipat vauvalle.
Tosin se ei ole edes vaihtanut vaippoja!
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1170082/muutimme_maa…
Onlinella sitä ennen.